Şimdiden uyarayım bölümde smut var!!!İyi okumalar🍁🍂
;
;
;Eve geldiğimizde ben hala parmağımdaki yüzükle aşk yaşamaya devam ediyordum.
(Bana bu yüzüğü bulun. Alabilirsiniz de hayır demem çünkü mükemmel bir şey bu.)
Gerçekten çok güzeldi. Chan teklifini kabul ettiğimde inanamamıştı. Aslında neden inanmıyordu anlamış değilim.
Beni elimden tutup eve doğru hızla çekiştirdiğinde gülmeden edememiştim. Çok heyecanlıydı. İçeri girer girmez beni kapı ile arasına aldığında şaşırarak ona döndüm. Bana sanki en değerli varlıkmışım gibi baktığında titremiştim. Eli yanağımı okşamaya başladığında oluşan huzurla gözlerimi kapatmıştım.
"Çok güzelsin."
"Seni seviyorum."
İkimizde aynı anda farklı şeyler söylediğimizde gülmüştüm. Yüzlerimizi biraz daha yaklaştırdığında utanıp boynuna saklanmıştım. Bu hareketime gülüp beni kucağına aldı. Ani hareketlenmeden dolayı irkilip kollarımı boynuna dolamıştım. (Şimdi sadece felix 'ı kucağına almış ve yatak odalarına taşıyan bir chan düşünün. Tanrım.)
Beni yatağa yatırıp üstüme çıktığında bu gece uyumayacağımızı anlamıştım. Tekrar utanıyordum ben ama! Kollarım hala boynundayken onu kendime çekip dudaklarına yapıştım.
Yavaş olan öpücüklerimiz hırçınlaşmaya başladığında chan dudaklarımdan ayrılıp boynuma inmişti. Boynuma ısırıp emerken ellerim saçlarına çıkmış onları çekiştiriyordu.
Tekrar dudaklarımı öptüğünde karşılık verdim. Boynuma yaptığı ısırma ve emme işini dudaklarıma da yapmaya başlamıştı.
Dilini içeriye sokmaya çalıştığında gülüp izin verdim. Dili anında dilimle buluşurken bu sefer ben onun dudağını ısırdım. İnleyerek geri çekildiğinde nefes nefese kalmıştık.
"Felix. B-bunu gerçekten istiyor musun? Canını acıtmaktan korkuyorum ve yarın inanki canın çok yanacak bebeğim."
"İstiyorum."
Onu onaylamamla birlikte üst tarafım çoktan çıplak kalmıştı bile. İkimizde yarı çıplak kaldığında yanaklarım kızarmaya başlamıştı ama bunu önemsemiyordum.
Dudakları boyuma ordan da göğsüme indi ve ordan da kasıklarıma. Huylanıyordum. Kendini geri çekip tekrar dudaklarıma kapandı.
Dudaklarım onun dudaklarındayken ellerim altındaki pantolonun düğmesini açmaya çalışıyordu. Açamayınca daha sert öpmeye başlamıştım onu. Kıvrılan dudaklarından güldüğünü anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boss (chanlix)
Non-FictionChan 'a aşık olan bir kız yüzünden evlilikleri bozulan iki adam çok zor şeyler yaşayacaklarını bilmeden boşanmışlardı.