EPITELOUS ANEVAZO!
Victoria's POV
Γυρισαμε σπιτι με τον Ναιαλλ και πηγα να κανω αφρολουτρο. Ξεντυθηκα, γεμισα την μπανιερα μεχρι πανω με μπουρμπουληθρες κα μπηκα μεσα. Ξαφνικα χτυπησε η πορτα.
Ναιαλ: Μωρο μου, να μπω?
Βικ: Εμ ναι
Ενω ανοιξε χαλαρα την πορτα ξαφνικα τυναχτηκε μολις με ειδε.
Ναιαλ: Τα προειδοποιουμε αυτα ρε μωρο μου, δεν ημουν προετοιμασμενος να δω την κορμαρα σου!
Β: Ελεος Ναιαλ.. Κανε ο,τι θες και φυγε.
Ν: Ο,τι θελω?
Ο Ναιαλλ αρπαξε την οδοντοβουρτσα ενω με κοιτουσε πονηρα.
Βικ: Πληνε τα δοντια σου προς το παρον και βλεπουμε..
Επληνε τα δοντια του, και κατεβασε το παντελονι του.
Β: Ε, ε ,ε,ε! Οταν λεω βλεπουμε, ενοω βλεπουμε· οχι ας τα κανουμε ολα!
Ν: Αν και το ειχα κι αυτο στο μυαλο μου, ελεγα να κατουρησω πρωτα.
Εκλεισα τα ματια μου καλυπτοντας τα με τα μικρα μου χερια.
Νιαλλ: Δεν χρειαζεται να κλεισεις τα ματια σου..
Β: Χρειαζεται.
Ακουσα τον χαρακτηριστικο ηχο ωσπου..
Βικ: Μπορω να ανοιξω τα ματια μου τωρα?
Ν: Ε μισο οχι ακομα
Ενιωσα ενα τράνταγμα στο νερο της μπανιερας και ενα χερι αναμεσα στα ποδια μου.
Βικ: ΑΑΑΑΑ ΝΑΙΑΛ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?
Ναιαλ: Κατι που θες να κανω εδω και καιρο..
Βικ: Τελειωνε θελω να κανω μπ-
Δεν προλαβα να τελειωσω ωσπου με φιλησε παθιασμενα ενω τα δαχτυλα του ειχαν πλεον εισχωρησει στον κολπο μου. Διαρκησε για αρκετη ωρα αυτο μεχρι που ενιωσα το ενα του χερι να χαηδευει με παθος το στηθος μου. Η ανασα μου ειχε κοπει. Τον αγκαλιασα και ενω το παθιασμενο μας φιλι συνεχιζοταν, ενιωσα κατι που προεξειχε απο το σωμα του να με κουμπαει..
Το χερι μου κατεβηκε αργα και βασανιστικα προς τα κατω χαηδευωντας το στηθος του, τους κοιλιακους του, και πλεον να φτανει στο πεος του. Αρχισα να το χαηδευω σιγα σιγα, και μετα γρηγορα. Βογηκτα ακουγονταν κι απο τους δυο μας οσο ο ενας κκανοποιουσε τον αλλο.
Ν: Πρεπει να συνεχισουμε καπου αλλου..
Σηκωθηκε, αρπαξε μια πετσετα και με επιασε απο το χερι. Σκουπιζε σιγα σιγα το γυμνο μου σωμα ενω δυο δαχτυλα ξαφνικα εισχωρησαν στον κολπο μου. Ενα βογκητο εφυγε χωρις να το θελω απο το στομα μου ενω αρπαξα την πετσετα και σκουπιζα το σωμα του μεχρι που εφτασα μπροστα στο πεος του οπου γονατισα μπροστα του και ενω τα χερια μου επαιζαν με τους ορχεις του, εβαζα ολοκληρο το πεος του μεσα στο στομα μου.
Ν: Βικτωρία, οχι, οχι εδω, μην με σκοτωνεις ετσι, παμε μεσα.
Πηγαμε στην κρεβατοκαμαρα. Επεσα στο κρεβατι και ξαπλωσα εχοντας τα ποδια μου ανοιχτα, παρεχοντας στον Ναιαλ πληρη θεα.
Ν: Ποο μωρο μου τι εισαι εσυ..
Ηρθε απο πανω μου και με απαλες κινησεις εβαλε το πεος του μεσα μου. Στην αρχη κινουταν σιγα σιγα ωστε να συνηθισω το μεγαλο του μεγεθος, και επειτα γρηγοροτερα. Δεν μπορουσα να παρω ανασα και ο ιδρωτας κυλουσε στα σωματα μας. Μετα απο αρκετη ωρα, εβαλε τρια δαχτυλα του στον κολπο μου και τα εγλυψε.
Ν: Εχεις υπεροχη γευση μωρο μου
Πλησιασε το χερι του στο στωμα μου ενω το ανοιξα και και με την γλωσσα μου καθαρισα τα δαχτυλα του.
Τον φιλησα απαλα και ψιθυρισα στο αυτι του:
Βικ: Εισαι ο καλυτερος.
Ν: Οχι οσο εσυ.
~~~~~~~~~~~~~~~
To 3ero oti eixa mono victoria's pov alla den exo ka9olouuuu xrono! Apofasisa na anevazopio grigora. Isos kai duo fores tin evdomada, analoga me ton xrono mou. Elpizo na sas arese auto to chapter giati einai oti pio dirty exo grapsei!
YOU ARE READING
The life of 5 unordinary girls(Greek One Direction Fanfic)
Teen FictionΠέντε κορίτσια που έχουν μια όχι και τόσο συνηθισμένη καθημερινή ζωή: η Χριστιάννα, κοπέλα του διάσημου Χάρρυ Στάιλς και νικήτρια του αμερικανικου xfactor, η Πένη, έχοντας την δεύτερη θέση του αμερικανικου xfactor αλλά και την καρδιά του Ζέιν Μάλικ...