[Multi » Jelena !! ]
İTHAFLAR x
» MrsBiebs16
» GksuErden
» Selena_Bieber_9294
» Love_Drew_1994
» Broke_Hearts [ Geçen bölümün doğum günü kızı !! ]
Söz verdiğim gibi yorum yapan herkese verdim.
Bu bölümde böyle olsun :D Yorum yapan herkese ithaf olacak.
.
.
.
.
.
.
.12.Bölüm
Kendimi berbat hissediyordum.
Bir insan kendini en fazla ne kadar berbat hissedebilirdi?
Peki bir insan öpüşmeyi unutabilir miydi?
Onu geçtim, peki bir insan kurt gibi açken neden yemek yemek istemezdi?
Diğer insanlar dün yediği yemeği unuturken, ben neden unutmuyordum?
Saat öğlene gelirken, ben neden hala işe gitmek için hazırlanmamıştım?
Pekala, soru sormayı kesiyorum ve size kendimce cevaplarımı veriyorum.
İlk cevabım; bence bir insanın 'berbat' hissetme sınırı yoktu . Olaydan olaya artabilirdi bu his değil mi?
İki; Beni anlayın lütfen bu konuda. Uzun süredir, hatta çok uzun süredir hiç öpüşmemiştim ve öpüşmeyi unutmam normaldi. Öyle değil mi?
Üç; Yemek yememe sebebim ise büyük bir ihtimal tekrar 'Gomez' depresyonuna girmiştim.
Kendi soyismimle bir depresyonumun olması ne kadar 'cool' diimi?
Dört; İşten izin aldım ve bu yüzden gitmiyordum. Bu kadar basit.
Keske ben okurken sınavdada bu kadar kolay sorsalardı. Ah ah .
Tanrı sizi benim bu boş saçma ve gereksiz soru ve cevaplarımdan korusun.
Gerçekten iyi değilim. Hiç ama hiç iyi değilim.
Kafamı bir konu üzerinde toplayamıyordum. Sanki beynimdeki konu kutularının hepsi birden açılmıştı ve ben kilitlerini kaybettiğim için onları geri kapatamıyordum.
Belki de açlıktandı ?
Hemen yatağımdan fırladım ve mutfağa indim.
'Gomez' depresyonu kural #1 : Enerjini asla kaybetme !
Mutfağa girer girmez kahvaltı yapan ikiliye aldırmadım ve dolabı açtım.
Sonra hemen geri kapattım.
Masanın üzerinde gördüğüm çikolata kavanozu, diğer yemekleri unutturmuştu.
Oliva'nın 'o benim' itirazlarına rağmen kavanozu önüme çekmeyi başarmış, kaşığımı içine daldırmıştım.
İşte huzur buydu.
Ne Justin, gözleri, dudakları, ne de sesi umrumda değildi.
Sadece ağzımdaki çikolatanın tadı vardı aklımda.
Ne özelliği vardı ki bunun herkes seviyordu? Bir ara kendilerinden ders alsam iyi olur. Bir kaç kişi de olsa beni seven kişiler lazımdı bana . Çok yalnız hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Far Love || DL 2
FanfictionÖnce ilk kitabı okumanız tavsiye edilir. Dark Love kitabının ikinci kitabıdır.** "Onların aşkı her zaman uzaktan devam etti."