KANG MI REA
Je to už mesiac po tej tajomnéj noci s neznámym. Nemôžem zabudnúť na jeho ruky a mojom tele ,nedá sa zabudnúť na jeho prenikavý hlas s ktorého vyšiel mocný ston od rozkoše ,ktorú som mu prinášala. Iba na neho a tú noc pomyslím a moje telo planie ohňom, pery sa rozšíria a ja ucítim jeho horúcej telo na mojom. Pamätám si to, ako keby sa to stálo pred pár hodinami. Sadnem si na postel a pozrem sa do zrkadla na svoj odraz v ňom. Vidím ako moje zorničky sú nebezpečne rozširené,zahryznem si do spodnej pery ,ako keby som chcela potlačiť túžbu tela.
,,Nie ,otec toto mi nemôžeš urobiť!",počujem ako moja sestra kričí. A je to tu ako vždy moja najstaršía so sestier není ešte vydatá ,čo sa v tomto svete nepokladá za užitočné.
Žena by sa do svojich 20 rokov mala vydať za niekoho v mafii. Možno to je mladý vek na vydaj, ale nie pre jej ženícha. Žena musí zaujať svoje miesto vedľa muža a patrične sa o neho starať ,od mala sme učené k poslušnosti ,ak by sme neposlúchli dopadli by sme horšie. Iba málo ktoré dievčatá majú šťastie na muža s mafie ,ktorý by ju aspoň s malej časti počuval a vážil si ju.
Mojej sestre je už skoro 21 a mala by sa už vydať ,ale darí sa jej brániť. Je to rebel našej rodiny za to čo moja stredná sestra sa vydala už minulý rok za syná jedného s bossov mafie Jungkooka, vlastne on sám si ju vybral ,vyhlásil 'že ak nebude mať ju tak žiadnu 'a na toto mu stačil jeden pohľad na moju sestru na jednej benefičnej oslave. Sranda ,že? A potom som tu ja najmladšia dcéra môjho otca Kim Seok Jina bossa mafie. Máme ešte brata najstaršieho, ale toho moc nevidíme kedže stále cestuje a je práva ruka môjho otca.Zrazu vtrhne do mojej izby Soo.
,,Čo sa deje?Prečo ste sa zas hádali s otcom?",opýtam sa jej hneď keď vidím jej strach v očiach.,,Otec ...(hlboký výdych)ma chce vidať za Kim Taehyunga!",vykrikne na celý dom a zvalí sa uplakané na zem,podídem k nej a začnem ju objímať.
Nechala som ju vyplakať do kým nezaspala . Hladila som ju a rozmýšľa.
Kim Taehyung je syn jedného s najbohatších bossov v Soule a v celej Kórei. Ich rodine je vraj hladno krvná ,nemajú ani kúska súcitu a to k nikomu ,a ani k ženám. Pokial viem Kim Taehyung má niako okolo 24 a je jediným synom ,ma sestru a to je asi všetko. Nikdy som ho nevidela ,ale čo mi Hwa hovorila tak je veľmi pekný a je to kamarát jej muža.
Nikdy by som nechcela ísť do tej rodiny je krutá ,jediné moje šťastie je ,že som mala iba pred mesiacom 17 rokov. Som primladá na vydaj . Soo sa mi v náručí pomrvila a otvorila oči.,,Povec ,že to bol len sen a nie skutočnosť.",pery sa jej zlnili dolu.
,,Rada by som ti to povedala .",odvetím smutne.
,,Povec mi čo budem robiť ?!Otec ma chce vydať ,aby svoje dlhý rodine Kimov zaplatil vymenou za sňatok . On vôbec nemyslí na mňa , na svoju dcéru! Sám dobre vie aký su krutý a nechá ma in na pospas!",na novo sa rozplače, pritlačí sa ku mne a snaží sa utlmiť svoje zvliky.
,,Bude to dobré ,možno sú len zlý na iných ,ale ty budeš rodina ich jediná nevesta.",snažím sa ju upokojiť.
