LÜTFEN SONDAKİ NOTU OKUYUN VE BU KAFASI KARIŞIK KIZI AYDINLATIN ! :3
11.Bölüm
Selena kütüphaneden gelir gelmez odasına çıkmış ve dolabını karıştırmaya başlamıştı.
Kafası çok karıştı. Hala neden kabul ettiğini bilmiyordu . Sadece istemişti.
Belki de bu gece ona bir şeyleri sorabilirdi. Ondan bir şeyleri daha iyi öğrenebilir ve onu anlamaya çalışabilirdi.
Tabii ki de hemen boynuna atlamayacaktı veya onu affetmeyecekti. Ne olursa olsun, Justin onu bırakıp gitmişti.
Bu gerçeği kimse değiştiremezdi.
Dolabından bir kaç parça kıyafet çıkarıp düzgünce yatağının üzerine bıraktı ve banyoya girdi .
Uzun süre banyoda oyalandıktan sonra çıktı ve saçlarını kuruttu.
Ellerine kokusundan nefret ettiği ama güzel kokan kreminden sürdü.
İç çamaşırlarıyla yatağının üzerine oturdu ve karşıdaki aynadan asık suratına baktı.
Gitmeseydi nasıl hissederdi ?
Aslında ..nasıl hiseedebilirdi ki?
Pişman mı olacaktı?
Asla!
Üzülecek miydi?
Belki .
Ağlayacak mıydı?
Tabii ki.
Ağlardı..Sabaha kadar durmadan düşünürdü ve ağlardı .
Gitseydi bir şeyler düzelebilirdi.
Belki de artık daha rahat olabilirdi onun yanında.
Bir şeyleri daha iyi bilmek onu rahatlatırdı .
Belki de Justin'in ünlü olmaya ihtiyacı vardı.
Belki para sıkıntısı çekiyordu ve belki de Pattie'nin tedavi olması için bir şeyler bulmuştu ama fazla para gerekiyordu?
Evet. Bunlar olabilirdi. Ama onların durumu zaten iyiydi ve ..ah belki değil! Justin ünlü olmak istediği için ünlü olmuştu.
Kim istemezdi ki?
Selena'nın da ona ayak bağı olmasını istememişti sadece .
Tamam. Ona sormuştu ama Selena kabul etseydi gerçekten onu da götürecek miydi?
Işte bunu bilmiyordu.
Biraz daha böylece orda durursa hazılanamayacaktı. Bu yüzden kalktı ve yatağa koyduğu kıyafelerini giyip saçlarını yaptı.(Multi)
Makyajını yapıp , parfümünü de sıktıktan sonra artık hazırdı.
Ayakkabılarını ayağına geçirdiğinde sadece on dakikası kalmıştı. Zaman ne kadar da çabuk geçiyordu.
Telefonunu eline aldı ve odasından çıktı. Kafasındaki düşünceler gitmek bilmiyordu! Hele içindeki heyecan..!
O Justin'i hala seviyordu. Bunu inkar edemezdi.
Ama ona güveni yoktu.
Justin, onun güven balonunu elindeki iğneyle patlatmıştı.
Geriye kalan şeyler ise balondan kalan yırtık parçalardı. Birleşmeleri imkansızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Far Love || DL 2
FanfictionÖnce ilk kitabı okumanız tavsiye edilir. Dark Love kitabının ikinci kitabıdır.** "Onların aşkı her zaman uzaktan devam etti."