POHLED DOMINIKA
"Domčo pomůžeš mě a stěhovákům nosit věci do bytu?" zeptal se mě Maty.
"Jo jasně" řekl jsem hned.
"Tak pojď něco vezmeme" řekl a já vyrazil za ním k dodávce s nábytkem.
=====
Nosil jsem spolu s Matym asi hodinu nábytek do jeho bytu. V jeho bytu byl neuvěřitelný bordel. Všude byl nábytek krabice s novým nábytkem a krabice s věcmi.
"Nechtěl by jsi přespat u mě když tu máš takový bordel?" zeptal jsem se bezmyšlenkovitě.
"No... Pokud by ti to nevadilo tak klidně. Zpíš za to budu rád:3." odpověděl my Maty. Uvnitř jsem celý jásal, ale na venk jsem to moc nedával najevo.
"A pomůžeš mi zase zítra se zařazováním bytu prosím?" zeptal se mě Maty.
" Jo jasně proč ne" řekl jsem jenom. Vyšli jsme z Matyho bytu, Maty zamkl a vyrazili jsme na cestu ke mě domů.
=====
"Vítej znovu u mě doma" řekl jsem a s úsměvem otevřel dveře. Maty vešel ke mě do bytu v předsíni se vyzul, dal si bundu na věšák a odhodil na zem batoh s nejnutnějšími věcmi.
"Asi víš že budeš spát na gauči?" zeptal jsem se a on jenom přikývl.
"Čekal jsem to" řekl nakonec.
=====
Povídali jsme si dlouho do noci natočili jsme jedno video a teď sedíme na gauči a čumíme do mobilů.
"Domi nepodíváme se na nějaký film?" zeptal se mě nakonec Maty.
"Oki" řekl jsem zapnul jsem telku.
Než film skončil tak už byla skoro jedna ráno. Po chvíli mi něco spadlo na rameno a já se hrozně lekl. Po chvíli mi došlo že Maty usnul a jeho hlava mi spadla na rameno.
'Awwwwwww je tak roztomilí když spí' říkal jsem si v duchu a pohladil ho po vlasech. Taky uvnitř jsem si dal facku za to co jsem udělal, opatrně jsem se zvedl a položil Matyho na polštář doběhl jsem do skříně pro deku a přehodil ji přes něj.
"Dobrou Maty" řekl jsem a šel jsem se osprchovat. Po sprše jsem se oblékl do pižama a vyčistit zuby a pak jsem si šel lehnout. Než jsem usnul tak jsem přemýšlel nad celým dnešním dnem.
'Zítra musím setříhat to video co jsem natočil s Moonem a Matyho poprosím ať sestříhá to naše' pomyslel jsem si ještě než jsem usnul.
==========
Ahojky :3
Tak jsem konečně dopsala novou kapču! Hrozně moc děkuji za všechny reakce co mi dáváte na moje knížkyDěkuji s0ftiexfack za hlasy
A i vám všem díky za podporu
Omlouvám se za pravopisné a gramatické chyby
ČTEŠ
Ehm... (DejTTem)
Fanfiction"Maty můžu ti něco říct?" "No Domino povídej" "Ehm..." 'Crrrrrr' "Počkej někdo mi volá" řekl Maty popadl mobil a odešel