Czas w szkole strasznie mu się dłużył. Wszystkie przerwy spędził tak jak zawsze, czyli siedząc sam na ławce pod oknem.
Uznawany był za dziwaka. Nie wiedział dlaczego, inni też tego nie wiedzieli. Ale w końcu zawsze musi jakiś być, nie? No i tym razem padło na niego.
Jisungowi nie przeszkadzało to jakoś bardzo, ale z czasem ta samotność zaczęła go lekko przytłaczać. Po prostu brakowało mu kogoś do kogo mógłby się normalnie odezwać, bez tych dziwnych spojrzeń rzucanych w jego stronę.
Gdy wrócił do domu było już po godzinie piętnastej. Jak zwykle przywitała go cisza. Jego mama pracuje do wieczora, a tata praktycznie zawsze jest na przeróżnych planach w różnych miejscach. Pan Han jest dość sławnym i rozchwytywanym aktorem, naprawdę dobrym w tym co robi, przez co naprawdę dużo osób chciało go w swoich filmach czy serialach.
Gdy tylko dotarł do swojego pokoju, rzucił plecak obok biurka i podszedł do szafy. Przebrał się w szarą bluzę oraz spódniczkę w kratkę. Naprawdę lubił się tak ubierać, a spódniczki były jego zdaniem bardzo wygodne. Niestety mógł je nosić tylko gdy był sam w domu, ponieważ jego matka już go nienawidzi, a gdyby się o nich dowiedziała, to zapewne nie miałaby gdzie mieszkać.
Już ubrany włączył cicho muzykę i usiadł przy biurku, gdzie zaczął odrabiać lekcje oraz się uczyć.
Po około dwóch godzinach, gdy skończył ostatnie zadanie, rzucił się na łóżko. Leżał tak miej więcej z dziesięć minut aż nie usłyszał powiadomienia o nowej wiadomości.
Wstał z miękkiego mebla i podszedł do szafki, na której go zostawił. Pierwsza myśl jaka mu przyszła do głowy to że jego mama coś znowu od niego chce. Jakie było jego zdziwienie gdy zobaczył nazwę chłopaka, który wczoraj do niego pisał.
❀❀❀❀
Lino
Hej, chesz się poznać?Squirrel_boy
W sumie, czemu nie?Lino
Minho jestemSquirrel_boy
JisungLino
Skąd jesteś?Squirrel_boy
Seoul, a ty?Lino
Ooo, ja też. Ile masz lat?Squirrel_boy
16Lino
Ja 18, jestem starszy hahSquirrel_boy
Wyślesz mi swoje
zdjęcie?Lino
Nie ma nic za darmoSquirrel_boy
?Lino
Chcę twoje zdjęcie w spódniczceSquirrel_boy
No dobrze, dostaniesz jeLino
Squirrel_boy
O bożeLino
Twoja kolej
Squirrel_boy
Lino
Wyglądasz świetnieSquirrel_boy
DziękujęLino
Przepraszam, muszę już iść
Lino
Do jutra!Squirrel_boy
Pa pa❀❀❀❀
Od momentu, w którym Jisung zobaczył zdjęcie Minho, miał dziwne wrażenie że skądś go kojarzy. Myślał o tym jak i o jego wyglądzie (był jego zdaniem bardzo przystojny) przez długi czas, aż nie usłyszał dźwięku przekrecania kluczy w drzwiach. Jego ojciec miał wrócić za jakieś dwa tygodnie, a to oznacza tylko jedno. Jego mama wróciła wcześniej.
Spojrzał na zegarek i okazało się że jest już dwudziesta, pomimo że to dość późno, ona i tak zazwyczaj wraca później. Otrząsnął się gdy tylko usłyszał wchodzenie po schodach.
Szybko wziął piżamę i pobiegł do swojej łazienki, gdzie od razu zamknął drzwi i podszedł do wanny w której odkręcił wodę. Ponieważ sytuacja wyglądała tak a nie inaczej postanowił wykorzystać to i naprawdę się wykąpać.
Podczas gdy wanna napełniała się gorącą wodą wraz z pianą, która powstawała po wlaniu płynu do kąpieli, on zaczął się rozbierać.
Gdy uznał że poziom wody w wannie jest wystarczający, zakręcił ją i powoli do niej wszedł.
Jak zawsze na początku woda przez swoją temperaturę lekko parzyła jego skórę, ale po chwili się do tego przyzwyczaił, a jego ciało rozluźniło się.
Po około czterdziestu minutach wyszedł z wanny. Wytarł się błękitnym, mięciutkim ręcznikiem i ubrał piżamę składającą się z o wiele za dużej na niego cieplej bluzy, bokserek oraz oczywiście skarpetek.
Pomimo że było lekko po dwudziestej pierwszej on już był zmęczony całym dniem.
Gdy położył się do łóżka postanowił jeszcze sprawdzić powiadomienia jakie prawdopodobnie przyszły na jego telefon w trakcie jego nieobecności.
Uwagę Jisunga szczególnie przyciągnęła nowa wiadomość od Minho na którą od razu odpisał.
❀❀❀❀
Lino
Cześć, możesz chwilę pogadać?Squirrel_boy
No niby tak, ale jednak właśnie miałem iść spaćLino
A to w takim razie dobranoc 💕Squirrel_boy
Dobranoc, żebym
przyśnił ci się ja w spódniczce 💕Lino
Wtedy ta noc na pewno będzie
jedną z lepszych❀❀❀❀
Chłopak uśmiechnął się pod nosem, ale już nie odpowiedział, tylko odłożył telefon i zamknął oczy. Nawet nie zarejestrował momentu, w którym zasnął.
_____________________________________________
Tak, wiem, średnio umiem w chaty hah
Pytanie na przyszłość, jak będzie okazja to pisać smuty czy raczej was oszczędzić?
Jak są jakieś błędy to piszcieMiłego dnia/nocy ♡
Song recommendation
Watch you sleep. - girl in red
CZYTASZ
𝗯𝗼𝘆 𝗶𝗻 𝗮 𝘀𝗸𝗶𝗿𝘁 | 𝗺𝗶𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴
FanfictionGdzie Minho wysyła wiadomość do pewnej osoby, a Jisung nie jest zbyt lubiany "Lino: Lubię chłopców w spódniczkach" TW: self harm, mental abuse, suicidal thoughts