Bölüm 07

1.1K 144 149
                                    

Onun tam adı Joseph Tang Shan'dı. Şehre bir araba kazası nedeniyle giriş yapmıştı.

Önceki gece ayakta kaldığı için direksiyon başında uyuyakalmış, bu da yol kenarındaki bir ağaca çarpmasına neden olmuştu. Onu bulan polis memurundan duyduğuna göre arabası tamamıyla harap olmuştu. Yolda herhangi bir kayma izi yoktu, bu da çarpmanın kuvvetinin son derece büyük olması gerektiği anlamına geliyordu.

Hayatta olması bile bir mucizeydi.

Buna dair hiçbir hatırası yoktu. Tek bildiği, bütün vücudu alçılar ve gazlı bezlerle iyice sarılmış bir vaziyetteyken korkunç göründüğüydü. Ama beklenmedik bir şekilde fazla acı hissetmiyordu.

İfade almak için hastane odasına bir polis memuru gelmişti ve hemen kendi kendine 'Kahretsin, ya ehliyetimi alırlarsa?' diye düşünmüştü. İş için sık sık şehirler arası yolculuk yapması gerekiyordu, arabasına gerçekten ihtiyacı vardı.

Hikayeyi polis memuruna anlatırken sürekli olarak ne kadar pişman olduğunu göstermeye çalışmıştı.

"Kes şunu, nefesini boşa harcama."

Polisin, çabalarını görmezden geldiğini gören Tang Shan'ın pes etmekten başka çaresi yoktu.

Li Yuanyu tam pes ettiği vakit ortaya çıkmıştı. Hastane odasının kapısını iterek açmış ve garip bir şekilde ardından gelen çekici kokusunu da beraberinde getirmişti. Li Yuanyu'nun kısa saçları her iki cinsiyet için de uygun olan yüzüyle birleştiğinde ona fresh bir görünüm veriyordu.

Tang Shan o anda bu kişinin televizyondaki ünlülerden çok daha iyi göründüğünü düşünmüştü, ancak bir erkek için biraz fazla kadınsıydı.

Memur dikkatli bir şekilde adama "Bay Li!" diye seslendi.

"Yeni gelen sen misin?" Li Yuanyu kendini nazik bir gülümsemeyle tanıtarak elini uzattı. "Merhaba, ben Li Yuanyu, bu şehrin yöneticisiyim."

Li Yuanyu'nun sesi beklediğinden daha derindi. Tang Shan, onun sesini görünüşüne uyacak şekilde tiz ve kadınsı çıkacakmış gibi zihninde canlandırmıştı. Ancak gerçek şu ki, sesi zengin bir baritondu[1].

Ah... Böyle önemli bir adamın onu ziyaret etmesi için başını nasıl bir belaya sokmuş olması gerekirdi? Belki de tarihsel olarak önemli bir ağaca çarpmıştı?

"Merhaba, ben Joseph Tang Shan. Tanıştığıma memnun oldum." Tang Shan elini nazikçe uzatmıştı, ancak adamın soğuk dokunuşu karşısında elini çabucak geri çekti. Sonra da şok ve huzursuzluktan içinde bir süre sessiz kaldı. "Bu kasabanın başına bela açtım öyle değil mi?"

"Hayır, yapmadın. Buna emin olabilirsin. Ben sadece durumu kontrol etmek için buradayım. Bu kasaba oldukça uzak ve çok sık ziyaretçi almıyoruz." Li Yuanyu ona çok samimi bir şekilde gülümsemişti.

"Teşekkür ederim" dedi Tang Shan, ama işlerin o kadar basit olmayacağını hissedebiliyordu.

Li Yuanyu "Tabii hastaneden ayrıldıktan sonraki yaşam alanını düzenlemene yardım etmek için de buradayım" diye ekledi. "Doktoruna sordum. İki gün içinde çıkış yapabileceğini söyledi."

Bu Tang Shan'ı şaşırtmıştı. 'Vay canına' diye düşündü, 'Bu yönetici kesinlikle iyi biri...' Resmen yapacak daha iyi bir şeyi olmayan birinin özeti gibiydi.

Yine de "Hayır (yardım lazım değil), teşekkürler" diyerek onu reddetti Tang Shan. "Aileme gelip beni almasını söyleyebilirim. Evden buraya gelmek sadece yarım gün sürer. Telefonu bir saniyeliğine kullanmama izin verir misiniz?"

City of Endless RainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin