Chapter 8

297 8 6
                                    

Penny's POV

Εφυγαν απο το σπιτι η Βικτωρία με τον Νάιαλ καιηρθε η ωρα να ετοιμαστω για την εξοδο μου με τον Ζειν λογω των γενεθλίων μου. Παρολο που στην αρχη τα ειχε ξεχασει, δεν ειχα κανενα λογο να του κανω μουτρα γιατι ειναιανθρωπος. Και οι ανθρωποι ξεχνανε. Ετσι αποφασισα να ετοιμαστω παρα να κουραζωτο μυαλο μου με ανοητες σκεψεις.

Φορεσα ενα ασπρο αερινο κοντο φορεμα, δερματινα πεδιλα, αφησα τα μαλλια μου κατω ελευθερα και εβαλα δυο αρκετα μεγαλα σκουλαρικια στα αυτια μου.

Πένη: Ζειν εισαι ετοιμος?

Τον ειδα να μιλαει στο τηλεφωνο αλλα δεν εδωσα ιδιαιτερη σημασια στο ατομο της αλλης γραμμης.

Ζειν: Ναι μωρο μου, μισο λεπτο- (μιλωντας στο τηλεφωνο) -Δεν ξερω τι θα κανα χωρις εσενα, thankss

Του εγνεψα καταφατικα καθως κοιτουσα τις ειδοποιησεις στο κινητο μου.

"Zayn Malik's gf was hanging up with 1D's drummer Josh before she payed a visit to her parents"

Θεε μου ποσο θεμα το χαν κανει?! Δεν ειχα να φοβηθω τιποτα αφου ολοι ηξεραν οτι με τον Τζος ειμαστε μονο φιλοι.

Ζειν: Πενη, ελα, παμε?

Πενη: Ε ναι ναι!

Κατεβηκαμε στο γκαραζ ωσπου μπηκαμε στην υπεροχη bentley του.

Πενη: Που παμε?

Ζειν: Δεν μπορω να σου πω..

Πενη: Let me guess.. Σε εστιατοριο?

Ζειν: Οχι

Πενη: Σε μπαρ?

Ζειν: No no

Πενη: εε τοτε σε κλαμπ?

Ζειν: Οχι οχι

Πενη: Σινεμα?

Ζειν: Οχι και σινεμα στα γενεθλια σου ρε μωρο μου!

Πενη: Εε ξερω γωω..

Ζειν: Δεν θα το βρεις..

Πενη: Θα παμε παλι σε κανα ξενοδοχειο?

Ζειν: Δεν ειμαι τοσο κλισέ οσο αναφορα τις εξοδους μας και το ξερεις!

Πενη: ααααα το βρηκα! Θα παμε στην παραλια που ειχαμε παει για πρωτο ραντεβου!

Ζειν: Καλη ιδεα, αλλα οχι!

Πενη: Θα το βρωωω!

Ζειν: Δεν νομιζω!

Πενη: Οοο στο λουνα παρκ?

Ζειν: Καλα, νταξει, το καταλαβες γιατι μολις τωρα φτασαμε!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 28, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The life of 5 unordinary girls(Greek One Direction Fanfic)Where stories live. Discover now