KIM TAEHYUNG
,,Čo sa deje ,synak?Ešte ideš protestovať?",zasmeje sa môj otec ,keď ho vedieť do pracovne.
,,Nechcem si zobrať Soo.",vyrieknem svoju námietku. Otec na mňa zazrie .
,,Nebudem sa stebou hádať svadba je dohodnutá!",mierne zvýši hlas .
Zaskerím sa.
,,Ja dnes vyhlásim ,že sa ožením za dcéru Kim Seok Jina . Ale nie za Soo otec.",odmčím sa a zasnene si spomeniem na Ka Mi Rea.
,,Vezmem si jeho najmladšiu dcéru ,Ka Mi Rea. Tým dodržím sľub ,čo si dal jej otcovi a nebudem protestovať ,ale iba keď to bude ,Mi Rea. A všetci budeme spokojný ,len vymeníme dievča.",usadím sa na jedno z dvoch sedadiel pred stolom.
Všimnem si otcov prekvapený výraz ,ktorý sa zmení po čase na malý úsmev. Otec sa postaví a naleje si z radu alkoholu na malom bare.
,,Ja môžem súhlasiť. Problém je ,ale v niečom inom synak.",úsmev mu poklesne a ja znervoznem. Tvarou naznačím ,aby pokračoval.
,,Jeho dcéra Ka Mi Rea je pre neho poklad. S jeho otcom sme dobrý kamaráti ,už dlhé roky. Mi Rea je jeho Miláčik, pýcha a poklad, ako mi sám povedal. Miluje ju nadovšetko.Samozrejme, aj svoje ďalšie deti ,ale ona je najmladšia a dá sa povedať, že ju videl vyrastať od mala."
,,Čo mi tým chceš povedať, otec?"
,,Nedá ti ju . Nedavno sme sa zhovárali o našich deťoch a ja som sa nechtiac spýtal na Ka Mi Rea ,lebo ostatné dievčatá v jej veku chodia občas na oslavy,za to čo ona nikde nechodí a dnes je v spoločnosti prvý krát. "
,,Akože ,nedá?",poviem mierne zvyšeným hlasom .
,,On ju nechce vydať a nechce ženícha ,ako si ti už vôbec. Vieš aké máme meno v spoločnosti, nie zrovna pekné a dá sa povedať, že jeho dcéra je anjel anjelov,čistá ako ľalia. A zaslúži si milujúceho muža.",otec prehltne svoj alkohol .
,,Sám dobre vieš, že jej nenájde nikoho lepšieho. ",poviem cez zaťaté zuby.
,,Neviem ,ale viem ,že ti ju nedá a chlap ,čo si ju zoberie bude svätec alebo ju nikomu nedá .",zasmeje sa otec.
,,Ona je ,ale Moja!",vykriknem.
,,Ukľudníť sa vidíš ju prvý krát v živote ,pokial viem Soo je tiež veľmi pekná."
,,Nevidím ju prvýkrát živote...vlastne druhý krát dnes." ,zamyslím sa .
Rozmýšľam nad jeho slovami. Podídem k baru a nalejem si zlatistvú tekutinu, ktorú na ex vypijem a pozriem sa na svojho otca.
,,Druhý krát?",udivene na mňa pozerá s otázkou v tvári.
,,Neviem akým spôsobom, ale videl som ju na jednej malej párty pred mesiacom."
,,Nemusela som byť ona ,Tae."
,,Bola to ona! Dobre si ju pamätám..."odmčím sa.
Mám mu to povedať . Mamu povedal, o našej spontánnej noci . Pri ktorej som ani nevedel ,že je panna. Ak by som to vedel...neurobil som to.
,,Strávil som snou v ten deň celú noc .",slušne som vysvetlil a napätie opadlo.
Otec nehovorí nič je ticho .
V ten deň sa mi popravde nezdala v poriadku ,bola veľmi utiahnuta a roztomilo hanblivá. Veľmi som ju chcel, ja som ani nevedel kto je a ako sa volá.
,,Ak sa to dozvie jej otec si mŕtvy muž synak.",poviem trochu pobavene môj otec.
,,Ak ju chceš musíš ísť do rizika, ak je to ona s ktorou si strávil noc ,ak vieš čo tým myslím.",otec zváznie a zasa na sadí chladnú masku.
,,Na čo narážaš?"
,,Pošpinil si jej čistotu.",nahnevané som buchol pohárom o bar.
Nepošpinil som ju . Chceli sme to . A keby som vedel kto to je a či je .... neurobil by som to .
,,Ak ju chceš musíš isť do rizika."
,,Povec ,že zásnuby ohlásime neskoršie. A tiež povec ,že som musel odísť kvôli niečomu naliehavému a vrátim sa až ku koncu.",otočím sa a bežím do sálu hľadať ju.
Pomedzi dav ľudí som sa dostal, až k jednemu vzdialenému oknu. Bola tak úplne sama a vôbec ju nikto nehľadal. Však očí mladých mládencou rýchlo upútala a myslím,že sa bude budúce slávnosti dosť riešiť.
Vydýchol som a pomalým krokom som mieril za ňou. Keď som si všimol muža ktorý sa jej prihovoril ,zaťal som päste a išiel za nimi.,,Ahoj ,kráska.",jemnej jej prejde po odhalenom rameni ,vadí mi ,že si obliekla niečo tak odhaľujúce sa pred svetom...toto som mohol len ja vidieť...iba ja.
KA MI REA
Gzacítim ruku na rameni. Jeho hlas hlas mi nepripadá niaky známi a preto sa otočím.
,,A-ahoj",zakokcem sa keď ho vidím. Nepoznámho ,ale v pozadí uvidím jeho ako sa k nám rúti a zatína pesťe od hnevu.
,,Prosím možte odísť, mladá dáma si neželá aby ste sa jej dotýkali.",povie hrubým hlasom . Jeho chladná tvár nič nanapovedá a ja mám čas si ju prehládnuť.
Chlap odíde a nechá naš samých, bolo na ňom vidieť rešpekt je to syn niekoho na koho on nemá ,je podriadený tak ako ja .
Prezrerám si ho a nevidím zmenu ,skôr je ešte krajší. V očiach vidím radosť, keď na mňa upriami svoje očí. Že by preto lebo ma dnes vidí? Nezabudol na mňa alebo je šťastný ,že si bude brať moju sestru.
,,Pojďeš na chvíľku som mnou vonku?",poviem sladko.
Myseľ mi povedala toto nesmieš on si bude brať tvoju sestru zabudni. Telo a srdce hovorilo ,aby som ho nasledovala. V hlbke srdca som si myslala ,že si to vysvetlíme a povieme ,že to bol omyl. Lenže pre mňa bol už koniec.
Keď sme prekročili prah domu ma jeho silná ruka schmatla a viedla čo naj rýchlejšie na záhradu. Zastál. Videla som, len jeho obrysy tváre bola tu tma a jediné, čo nám svietilo na cestu bol mesiac nad nami.
Zacítim príjemný dotyk na líci ,privriem oči a užívam si to. Uchopí moju tvár do svojich dlaní ,prejdu mnou zimoriavky . Po chvíli hľadania mojej tváre pocítim známy pocit na mojich perách. Zas a znova cítim jeho božské pery.
,,Nemohol som, prestať myslieť na teba .",povie pomedzi náruživé bozky.
,,Chybala si mi čím viac a viac." ,prejde mnou vzrušenie a následne silný studený vietor. Odpojím sa o jebo pier a ztrasniem sa.
,,Aj ty mne .",pohladím ho studenou rukou po tvári, príjemne zahmka a potom otvorí oči dokorán.
,,Si studená ,prehladneš .",zovie moje ľadové ruky vo svojich a pobozká ich.
Som tu s ďalšou časťou. Musela som sa dokopať niečo písať, ale môžeš s radosťou povedať ,že mám napísanú už aj ďalšiu časť a možno sa pustím do ďalšej. Prepáčte za chyby.
♡1050 slov♡
YOU ARE READING
,,I want YOU "- Kim Taehyung
RomanceDokončené 🔥 upozornenie cringe🤣 Jedna noc. . . ,,Od tejto chvíle si moja .",vzdychnem do jej otvorených úst.