Chapter 6

248 9 2
                                    

TLOFUG6

(Chapter 6)

Christianna's POV

Μολις χτες το βραδυ γυρισα απο το καλυτερο ταξιδι της ζωης μου! Οπως και ολα τα περιοδικα ελεγαν παντου "Harry Styles spent a week with his girlfriend, and xfactor winner, Christianna, in Paris" ακριβως αυτο! Και ηταν τελειααα! Σημερα το βραδυ ο Ζειν μας καλεσε σπιτι του.. Εγω ηξερα οτι σημερα η Πενη (κοπελα του) ειχε γενεθλια.. το ειδα και στο Facebook! Και θα παραγγελναμε πιτσες? Τελος παντων εμεις ειπαμε ναι. Της εστειλα το μεσημερι μηνυμα γιατι ξυπνησαμε αργα μετα την πτηση. Ξυπνησα στην αγκαλια του Χαρρυ ενω το φως του ηλιου έμπαινε στο δωμάτιο.

Χαρρυ: Καλημερα μωρο μου.

Χριστιαννα: Καλημερα μικρε μου Χαρολντ.

Μου εδωσε ενα γλυκο φιλι

Χαρρυ: Τσαι ή καφε;

Χριστιαννα: Καφεεεε

Χαρρυ: Οκει παω να φερω απο Starbucks γιατι βαριεμαι να φτιαχνω.

Χριστιαννα: Οκειι

Ντυνοταν μπροστα μου το ζωο. Φορουσε ενα γκρι calvin clein και απο πανω εβαλε ενα μαυρο παντελονι, μια ασπρη μπλουζα και τα Rayban μαυρα γυαλια ηλιου του. Θεε και κυριε πρωινιατικα.

Ετσι λοιπον σκεφτηκα να στειλω χρονια πολλα στην πενη. Της εστειλα ενα μηνυμα και με πηρε τηλεφωνο:

Πενη: Γεια ελα sos πρεπει να μιλησουμε οταν ερθεις

Χριστιαννα: Γεια ελα χρονια πολλα! Τι επαθες ρε;

Πενη: Thanks Θα σου πω οταν ερθετε ειμαι σπιτι της μανας μου σαγαπω.

Χριστιαννα: Οκει τιποτα και γω.

Τι σκατα επαθε παλι.. Τελος παντων.. Ηρθε επιτελους ο Χαρρυ με τους καφεδες και ειχα ντυθει για να κατσουμε στην κουζινα για πρωινο. Εκεινος στεκοταν στην πορτα.

Χαρρυ: Μαντεψε ποιον εφερα..

Χριστιαννα: Ποιον εφερες;

Χαρρυ: Ειπα μαντεψε!

Χριστιαννα: Καλα.. Ποιον; *Ψιθυριστα* Μη μου πεις οτι εφερες τους φιλους σου να παιξετε fifa?!

Χαρρυ: Οχιιι καμια σχεση! Μπορω παντως να τους φερω αυριο;

Χριστιαννα: ΧΑΡΡΥ! ΟΧΙ! Ποιον εφερες αγορι μου και περιμενει πισω απο την πορτα;

Βγηκα να δω και ειδα την baby Lux να χαμογελαει ενω καθοταν στο καροτσακι της.

Χριστιαννα: ΑΑΑΑΑΑΧ ΗΤΑΝ Η LUX ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΣ ΑΠ ΤΗΝ ΑΡΧΗΗΗ! ΜΩΡΟ ΜΟΥΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?

The life of 5 unordinary girls(Greek One Direction Fanfic)Where stories live. Discover now