,,Nebude to dobré ,ten muž je samo peklo ,je zkazený . Od mala bol vychovavaný k násilia. Mi Rea on nevidí ženu ako ženu ,ale ako vec ,objekt ktorý vlastný nič iné.",nevedela som čo na to povedať. Pritiahla som si ju a obe sme oddychovali.
Niekto zaklopal na dvere a vošiel. Bola to mama.
,,Ako je Soo?",hneď sa opýtala ustráchaným hlasom.,,Zle ."
,,Bože ,dievčatko moje .",pohladí ju po vlasoch a tažko vzdychne.
,,Otec si ju zavolal ."
,,Môžem ísť ja ,nechcem aby jej bolo ešte viac zle ako teraz.",mama jemne prikívne a zaujme moje miesto pri Soo.
Vydám sa do otcovej pracovne ,na veľké dvere trikrát zaklopem.
,,Vojdi.",po jeho slovách stúpim do tmavej miestností.
,,Čo to...Mi rea?Čo ty tu, miláčik?",usmeje sa na mňa otec.,,Kde je Soo, musím jej niečo povedať."
,,Spí ,nechcela som ju budiť ,takže som tu možeš to povedať mne.",otec sa zatvári kyslo ,ale nakoniec ustúpi.
,,Povec Soo ,že jej muž si príde po ňu o týždeň, keď sa bude konať oslava na ktorej ju požiada o ruku.",povedal hladne ,bez emócií.
,,Je to nutné ju vydavať a ešte kvôli tvojim dlhom ,otec ?"
,,Mi rea,neni to tvoja vec ,tvoja sestra už mala byť vydatá a nie spobodná ,mala mať jedno dieťa na ceste. Hwa sa vydala pretože ju vypýtali a ona čo . Tvoja sestra by zostala navždy sama keby nie tohto sobášu,robím to pre jej dobro ,nechcem aby sa jej niečo stalo ,chcem aby mala plnohodnotný život."
,,Ale otec...a čo aj mňa dáš niekomu takému?",bol by toho schopný? Áno ,asi by bol,podľa jeho spravania dnes k mojej sestre.
,,Mi Rea ...teba si určité niaky mladík vypýta som o tom presvedčený. Čo myslíš prečo ťa nikde nepustím? Neberiem ťa na mnohé oslavy. Mi rea keby som ťa niekam zobral už dávno by si bola vydatá ,za mocného bossa . Si poklad , miláčik.
Si moje najmenšie dievčatko, si jediná ktorá mi tu zostane. Ten kto si ťa zoberie bude poklad ,vermi budete sa mať veľmi radi a ja budem mať od vás veľa vnúčat. ",otec nemôže poprieť ,že má pre mňa slabosť ,áno ma a veľku ,niežeby nemal rád mojích súrodencov, ale pre mňa má veľkú slabosť.,,Dobre oci.",odídem s pracovné do izby ,na chodbe stretnem mamu so smutným úsmevom.
,,Soo je už hore .",prikývnem a ide. Do svojej izby.
,,No čo šípková Ruženka ako ste sa vyspinkali?",snažim sa ju aspoň trocha rozveseliť.
,,Čo povedal otec ,Mi rea?",opýta sa zhurta.
,,No...",zasekne sa mi hlas. Sklopím hlavu.
,,Čo povedal,Mi rea?!",povie silnejším hlasom.
,,O týždne budeš mať zásnuby. ",víde mi jedna neposlušna slza ,ktorú si hneď utriem.
Ahojky, vítam vás pri prvej kapitole tohto pribehu. Môžem vám zaručiť ,že budúca kapitola bude s pohľadu Tae a na tretiu ....nebudem prezrádzať.
Hádam, že vás príbeh zatial baví,prepáčte za chyby . Uvidíme sa pri 2 časti.
Ig:@bts_hardimaginesk♡1055 slov♡
YOU ARE READING
,,I want YOU "- Kim Taehyung
RomanceDokončené 🔥 upozornenie cringe🤣 Jedna noc. . . ,,Od tejto chvíle si moja .",vzdychnem do jej otvorených úst.