Kanepede camış gibi yatarken bezgin bakışlarım ile kucağındaki Elif ile sağa sola koşturan Aras'a baktım. Dans ettiklerini, daha doğrusu düğün provası yaptıklarını söylüyorlardı. Elif, Aras eve girdiği anda ona hayran hayran bakmaya başlamış daha sonra yanına gidip onunla evleneceğini söylemişti. Aras ise bunu kahkahalar atarak karşılamış ve kabul etmişti. Elif büyüyünce evlenecekler ve 12 tane çocukları olacaktı. Tabi bu sadece Elif'in planıydı. Aras ise ona ayak uydurmuştu.
"Arassss, yoruldum ben duralımm."
Kahkahalarının arasında konuştuğunda Aras dönmeyi bırakıp hafif sarsılarak yanıma geldi. Ayaklarımı yukarı doğru topladığımda oraya oturdu ve kucağına da Elif'i çekerek soluklanmaya başladı. Yanağını Aras'ın yanağına yaslayan Elif bir süre sonra yüzünü buruşturarak geri çekildi. Aras soran gözlerle yüzüne baktığında eliyle kendi yanağını ovuşturdu. Boştaki elini Aras'ın hafif uzamış sakallarına sürttü.
"Acıttı bunlar, gitsinler."
Aras kıkırdayarak Elif'e uzandı ve yanağına sıkı bir öpücük bıraktı. "Emrin olur prensesim, yarına beybi feys (baby face) olayım senin için."
Elif Aras'ın kulaklarıyla oynarken birden durdu. "Beydi feyt ne demek?" diye sorduğunda ağzımdan kaçan kahkahalara engel olamamıştım. Aras'da benimle birlikte kahkaha attığında Elif kaşlarını çatarak bize baktı. Yattığım yerden doğrulup anlamamasına rağman bizimle birlikte gülen çocuğu aldım ve sıkıca sarıldım.
"Boşver kızım onu sen, saçma sapan konuşuyor işte."
Ellerini yanaklarıma yerleştirip dudaklarını büzerek bana baktı. "Ama..." dedi. "Ama onu nasıl boşvereyim biz evleneceğiz."
Yanımda oturan Aras ayaklarını yere vurarak kahkaha attığında elimi yüzüne doğru salladım. Neresine geldiğini bilmiyordum ama çıkardığı sesten canının acıdığını anlamıştım.
"Aras'ım.." Elif çırpınarak kucağımdan kalktı ve Aras'ın kucağına oturarak ellerini onun yanaklarına yerleştirdi. Kapalı olan tek gözüne dudaklarını bastırarak öptü. "Kör olmayacaksın değil mi Aras? Beni görebiliyorsun?"
Aras kocaman gülümsediğinde kafasını salladı ve kapalı gözünü açtı. "Görebiliyorum boncuğum merak etme." Saçma muhabbetlerine göz devirirken çalan kapıyla oflayarak ayaklandım ve ikisi de farklı yönlere fırlamış terliklerimi auaklarıma geçirerek kapıya yürüdüm. Kapıyı açtığımda Muaz'ı ortalarına sıkıştırmış Tuğra ve Altan'ı gördüğümde Muaz'ı aralarından çekip kolumun altına sıkıştırdım ve diğerlerini umursamadan içeri yürüdüm. Muaz'ın turuncu saçlarına bir öpücük bırakıp kokusunu derince soludum.
"Birşey yaptılar mı sana?"
Masumca kafasını oluösuz anlamda sallayıp kafası hafifçe kaldırdı. Gözlerimiz arasındaki temaz kalbimi tekletmişti.
"Birşey yapmadılar, ben Elif'i görmeye iniyordum da kapıda karşılaştık. Sadece aralarına alınca sıkıştım biraz."
Kapının kapanma sesi ile arkama dönüp içeri gelen arkadaşlarıma baktım ve ayağımdaki terliği çıkartıp ikisine de isabet etmeyecek şekilde aralarına fırlattım. Amacım sadece korkutmaktı ve başarmıştım da.
"Bir daha boncuğumu sıkıştırırsanız ikinizi de sikerim!"
Şaşkınlıkla bana baktıktan sonra sanki hiçbirşey olmamış gibi yanımızdan geçip içeri doğru yürüdüler. İşte bu kadar umursamaz arkadaşlara sahiptim. Kolumun altındaki Muaz'a birkaç öpücük daha bırakıp onunla birlikte içeri yürüdüm ve içeri girdiğimiz anda Elif'in başına toplanmış oğlanların yanına koşmasını izledim.
Elif gerçekten hepimize çok iyi gelmişti...
..
Sizi seviyorum muah😘
-Şeyma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdiğim Bey Bana Abi Deyince - GAY
Conto"Şaka mı yapıyorsun sen ya? Her tenefüs yanımdasın. Bazen derslerde bile hoca çağırıyor diye beni çağrıp tuvalette öpüyorsun. Hayır benim neyimi bu kadar seviyorsun onu da anlamıyorum ki" " Sevilmeyecek gibi misin boncuğum şu tatlılığına bak"