Chapter 2

322 8 0
                                    

Christianna's POV

Οι διακοπες στο Παρίσι με τον Χάρρυ συνεχιζονται.. Πως θα τις περιέγραφα; ΣΕΞ. Τιποτα αλλο.. Ημαστε στην πολη του ερωτα αλλα και της αγαπης. Και αγαπη δεν ειναι μονο σεξ.. Προφανως και μαρεσει γιατι ειναι ο καλυτερος αλλα δεν μου αρκει μονο αυτο σε μια σχεση.. Φοβαμαι να του το πω γιατι θα φανω αχαριστη.. Δεν με εχει αφησει να πληρωσω ουτε για τσιχλες, αλλα περα απο αυτο, ειναι ο πιο υπεροχος ανθρωπος στον κοσμο. Θελω να μου το δειξει και αυτο, εκτως απο το ποσο καλως ειναι σε ολες τις ερωτικες πραξεις.

Χαρρυ: Χριστιαννα, θες να φαμε εξω σημερα το βραδυ.. Καπου μακρια απο τα παντα, μονο οι δυο μας..

Χριστιαννα: Εσυ εισαι ο οδηγος μωρο μου, μαζι σου κι οπου θες

Με φιλησε τοσο γλυκα, ενω ημασταν στο μπαλκονι του δωματείου μας με θέα τον πύργο του Άιφελ. Ηταν οτι πιο ρομαντικο εχω ζησει. Ηταν μια απ τις στιγμες που περα απο τις πεταλουδες στο στομαχι, νιωθεις σιγουρια για τον αλλο. Αλλοστε, οταν δεν ξερεις τι σχεδια εχει ο αλλος για σενα, το νοημα εχει η αγαπη σας; Απο την αλλη, τι νοημα εχει η αγαπη οταν το κυριο πραγμα που σε κραταει ειναι το σεξ..

"Αληθεια πιστευεις πως το μονο που μας κραταει κοντα ειναι το σεξ;" ειπε ο Χάρρυ με ενα απογοητευμενο υφος

Ουπς.. Μαλλον το ειπα δυνατα γαμω τις σκεψεις μου μεσα

"Οχι Χαρρυ, αλλα φοβαμαι οτι καποια στιγμη το μονο που θα μας ενωνει θα ειναι αυτο" ειπα καπως απελπιστικα λες και ημουν καποια που ηξερε να μιλαει για σχεσεις.. Ηξερα δηλαδη, αλλα πως μπορουσα να το πω ετσι στον ανθρωπο που βασιζομουν; Υπαρχουν συναισθηματα!

"Ε, λοιπον, αν πραγματικα φοβασε πως αυτο καποια στιγμη θα συμβει, δεν με ξερεις. Και ειναι απογοητευτικό" ειπε και δακρυσα. Ημουν τοσο κακια μαζι του

"Σε ξερω Χαρρυ, και γι αυτο βασιζομαι πανω σου, σε εμπιστευομαι, και δεν νιωθω ουτε μια απειλη απο ολα αυτα τα κοριτσακια εξω που περιμενουν να δουν τα γαλαζοπρασινα ματια σου. Οχι επειδη ειμαι καλυτερη απο κεινα, γιατι δεν ειμαι, αλλα πιστευω στα λογια σου και δεν ακουσα κανενα rumor. Και σου ζηταω συγνωμη για οτι σου ειπα και σε πληγωσα γιατι σε αγαπαω"

Ξεκαθαρισα την θεση μου. Ηταν ακριβως η αληθεια. Εκεινος μου απαντησε με ενα φιλι και μου ειπε "Σε αγαπω" με την υπεροχη φωνη του. Το μονο που επρεπε να με νιαζει τωρα ηταν να διαλεξω τι να βαλω. Ολα ειχαν μπει στη θεση τους. Διαλεξα το αγαπημενο μου ροζ φορεμα που πηγαινε απολυτα με το μεικ απ και τα σκουλαρικια μου. Ξαφνικα ενιωσα δονηση απο την τσαντα μου, ανοιξα το κινητο μου και ειδα ενα μηνυμα απο την χαζοχαρουμενη φιλη μου Πένη.

"OMG re eides to neo episodio pretty little liars?! Btw eimai me ton Zayn, ton Niall kai tin Victoria {κορίτσι Νιαλλ} kai o Niall rotaei ama mporei na daneistei to xbox tou Harry (-.-) FILAKIA DARLING xoxo"

Με το που το διαβασα χαμογελασα και φωναξα στον Χαρρυ "Αφηνεις τον Νιαλλ να δανειστει το xbox σου;" Ημουν σιγουρη οτι ο Χαρρυ θα ελεγε οχι.. "Πες του οτι αυτος διαλεξε το playstation, το xbox το πιανει μονο με την επιβλεψή μου" Απαντησα στην Πενη και μετα φυγαμε με τον Χαρρυ...

Penny's POV

Ενω καθομουν στα ποδια του Ζειν, εστελνα μηνυμα στην Χριστιαννα, ακουγα τον Ναιαλ να βριζει τον Χαρρυ που δεν του δινει το xbox του, και μιλουσα με την Βικτωρία για νύχια και για μαλλιά. Ωρες ωρες γινομαι το πιο γαματο ρομποτ. Αφου ο Ναιαλ αποφασισε να παει να αγορασει αλλο xbox, η Βικτωρια ειχε ραντεβου να φτιαξει τα μαλλια της (απ'οτι καταλαβα ειχαν καποια εξοδο με τον Ναιαλ τα γλυκουλια μου) και εγω ειχα μεινει μονη μου με τον Ζειν. Οσο βλεπαμε Vampire Diaries, εκεινος κοιμόταν και εγω ειχα συγκινηθεί γιατι ο Damon επιτελους τα εφτιαξε με την Ελένα.

"Γιατι κλαις μωρο μου;" Απ'οτι φανηκε καποιος ξυπνησε

"Δεν εβλεπες ρε Ζειν, επιτελους τα φτιαξαν" ειπα εγω λες και δεν ηξερα οτι αυτος κοιμοταν

"Ρε εισαι χαζη" ειπε, με φιλησε πεταχτα και με πηρε στα χερια του τρεχοντας προς το δωματειο μας.

"Αααααα αασε μεεεε" φωναξα λες και με πειραζε ενω μεσα μου πεθαινα μονο και μονο που με αγγιζε. Με πεταξε στο κρεβατι και ηρθε απο πανω μου και με φιλουσε. Ηταν το πιο ομορφο προσωπο που ειχα μπροστα μου, τα δυο καστανα του ματακια ελαμπαν και απλα τον αγαπουσα τοσο πολυ -και ακομα τον αγαπω.

~ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ~

Mikro alla sto epomeno 9a exei perissotero!

The life of 5 unordinary girls(Greek One Direction Fanfic)Where stories live. Discover now