1.Bölüm | Çakma Sevgili.

1.3K 51 8
                                    

Herkese Merhaba ! İşte ikinci kitabın ilk bölümü umarım hoşunuza gider . Kısa yazdım ama bu seferlik böyle olsun. Son olarak arada Justin'e edilen küfürleri yanlış anlamayın !

Oylar şimdiden verilsin !! :D

İyi Okumalar ...

Elimdeki bardağı Sam'e doğru fırlatacakken Selena beni son anda durdurmuştu .

"Selena bırak . Bırakta şu bardağı kafasında patlatıp parçalarını tek tek götüne sokayım. Bırak ! "

"Oliva sakin ol . Önce onu dinleyelim."

"Evet önce beni bir dinleyin ."

İkimizde Sam'e ters bakışlar atmaya başlayınca oda bize masum bir bakış attı .

Kahkahalarla gülmeye başladığımda Selena'da sırıtmaya başladı . İkimize delirmişiz gibi bakan Sam'e yaklaştım ve dudaklarına öpücük bıraktıktan sonra sıkıca sarıldım. Masum sevgilim salak oyunumuza kanmıştı .

Aklıma gelen şeyle hemen Sam'den ayrıldım. Selena'ya baktığımda koluğa oturmuş parmaklarıyla oynuyordu.

Yanına gittim ve yere oturdum. Ellerini ellerimin içine aldım ve ona güven verircesine sıktım. Sam çoktan odaya çıkmıştı Selena ile yaptığımız konuşmalara katılmazdı ki bu her zaman iyi olurdu .

" Bebeğim özür dilerim. " kafasını kaldırdı ve gözlerime bakarak gülümsedi .

"Asıl ben özür dilerim Oliv. Sam bu eve taşındığından beri benim yüzümden pek yakınlaşamıyorsunuz.Abartıyorum. Bunun farkındayım. Ama nasıl oluyorsa aklıma her seferinde o geliyor . Bana aldırma . Sam ve sen harika bir çiftsiniz ve dilediğiniz gibi davranın . "

Bu kadar iyi kalpli olmak zorunda değildi . Bu kadar saf ve masum. Geçmişte yaptığım her bokluğu unutmuş ve iyiliğimi düşünüyordu . Bir tek o kendini bir şey sanan ünlü bozuntusu Bieber'ı unutamıyordu. 3 yıl geçmesine rağmen.

"İyi ki dostumsun Sell . "

"İyiki dostunum Oliv ."

Güldüm ve ayağa kalkarak sıkıca sarıldım. O benim tek dostumdu ve kaybetmeye niyetim yoktu . Hele de bir it yüzünden .

* * * * *

Yemek yedikten sonra Sam ile mutfağı toparladık . Selena ise koltuğa oturmuş bacaklarınıda karşındaki masaya uzatmış televizyon izliyordu.

Bize yardım etmiyordu . Neymiş yemekleri o hazırlamış biz toplayacakmışız. Yemek yapmayı öğrenmesi benim açımdan pek iyi olmadı . Her seferinde beni kandırıyor yemeği o yapıyordu . Masayıda ben ve masum keçim topluyorduk.

Selena koşarak yanıma geldiğinde endişeyle ona döndüm.

"Selena . İyimisin . Bir şey mi oldu?"

"İyiyim Oliv . Çok iyi . Şimdi bana Ed'in numarasını ver ! "

Ed mi? Daha geçen gün evden kovduğu kızıl çocuk? Bu kız iyi değildi.

"Ne? "

"Duydun işte Oliv . Telefonun nerde? "

"Odamda. Ama sen ne yapacaksın Ed'le ? "

"Çakma sevgilimle bir konsere gideceğiz. "

Multi » Sam ve Olivia !!

Ne kadar oy ve yorum o kadar erken bölüm Bye ! :))

Far Love || DL 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin