competition

4K 237 471
                                    

W ostatnim czasie Jisung czuł się naprawdę słabo. Było to spowodowane bardzo małą ilością snu oraz dość dużą wylanej krwi, również bardzo mało jadł co pokazało swoje skutki.

W ciągu tygodnia zaczął ćwiczyć swój rap. Aż nadszedł ten dzień.

Strasznie się stresował. Bał się rozmawiać z nieznanymi mu osobami, a co dopiero przed nimi występować.

Jak zwykle ubrał się cały na czarno. Wziął ze sobą telefon i teksty na wszelki wypadek.

Na czarny golf założył srebrny wisiorek który dostał od kuzyna.

Wyszedł z domu i udał się do szkoły. Po drodze spotkał Felixa, który jechał w tamto miejsce razem z Chrisem i postanowili go podwieźć.

Oczywiście Chan prowadził, a dwaj pozostali siedzieli na tylnych siedzeniach tuląc się do siebie.

Chłopak za kierownicą nie miał im tego za złe, ponieważ wiedział co to za dzień i jak trudny jest on dla nich.

Jisung z każdym momentem czuł jak jego ręce się trzęsą, a oddech był coraz bardziej cięższy.

Gdy dojechali do szkoły do rozpoczęcia konkursu zostało dziesięć minut. Spotkali na miejscu Minho, który pomagał z już ostatnimi dekoracjami, Australijczycy postanowili mu pomóc, a Han gdy tylko go zobaczył oddalił się i napisał do niego. W ostatnim czasie robią to naprawdę często, kociarz dowiedział się już że chodzą razem do szkoły i na szczęście nie nalegał na spotkanie lub poznanie pełnego wyglądu Jisunga.

❀❀❀❀

Squirrel_boy
J

estem już w szkole


Squirrel_boy
Nie pamiętam czy ci to mówiłem, ale będę występować

Lino
Coś chyba wspominałeś

Lino
Powodzenia!

Squirrel_boy
Dziękuję

Lino
W

iesz jak możesz mi podziękować


Squirrel_boy

Squirrel_boy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lino
Oh fuck

❀❀❀❀

Uśmiechnął się lekko na jego odpowiedź ale już nic nie napisał, ponieważ usłyszał głos nauczycielki.

- Witam wszystkich na pierwszym w tym roku konkursie talentów! Osoby wyczytane proszę podchodzić do sceny - powiedziała i przeczytała pierwsze imię po czym z niej zeszła.

𝗯𝗼𝘆 𝗶𝗻 𝗮 𝘀𝗸𝗶𝗿𝘁 | 𝗺𝗶𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz