Chapter 5

269 9 2
                                    

Penny's POV

(Zayn's gf)

Σημερα ειναι τα γενεθλια μου yes yes yes yes yes hell yes! Ανοιξα τα ματια μου και ειδα τον Ζειν στο μπαλκονι να καπνιζει....-.-

Πενη: ΖΕΙΝ ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΚΑΝΕΙΣ?

Εκεινος πεταξε αμεσως κατω το τσιγαρο και προσποιηθηκε οτι δεν εκανε τιποτα.

Ζειν: Απλα κοιτουσα τη θεα μωρο μου!

Πενη: Ζειν σε ειδα. Δεν ειναι καλο. Απλα δεν ειναι! Για το καλο σου το λεω!

Ζειν: Μπορουμε να το ξεχασουμε; Σου υποσχομαι θα προσπαθοσω να το κοψω. Απλα ας χαρουμε την μερα μας!

Πενη: Οκει. Εχεις κανονισει κατι ιδιαιτερο σημερα..?

Ζειν: Μπαα.. Λεω να κατσουμε μεσα σημερα. Ας παραγγειλουμε πιτσες και να πουμε και στην Χριστιαννα με τον Χαρρυ να ρθουν απο δω. Γυρισαν χτες απ το Παρισι. Ασε που εχω καιρο να παιξω κανα pro με τον Χαρρυ. Θα κατσεις και συ με την Χριστιαννα και θα μιλατε.. Μια χαρα θα περασουμε!

Πενη: Ναι.. Βεβαια. Τελεια!

Ζειν: Υπαρχει καποιο προβλημα;

Πενη: Οχι! Εννοειται πως οχι! Δεν γιορταζουμε και τιποτα σημερα αλλοστε.

Ειμαι για γελια! Αλλα ειχα απογοητευτει τοοσο πολυ! Ξεχασε τα γενεθλια μου! Αλλα για να τα λεμε ολα, και περυσι τα ειχε ξεχασει και την επομενη μερα το συνειδητοποιησε! Αλλα φετος ηλπιζα να τα θυμηθει. Και το πρωι να μου φερει πρωινο και να μου πει χρονια πολλα. Ή αλλιως να μου 'φερνε ενα καπκεικ. Μοναχα ενα καπκεικ. Και να μου πει Χρονια Πολλα, με ενα φιλι. Αλλα τι εκανε; Ανοιξα τα ματια μου και τον επιασα να καπνιζει. Ειχα γινει 19 και ο μονος που το θυμιθηκε ηταν.. Ο Τζος! (Ντραμμερ των 1Δ) wtf? Πηγα στην κουζινα και ειδα τον Ζειν να καθεται στον καναπε και να βλεπει Family Guy. ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ! Ειχα θυμωσει και ισως με το δικιο μου. Αλλα ο καημενουλης μια ημερομηνια ειχε ξεχασει. Αλλα ηταν και τα γενεθλια μου ρε γαμωτο!

Αρπαξα το κινητο μου και κοιταξα το μηνυμα του Τζος:

"Χρονια Πολλα μικρη μου φιλη! Να 'σαι παντα ευτυχισμενη και να 'χεις μια υπεροχη ζωη. Love you xoxo!"

Εκανα το λαθος και ειδα αυτο το μηνυμα με τοσο λαθος σκεπτικη! Αρχισα να πληκτρολογω:

"Joshhhhhh❤❤❤ Seuxaristo para para poli! 9elo na vre9oume simera! Exoume kairo na milisoume! 9es na sinanti9oume kapou? Love you too"

Ηταν φιλος μου. Απλα ηθελα να πω τον πονο μου. Αλλα τοσες αλλες φιλες εχω! Η Χριστιαννα; Η Ντεπη; Η Βικτωρία; Η Ειρήνη; Το στο διαολο εκανα; Αλλα ο Τζος παντα με ενιωθε. Παντα με καταλαβαινε! Και απαντουσε γρηγορα στα μηνυματα μου:

The life of 5 unordinary girls(Greek One Direction Fanfic)Where stories live. Discover now