2.Bölüm | Kızıl Çocuk ile konser.

737 52 8
                                    

Selam ^_^ İkinci bölüm ile karşınızdayım.! Oylar şimdi verilsin yorumlar bölüm sonunda beni beklesin ^_^ Olmadı -_-
Neyse siz şu yıldıza basın :D

One Direction - Fool's Gold ile okuyabilirsiniz !!

İyi Okumalar ...

Olivia bir süre şaşkınca karşısındaki kıza baktı . Çakma sevgilim mi? Konser?

Sorun Olivia'da mı yoksa Selena'da mı?

Selena koşarak Olivia'nın odasına gitti ve komodinin üzerinden telefonu aldı . Hemen yatağa oturdu ve rehbere girerek 'kızıl çocuk' ismine bastı . Numarayı kendi telefonuna kaydettikten sonra tekrar aşağıya indi ve koltuğa oturdu.

Aslında onda Ed'in numarası vardı ama Olivia 'ya yaptığı bir şaka için silmek zorunda kalmıştı .

Selena ve Ed iyi anlaşırlardı ama Olivia'nın yanında birer düşman olurlardı . Olivia Ed Sheeran hayranıydı ve ona her zaman -Ed olmadığı zaman - kızıl çocuk olarak hitab ederdi . Haklıydı . Ed tam bir kızıl tanrıydı.

Selena ile ajanstan tanışıyorlardı .

Selena bir ara oyunculuğa heves etmişti ve ajansa kaydolmuştu. Hatta bir kaç reklamda oynamıştı . Ama bu reklamlar ona bir kaç kuruş kazandırmaktan başka bir işe yaramamıştı . Ünlü değildi . Zaten olmakta istemiyordu . Sadece bir hevesti ve bu heves çoktan yok olup gitmişti . Beceriksizin teki olduğunu düşünüyordu . Ta ki Ed'den klip çekimi için teklif gelene kadar . Kabul etmeyecek kadar aptal değildi . Bir kaç sahnede yer almıştı ama Ed ile de iyi bir dostluk kazanmıştı . Şu an Ed 'in ona yardım edebileceğini biliyordu.

Büyük bir umutla telefonu kulağına götürdü ve Ed'in kabul etmesini diledi .

* * * * *

Selena elindeki bardakları da masaya bıraktı ve Sam'e seslendi .
"Yanındakini de çağır gelip yemek yiyin! " sanki bir anne kendisini hayattan bıktırmış çocuklarını çağırıyormuş gibi bağırdı .

Olivia yemeğe oturduğunda somurtup 'yanındaki' kelimesine kırıldığı ile ilgili şeyler mırıldanıyordu . Ama bu ne Selena'nın ne de Sam'in umrundaydı.

Sam kendini yemeğe kaptırmış başını kaldırmıyordu . Selena ise sadece düşünüyordu . Yarın ne giyeceğini , ne yapacağını , onu gördüğünde ne hissedeceğini ne tepki vereceğini.

Bir hayran gibi mi davranacaktı? Çığlıklar atıp ağlayacak mıydı onu gördüğü için?

Hayır !

Eski sevgilisi olarak gidecekti . Hatta bırakıp gittiği eski sevgilisi olarak.

Evet onu gördüğünde çığlık atacaktı ama içinden . Ağlayacaktı ama burada değil eve gidip yastığa başını koyup olanları düşünmeye başladığında .

Onu neden sevmekten vazgeçemiyordu? Belkide sevmiyordu bile sadece bir takıntıydı. Kendini böyle çok avutmuştu Selena.Ama her klibini izlediğinde, fotoğraflarına baktığında, haberlerini duyduğunda değişiyordu düşüncesi .

Klibindeki kızlardan ve o kızlara yaptığı hareketlerden dolatı nefret ediyordu .

Birbirinden etkileyici fotoğraflarını gördüğünde ona bir kez daha aşık olduğunu hatırlıyor ve ağlıyordu.

Haberlerini duyduğunda ona karşı hakaret edenlere saydırıyordu ve güzel haber yapan kişileri bulup tebrik bile ediyordu .

Bunu onu bırakıp giden biri için yapmamalıydı . Bunu biliyordu ama vazgeçemiyordu.

Far Love || DL 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin