Gecikme için so sorry !
" SweetyGirlDef02 " bu bölüm sana bebeğim! Yorumların için teşekkür ediyorum x .
Kimin yorumu daha uzun olursa ithaf ona x !
Oylar şimdiden verilsin! xx
5.Bölüm
-Selena-
Banyodaki aynada tipimi düzeltmek için yaptığım makyaja baktım. Hala gözlerimin şişliği belli oluyordu ve ağladığım da.
Sinirden tekrar ağlamaya başladığımda suyu açtım ve yüzümü yıkadım. İş aramak için yarın gidebilirdim.
Artık evde durmaktan sıkılmıştım ve bir şeyler yapmak istiyordum. Tercihim sessiz ve sakin bir ortamdı ve bunun için kütüphaneyi uygun bulmuştum. Aklımda bir kaç yer vardı ve en azından birine kabul edileceğime emindim.
Evde durup Oliva ve Sam aşkını izlemekten sıkılmıştım. Sam, Olivia'nın hamile olduğunu öğrendiğinden beri nerdeyde hiç başından ayrılmıyordu. Olivia arada ondan bir şeyler istiyordu ve Sam gittiğinde yanıma gelip geçen gün söylediği şeyler için özür diliyordu.
Ama kolay kolay affetmeyecektim. Bu sefer gerçekten kalbimi kırmıştı.
Neden ağladığıma gelirsek, sinirden ağlıyordum! Sabahtan beri saçlarımı yapmaya çalışıyordum ama lanet saçlar bir türlü istediğim gibi olmuyordu! En sonunda onları bırakıp kıyafete geçtiğimde sevdiğim pantolonumun bana dar geldiğini gördüm ve kilo aldığımı fark ettiğin için bir daha oturup ağladım. Bundan sonra her sabah koşuya çıkacaktım.
Yüzümü güzelce kuruladıktan sonra banyodan çıkıp yatağıma oturdum.
Telefonumu elime alıp bir kaç video izledim. Sıkıldığımda telefonumu şarja takıp odadan çıktım.
Salonun önünden geçerken oraya bakmamaya çalıştım çünkü öpüşürken çıkardıkları sesler mide bulandırıcıydı.
Mutfağa girdiğimde direk dolaplara yöneldim. Bir tanesinin kapağını açtığımda içimden şurdaki masanın üzerine çıkıp sevinç dansı yapmak gelmişti.
Sam daha yeni alışveriş yapmış olmalıydı. Dolaptaki abur cuburlar bunun kanıtıydı. Biliyordum ki bunların çoğu Olivia içindi ama ben yiyince Sam ona tekrar alabilirdi.
Ama o yerse bana tekrar alacak kimse yoktu. Yani yiyebilirdim.
Beş tane çikolatayı elime alıp ceplerime şıkıştırdıktan sonra -umarım orda ezilmezler- büyük bir plastik kap alıp iki paket cipsi içine boşalttım. Köşede bonibon kutularını gördüğümde hepsini aldım ve açarak bir kaseye boşalttım.Zaten sadece altı kutu vardı. Bunlardan daha önce almamıştı.
Buzdolabına doğru ilerleyip açtığımda kutu kolaları gördüm.Az önceki sevinç dansı olayını uygulamaya koymayı düşünmüş olsamda şuan yemem gereken şeyler vardı yani daha sonra yapabilirdim.
İki kutu kola alıp cipslerimin yanına geri döndüm ve bonibon kasemi cips kabının içine koydum. Daha kolay taşıyabilmek için.
Mutfaktan çıktığımda bana şaşkınca bakan insanlara aldırmadan odama çıktım.
Yatağıma cips kapını koydum ve bonubon kasesini içinden çıkarıp yanına koydum, kolalarıda bıraktıktan sonra cebimdeki çikolataları çıkardım.Biraz ezilmişlerdi ama bu onları yememe engel değildi.
Son olarak bende yatağıma oturduğumda genişçe gülümsedim.
Elimi cips kabına daldırdığımda acı gerçekle yüzleştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Far Love || DL 2
FanficÖnce ilk kitabı okumanız tavsiye edilir. Dark Love kitabının ikinci kitabıdır.** "Onların aşkı her zaman uzaktan devam etti."