Ka Mi Rea
Pobozkal ma. Povedal mi ,že som nádherná a pobozkal. Ako veľmi by som chcela aby ma pobozkal ešte raz. Vlastne dnes ma pobozká . Je deň naších zásnub a dom je v plnom prúde tak isto ako moja stúpajúca nervozita.
S ocom to stále nepohlo . Stále je ku mne odmeraný a studený. Bolí ma ho takto vidieť . Nie jeden krát som tú noc chcela vrátiť späť alebo sa dozvedieť kto bol ten chlapec. Ak by som vedela ,že je to on určité by som niečo také nespravila. Nemôžem to už vrátiť späť musím sa stým zmieriť a ísť ďalej. Možem sa však pokúsiť to zmeniť .
,,Soo?",oslovím svoju sestru. Odtej oslavy sme poriadne spolu ani neprehovorili. Ona mala ,ale o starosť menej a myslím, že sa jej odľahlo,aspoň dokial jej otec nenájde ďalšieho ženícha.
,,Áno ,deje sa niečo?," ,otočí sa ku mne .
,,Nie len sme už dlho spolu nehovorili. "
,,Och,o čom by si chcela hovoriť?
Vlastne som sa zarazila nas jej tónok hlasu. Bol tak hrubý a odmenení.
,,O tom ako si mi zobrala muža ešte predtým, ako sa mal stať mojím."zarazene som sa ma ňu pozrela a nechápala čo hovorí.
,, On si vybral mňa."
,,Aj keď si sa sním vyspala si ťa vybral? Mal byť mojím mužom a ty si sa sním len tak vyspala."
,,Nechcela so sa vydávať."
,,Nechcela ,ale keď som ho v deň naších zásnub videla zamilovala som sa do neho. Chcela som si ho zobrať a aj som sa tešila, kedy ma vyzve a dá mi prsteň lenže to sa nestalo. A nikdy nestane."
A odkráčala si to preč po schodoch, čo ja som zarazene stála a vstrebávala situáciu. Zamilovala sa do neho na oslave. Citím sa ešte horšie ako do teraz nielen ,že som ocovi ublížila, ale aj sestre zničila svojou chamtivosťou budúce manželstvo.
Celý deň som strávila v izbe a plakala. Očí som mala úplne červené od plačú. Moja psychika bola na najhoršom bode v mojom živote tak ako sa mám teraz postaviť pred ľudí ktorých milujem a ktorým som ublížila.
,,Ka Mi Rea?",ozve sa klopanie .
,,Vstúpte."
,,Mi Rea, prečo niesi oblečené?! Za chvíľu to začne.",nalieha na mňa Hwa . Musela prísť niekedy teraz . Sama bola už vystrojená a prípravná na dnešnú akciu.
,,A na čo? Aj tam ma nič dobré nečaká. Je to cele fraška a ja som na jej vrchole."
,pocítim jemný pohyb na mojom rameni.,,Není to fraška. Ani nevieš...",stíhne.
,,Čo ? Aj tebe som niako oblížila."
,,Nie ,nie samozrejme, že nie.",vydýchne si.,,Ani nevieš ako sa na teba tvoje milov...snúbenec teší,stále rozpráva aká si krásna a ako sa teší kedy sa konečne zoberiete."
,,Aspoň niekto ma dôvod na radosť."
...
,,Vyzeráš nádherné, Mi Rea.",povie povedomí hlas. Zasiahne ma vlna šťastia keď zistím ,že je to môj otec.,,Ďakujem. ",otočím sa a venujem mu vrelý úsmev.,,Ja by.."
,,Ja viem,nemusíš sami ospravedlňovať. Nemal som tak reagovať, ale si moja najmladšia dcéra a chcem som aby si si vydala z lásky...aspoň jedna z mojích dcér."
,,Hwa?"
,, Áno ,vydala sa z lásky ,ale on si ju najpr prišiel vypýtať...nevedela ani kto to je ."
,,Ja som nevedela kto to je ,nechcela som aby ti ublížiť zámerne. Keby som.."
,,Áno, keby si vedela neurobila by si to. Je mi jedno čo si urobila chcem len vedieť, že toho chlapca máš nauzaj rada lebo ak nie stále sa .."
Teraz ho preruším ja.
,,Milujem ho."
...
Príjemné čítanie a prepáčte za chyby.🤍
YOU ARE READING
,,I want YOU "- Kim Taehyung
RomanceDokončené 🔥 upozornenie cringe🤣 Jedna noc. . . ,,Od tejto chvíle si moja .",vzdychnem do jej otvorených úst.