Selam selam. :3
Ben herkesin yorumu için tek tek teşekkür ediyorum. Ama " Mrs_obrien3 " adlı okuyucumun yorumu diğerlerinden biraz daha uzundu . Bu yüzden bölümü ona ithaf ettim.
Bundan sonra da böyle yapacağım en uzun yoruma ithaf ! :3Son olarak..Bir kaçınız hikayeye (1.kitaba) başlayıp hemen aynı gün ikinci kitaba geçiyor. O kadar mı kısa yazmışım ya da çok mu beğendiniz :D Neyse okuyun siz .Sizi Seviyorum :3
4.Bölüm
Bir süre şaşkınca Olivia'ya baktım. Hamileydi. Bu belkide güzel bir şeydi ama daha 22 yaşındaydı. Bu erken değil miydi? Onu geçtim, ya Sam kabul etmeyip giderse?
"Oliv." dedim ve sustum. Ne demem gerektiğini bilmiyordum.
Yüzündeki mutlulukla dolu gülümseme silinirken kendimi kötü hissettim.
"Sevinmedin mi Sel?"
"Hayır tabii ki de sevindim. Sadece ...biraz erken olduğunu düşünüyorum.Ayrıca Sam'in ne yapacağınıda bilemeyiz."
Yavaşça ayağa kalktığında bana inanmadığını gösteren bakışlar atıyordu.
"Ne yani Sam'in beni terk edeceğini mi söylüyorsun . Sana inanamıyorum Selena ! Koskoca 3 senedir onu tanıyorsun ve şimdi bu durumda beni bırakıp gidebileceğini mi söylüyorsun? ! "
Sesi gittikçe yükseliyordu. Sakin kalmalıydım,kavga etmek istemiyorum onunla hele de bu durumda.
Kolundan tutarak onu tekrar yatağa oturttum.
"Bak . Ben sadece bir ihtimal söyledim.Sen onu benden daha iyi tanıyorsun ve karar her zamanki gibi senin. Sadece belkide evlenebilirsiniz . Evet bu olabilir . Hem sizin hemde bebeğiniz için iyi olur."
Sakin bir şekilde konuştuğumda o da aynı şekilde cevap verdi.
"Ama . Sam evlenmemiz için erken olduğunu düşünüyor."
"Ha? Evlenmek için erken oluyorda birlikte olmak için neden öyle olmiyormuş! " diye sesimi yükselttiğime şimdiden pişman olmuştum.
"Tanrı aşkına ! Selena bir daha ilişkimize karışma tamam mı! İlla onunla birlikte oldum diye gidip evlenmek zorunda değilim.Bunu söyleyecek olan kişi de sen değilsin.Baksana , sen neden Alan'la evli değilsin! Kaçıp gittin çünkü değil mi? Ah ama hayır . Ben senin gibi değilim bu yüzden senin gibi yapacakta değilim! "
Söylediği kelimeler canımı acıtırken o odadan çıktığında ağlamaya başladım.
Alan ile olanları o da en az benim kadar iyi biliyordu . Neden bunu bile bile yüzüme vurup canımı acıtıyordu ki?
Ben sadece onun iyiliğini isterken onun böyle yapması çok bencilceydi.
Ben onu dinlemiş fikrimi söylemiştim o ise kalbimi kırıp gitmişti.
Kendimi ezdirmekten vazgeçmeliydim. Her şeye ağlamayı bırakmalıyım.Biliyorum anında değişemeyeceğimi ama zamanla olacağına inanıyorum. Selena Gomez yeni bir sayfa açıyordu !
* * * * *
-Olivia-
Yatakta sırt üstü uzanırken elimi karnıma koydum. Orda benden bir parça vardı ve tabii ki Sam'den...
Selena'nın odasından çıktığımdan beri sadece düşünüyorum. Sam'e tabii ki söylemeliydim. Ama bunun ne zaman ve nasıl olacağını bilmiyordum.
Eğer olumlu tepki verirse bu harika olurdu . Bir ailemiz olacaktı . Aşık olduğum adamla canlı bir bağımız olacaktı. Ona isim koymak için oturup beraber düşünecektik. Arada sırada elini karnıma koyup bebeğimizle konuşacaktı . Bunlar gerçekten olacksa eğer pişman olmak benim yapabileceğim son şeydi.
Ama eğer olumsuz bir tepki verirse işte o zaman hiç iyi olmazdı . Eğer bu bebeği istemiyorsa beni de istemiyor demekti. Belkide giderdim burdan. Belkide bebeğim babasız büyürdü . Ama onu aldırmayacaktım. Onu bu kadar kolay benimsemişken aldırıp kendime bu acıyı çektirmezdim.
Ona şimdi söyleyecektim. Her ne kadar emin olmasamda kafamı saçma düşüncelerle doldurmak yerine gerçeğini öğrenmek en doğrusuydu.
Yataktan kalktım ve odadan çıkarak merdivenlere yöneldim. Biraz başım dönüyordu ama abartacak bir şey yoktu.
Elindeki komandayla bir çeşit ilişkide olan keçime yaklaştım. O benim Masum Keçimdi . Ona öyle diyordum çünkü bazen inadından her şeyi yapabilecek birine dönüşüyordu . Bazen de hatta her zaman masum bakışları ve tavırları vardı, beni ona çeken şeylerdi.
Yanına oturduğumda komanda ile olan ilişkisini kesti ve bana gülümsedikten sonra başımı göğsüne yasladı. Gerçek huzur buydu benim için . Mükemmel bir kokusu vardı . Birden hızlıca ayağa kalktığında şaşkınca oma baktım.
(Burda durup OY verin ve okumaya devam edin sizi minik şekerler)
"Ne oldu ? "
"Acıktım ben hemen geliyorum sevgilim." diyerek mutfağa koştu. O daha çocukken nasıl baba olacaktı?
Elinde bir tabakla tekrar yanıma oturduğunda tabağı bana uzattı . Bir yemeğe bir de Sam'e baktım. Canım yemek istemiyordu.
Kafamı iki yana sallayıp "Aç değilim." dedim.
Omuz silktikten sonra hayvan gibi yemeye başladı . Bu haline gülümsedim ve kendim bile anlamadan o tek kelimeyi söyledim.
"Hamileyim."
Ağzı dolu bir şekilde şaşkınca bana döndüğünde bir an kalbimim yerinden çıkacağını hissettim.
Gözlerini benden ayırmadan ağzındakileri çiğnemeye başladı . Saatler gibi geçen dakikalar sonra sonunda yutkundu.
Hala vereceği tepkiyi beklerken gözlerine bakmaya devam ettim. Birden karnımda bir baskı hissedince kafamı eğdim.
Masum keçim elini karnıma koymuştu ve şaşkınca bana bakıyordu.
Multi » Sam ! Olivin hamile olduğunu duyunca verdiği tepki x
Önce ilk başta yazdığım yazıyı okuyun ithaf verme konusunu :3
Bundan sonra kimin yorumu diğerlerine göre daha uzun olursa ona ithaf vereceğim.
Şimdi oy verin ve yorum yapın meleklerim :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Far Love || DL 2
FanfictionÖnce ilk kitabı okumanız tavsiye edilir. Dark Love kitabının ikinci kitabıdır.** "Onların aşkı her zaman uzaktan devam etti."