Chapter 1
Victoria's POV (point of view)
Εχω κολλησει στα Nando's εδω και κατι ωρες με τον Niall και δεν λεει να φυγουμε.. Εχουμε φαει ο,τι κοτοπουλο υπαρχει!
Ν: ρε μωρο κατσε να παρουμε και γλυκο
Β: Niall δεν προκειται να φάω έχω σκάσει! Θελω να παμε σπίτι να κατσουμε στο κρεβάτι μαας;)
Ν: Ελπιζω να μην εννοεις να κοιμηθουμε..
Β: χαχαχ ρε Niall που έχεις το μυαλό σου ολη την ώρα βρε αγόρι μου;
Ν: Σε σένα και στο επιδορπιο μωρο μου!
Β: Οκει φαε και παιρνω ενα τηλεφωνο την Χριστιαννα
Ο γλυκος μου Niall μου εδωσε ενα φιλι αλλα δεν κρατησε πολυ γιατί εξω απ το μαγαζι ήταν παντου φανς, παπαρατσι και δεν θελαμε να ειμαστε συνεχεια στο στοχαστρο.
(έρχεται ο σερβιτόρος)
Ν:Εμ λοιπον θα ήθελα μια πάστα με σοκολατα, ένα προφιτερολ και αυτή η ταρτα τι εχει ακριβως μέσα..;
Όσο ο Νiall αποφάσιζε γλυκο εγω πηρα τηλέφωνο τη Χριστιαννα να την ρωτήσω πως είναι οι διακοπές της στο Παρίσι με τον Harry.
Χ: Heyy Βικτοριαα τι κανεις; Μου λειψες!
Β: Μια χαρα τρωμε εξω με τον Niall.. Εσυ πες μου με λεπτομερειες πως τα περνατε με τον Harry Παρίσι!
Christianna's POV:
Ήμουν απίστευτα χαρούμενη που μιλούσα με την Βικτόρια. Γνωριζόμαστε εδώ και ένα χρόνο, δηλαδή, όσο καιρό περίπου είμαι μαζί με τον Χάρρυ και εκείνη με τον Νάιαλ.
Χ: Heyy Βικτορια τι κάνεις;
Β: Μια χαρα τρωμε εξω με τον Niall.. Εσυ πες μου με λεπτομερειες πως τα περνατε με τον Harry Παρίσι!
Χ: Είναι υπέροχαα! Κάναμε βόλτα στο ποτάμι με μια μικρή βαρκούλα.. Μένουμε σε ένα υπέροχο ξενοδοχειο.. Όλα ειναι απιστευτα!
Β: Τέλεια χαιρομαι παρα πολυ ρεε! Να σου πω σε παιρνω αργοτερα γιατι ειμαι με τον Νιαλλ, υποσχομαι πως θα σε παρω have fun❤
Χ: Οκειι τα λέμε πολλα φιλακιαα
Β: Επισης!
Έκλεισα το τηλεφωνο ενω καθομουν στο μπαλκονι του δωματειου μας με τον Χαρρυ. Ακουσα την πορτα του μπάνιου να ανοίγει και γύρισα και είδα τον Χαρρυ να φοραει.... τιποτα. Εντάξει τον είχα ξαναδεί πολλές φορές έτσι και όχι μόνο τον είχα δει αλλα ποτέ δεν τον χόρταινα! Απλα τον ηθελα κάθε φορα και περισσότερο.
YOU ARE READING
The life of 5 unordinary girls(Greek One Direction Fanfic)
Teen FictionΠέντε κορίτσια που έχουν μια όχι και τόσο συνηθισμένη καθημερινή ζωή: η Χριστιάννα, κοπέλα του διάσημου Χάρρυ Στάιλς και νικήτρια του αμερικανικου xfactor, η Πένη, έχοντας την δεύτερη θέση του αμερικανικου xfactor αλλά και την καρδιά του Ζέιν Μάλικ...