7.Bölüm | Kıskançlık

548 44 5
                                    

Selam :3

Bu bölüm "selenatorberrak6" sana tatlım *.* 
Kimin yorumu daha uzun olur ise ithaf ona '-'  Erken geldi bölüm ona göre hem oy verin hem yorum yapın . Uzun olandan ^_^

İyi okumalar

7.Bölüm

Dünki duygusallığım hala devam ederken depresyona  girdiğimi düşünmeye başlamıştım.

Gece; hediyelerimizi açıp, Olivia'nın Justin'i kovmasıyla son bulmuştu.

Bırakın benim hayalimdeki partiyi, gece yarısından sonra sadece iki saat uyanık kalabilmiştim.

Olivia annelik işini hemen kapmıştı ve karnındaki bebek doğmadan bizde uyguluyordu. Hadi ben odama gidip ondan kaçabiliyordum ama ya Sam? Oliv'in deyişiyle Masum keçi yakında masumluktan çıkacak bir canavara dönüşecekti.

Tamam biliyoruz hamilelikte hormonlar pek yerinde durmuyor ama Olivia'nınkiler  sanki bir direğe tutunmuş orasını burasını sallayarak dans ediyordu!

Boş bank bulduğumda bir kaç gündür içimde tuttuğum sevinç dansı meselesini gerçekleştirmemek için kendimi zor tutmuştum. Etrafta,her geçene garip bakışlar atan yaşlı çiftler ve yakışıklı çocuklar varken olmazdı.Kendimi rezil etme gibi bir isteğim yoktu.

Banka oturdum ve ayaklarımı biraz uzattım. Nefes nefese kalmıştım ve şuan ihtiyacım olan şeyler su ve dinlenmekti.

Kilo aldığımı fark edip verdiğim kararı uyguluyordum. Yaklaşık bir saattir koşuyordum ve sanırım bugünlük bu kadar yeterliydi.

Evde kendi diyet anlayışımı uyguluyordum.Sabahları bol meyveli geçiriyordum.Akşam ise pek bir şey yemiyordum . Umarım zorlanmazdım kilo verirken.

Yanıma birinin oturduğunu gördüğümde kulaklıklarımı çıkarmadan ona döndüm.

Kahverengi gözleriyle karşı karşıya kaldığımda bu çocuğu daha önce görmediğimi düşünüyordum.Sadece gözleri fazla tanıdık geliyordu.

Önüme döndüğümde bacaklarımı biraz çektim ve telefonumu elime aldım.

Magazin sitelerine girip haber başlıklarına baktım.Ayrılan ünlüler,yeni single'lar ve ..ve Justin!

Tanrı aşkına yılbaşı gecesinde bizimle birlikte değil miydi? Sanırım biz yetmedik Justin Bey'e .

Üstelik bir modelle birlikte . Benim ne farkım var ki bir mod- kilo!  Kilo aldığım içindi değil mi?

Yerimden fırlarcasına kalktım ve tekrar koşmaya başladım.

Bir saat daha koşacaktım.

* * * * *

-Olivia-

Elimi saçlarına daldırıp oynamaya başladığımda anlına bir öpücük kondurdum.

Bir insan uyurken nasıl bu kadar mükemmel görünebilirdi ki?

Gözleri hala kapalıyken ellerini belime doladı ve kendine daha çok çekti. Başımı boynuna yasladığımda taptığım kokusunu içime çektim.

Onu çok fazla yoruyordum bunun farkındaydım ama bazen gerçekten kendimde olmadan istiyorum bir şeyleri.

Aynı şekilde Selena da öyleydi. Onu çoğunlukla konuşarak ve ağlayarak sıkıyordum. Dediğim gibi hepsinin farkındayım.

Gözlerimi kapattım ve hayal ettim. Minik adımlarıyla babasına koşan bebeğimizi. Kollarını açmış ve koca bir sırıtışla onu kucaklayan Sam'i .

Far Love || DL 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin