6. část

329 25 6
                                    

POHLED DOMINIKA

Sedím na pohovce před televizí s pizzou kterou jsem si objednal na oběd a přemýšlel jsem o Matyho rychlém odjezdu. Ještě teď jako by jsem na svých rtech ty jeho.

Z mého zamyšlení ně vytrhlo zapípání mobilu. Trochu jsem nadskočil leknutím a sám sobě jsem se zasmál. Představil jsem si Matyho jak se mi směje a smutně jsem se pousmál.

Vzal jsem do ruky mobil abych se podíval kdo mi píše. Byl to Vitaa.

Vitaa: Ahoj nechceš ke mě
zajít a něco natočit?

Zamyslel jsem se a došlo mi že by jsem tak mohl přijít na jiné myšlenky.

Dobře ale co :Dominik

Vitaa: Co takhle gay fanfikce
na mě a na tebe.

Jen to ne prosím :Dominik

Vitaa: Tak co?

Hele mě dneska nějak :Dominik
není dobře takže asi
raději nic

Vitaa: Aha tak nic. Doufám
že ti bude brzo líp

Ano musel jsem se z toho vymluvit. Je pravda že jsem se necítil dobře. Bál jsem se že se Matymu něco stane.

Podíval jsem se na hodiny. Bylo 14:36. Řekl jsem si že se trochu prospím takže jsem si sundal kalhoty a lehl jsem si v triku, trenkách a ponožkách do postele.

=====

Protáhl jsem se. Prospal jsem čtyři a čtvrt hodiny. Chvíli jsem se převaloval, ale pak jsem se rozhodl že se půjdu podívat na zprávy a než jsem se s velkým přemáháním zvedl bylo 18:57 sešel jsem do obýváku a zapnul jen televizi.

"Dobrý den. Výtám vás u dnešních zpráv." řekla paní na obrazovce. Čtvrt hodiny tam kecala o uprchlících. Když už jsem to pomalu chtěl přepnout řekla něco u čeho jsem zpozorněl. (Teď si pusté tu písničku nahoře pozn. Autorky)

"Dnes odpoledne se stalo obrovské železniční neštěstí. Rychlík cestující z Hlavního nádraží v Praze se srazil s jiným vlakem. Zemřelo více než 200 lidí"

Ach to ne. Nebyl tam Maty. Prosím jen to ne.

"Mezi cestujícími byl i YouTuber Matyáš Tomka neboli MaTTem. Který později..." to už jsem to nevydržel a rozeřval jsem se na celý barák.

"Do píči Maty já tě miloval!!!" řavl jsem a nezastavitelně jsem se zoufale rozbrečel. Proč on. Tak dobrý člověk. Myslel jsem si že zešílím smutkem. Teprve dneska jsem mu to řekl a už je pryč.

Navždy...

==========

Ahojky 3:

Tak je tu skoro konec prvního dílu Ehm.... Musíte na mě být naštvaní, ale nebojte ještě to bude mít další díl. Já se jdu teď rovnou vrhnout do psaní krátkého epilogu. Jinak doporučuju pustit si tu písničku je fakt mega.

Omlouvám se za pravopisné a gramatické chyby.

Děkuji za podporu a taky za skoro 750 přečtení a 70 hvězdiček. Jste užasní.

UwU

Ehm... (DejTTem) Kde žijí příběhy. Začni objevovat