Ντέπι's POV
(Liam's girlfriend)
Ξυπνησα στο πλευρό του Λιαμ. Ηταν η αμεσως επομενη μερα αφου ειχε πιει οτι ποτο κυκλοφορουσε χτες στο κλαμπ. Εκεινο το βραδυ ειχε γινει χαμος με τον Λουις και την Ειρηνη οποτε σημερα επρεπε να της μιλησω. Αλλα επρεπε να περασω και λιγο χρονο με τον Λιαμ που τον ειχα παραμελησει λιγάκι.
Ντέπι: Καλημέρα μωρο μου, θες να κανουμε κατι διαφορετικο σημεραα..?
Λιαμ: προτινω να παμε για καφέ και βλέπουμε☕
Κατι ηταν κι αυτό!
Λιαμ: Αμα ειναι να παμε δημοσιως πρεπει να μαστε σιγουροι οτι θα ναι κι ο Πολ μαζι.
Ντέπι: Καλαα για καφε παμε δεν παμε να παραλαβεις βραβεια!
Λιαμ: Εισαι σιγουρη;
Ανοιξε το παραθυρο και ακουσαμε μερικα κοριτσια να φωναζουν "Λιαμ παντρεψου με", "Καλημέρα Λιαμ". Προφανως ηταν καπως δυσκολο να βγουμε χωρις τον Πολ.. Βαφτηκα ελαφρα και εβαλα το ψηλομεσο ροζ σορρσακι μου με μια ασπρη αμανικη cropped μπλουζα. Οσο εβαζα το σορτς μου ο Λιαμ βγηκε απ το ντους και με φιλησε. Και οι δυο αναπνεαμε εντονα αγκαλιαζοντας και φιλωντας ο ενας τον αλλο. Πεταξε την πετσετα του και αφθορμητα φωναξα το ονομα του. Εβγαλα το σορτς μου εκεινος με ερριξε ξανα στο κρεβατι αλλα αυτη τη φορα οχι για να κοιμηθουμε!
Βικτωρία's POV
(Κορίτσι Niall)
Σημερα το πρωι, ξυπνησαμε κατευθειαν με τον Νιαλλ γιατι ειχαμε να δωσουμε μια κοινη συνεντευξη. Φορεσα ενα αερινο φλοραλ φορεμα μεχρι το γονατο και βαφτικα πολυ πολυ ελαφρά. Πηγα στην κουζινα, βρηκα τον Ναιαλ, του εδωσα ενα πεταχτο φιλι και πηρα καφε. Μετα απο λιγο τρεξαμε κατ'ευθείαν για το στουντιο οπου θα γινοταν η εκπομπη. Φτασαμε και παρακολουθουσαμε απο τα παρασκηνια. Δεν αλλαξαμε ρουχα, απλα μονο το μεικ απ για να τεριαζει με τον καταλληλο φωτισμο του στουντιο.
"Και τωρα, ενα απο τα πιο λατρευτα ζευγαρια, Νιαλλ και Βικτωρία!" Βγηκαμε στη σκηνη και αρχισε να παιζει το Live while we're Young.
Παρουσιαστρια: Γεια σας παιδιαα, τι κανετε;
Βικτωρια & Νιαλλ: Γειαα μια χαραα!
Παρουσιαστρια: Λοιπον.. Ξερετε οτι ειστε ενα απο τα πιο αγαπητα ζευγρια της showbiz αλλα δυστυχως υπαρχουν αρκετοι που στελνουν αρνητικα μηνυματα για τη σχεση σας.
Βικτωρια: Όταν εισαι αρκετα γνωστος δημηουργουνται πολλες αποψεις για σενα. Αλλες μπορει να ναι σωστες, αλλες λαθος, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα επιρρεαζομαστε απο τον καθενα που εκφραζει την αποψη του για μας.
YOU ARE READING
The life of 5 unordinary girls(Greek One Direction Fanfic)
Teen FictionΠέντε κορίτσια που έχουν μια όχι και τόσο συνηθισμένη καθημερινή ζωή: η Χριστιάννα, κοπέλα του διάσημου Χάρρυ Στάιλς και νικήτρια του αμερικανικου xfactor, η Πένη, έχοντας την δεύτερη θέση του αμερικανικου xfactor αλλά και την καρδιά του Ζέιν Μάλικ...