😍
"Tomris!"
Anahtarlarımı kapının önündeki kase benzeri şeyin içine bırakıp montumu asarken tekrar seslendim.
"Tomris dedim"
Yine ses gelmemişti.Mutfaktan tabak sesleri gelirken orada olabileceğini düşündüm ve mutfağa ilerledim. Tam da düşündüğüm gibi mutfakta yediği yemeğin bulaşıklarını yıkıyordu. Beni duymuyordu çünkü kulağında kulaklık vardı. Yanına gidip kulağındaki kulaklığı çektiğimde irkilerek arkasını döndü.
"Aklım çıktı abi ya napıyosun."
"Sus kız! Sabahtan beri sana bağırıyorum götümü yırttım."
Oflayarak işine döndüğünde buzdolabına ilerliyordum ki Tomris'in sesini duydum.
"Eğer ellerini yıkamadan buzdolabına dokunursan anneme evde sigara içtiğini söylerim"
Bu sefer oflayan ben olmuştum. Annem evde sigara içtiğimi öğrenirse ağzıma sıçardı. Çünkü o koskoca başhekim Ayşegül Karakul'du.
Disiplin timsali...
Ayaklarımı yere sürterek banyoya yürüyüp ellerimi yıkadım ve ellerimi pantolonuma silip odama yürüdüm. Buraya kadar gelmişken pijamalarımı da giymeliydim değil mi?
Pijamalarımı üzerime geçirip saçlarımı karıştırdım ve tekrardan mutfağa girdim. Buzdolabını açıp içindekilere göz gezdirdim. Sevdiğim pek birşey bulamayınca telefonumu alarak içeri doğru ilerledim. Tam pizzacının numarasına tıklayacakken Tomris beni durdurdu.
"Annem sakın dışardan yemesin dedi"
Birkez daha oflayıp ayağa kalktım. Annem gelene kadar aç duracaktım mecbur. Odama doğru giderken çalan kapıyla yönümü değiştirip kapıya yürüdüm ve açtım.
Kapının önündeki Muaz'ı görünce gülümseyerek güzel yüzüne baktım gözlerimin parladığına emindim. Elindeki saklama kabını uzatıp güzel sesiyle konuştu.
"Annem kıymalı börek yaptı da sen seversin diye sana da gönderdi"
Hayran hayran ona bakarken ne dediğini anlamamıştım bile. Yüzüme "deli mi lan bu?" ifadesiyle bana bakarken kolumu sarstı.
"Bumin abi!"
İrkilerek gerçekliğe döndüğümde elindeki saklama kabını aldım.
"İçeri gelsene.."
Bir süre öylece yüzüme baktı, ben aptal gibi gülerken o ifadesizdi. Zaten bana çok nadir gülerdi..
" Ders çalışıyordum am- "
" Boşver dersi gel hadi."
Kolundan tutup onu içeri çektiğimde bana itiraz etmeden benimle birlikte yürüdü. Sözümü dinlemesi çok hoşuma gidiyordu. Kapıyı ayağımla kapattıktan sonra boştaki kolumu ona dolayıp saçlarına sıkı bir öpücük kondurdum.
Hem karnım, hem de ruhum doyacaktı..
💛
Karakterlerin isimleri size biraz tuhaf gelebilir. İkisi de eski türk ismi (Tomris ve Bumin Kağan) kulak aşinalığınız vardır. Ve sanırım böyle isimler kullananlar genelde ülkücüler oluyor ama onunla bir alakası yok sadece hoşuma gittiği için bunları seçtim.
Her bölüme sevdiğim şarkılardan ekleyeceğim umarım beğenirsiniz.
Oy ve yorum bırakmayı unutmayın lütfen
Sizi seviyorum muah😘
-Şeyma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdiğim Bey Bana Abi Deyince - GAY
Cerita Pendek"Şaka mı yapıyorsun sen ya? Her tenefüs yanımdasın. Bazen derslerde bile hoca çağırıyor diye beni çağrıp tuvalette öpüyorsun. Hayır benim neyimi bu kadar seviyorsun onu da anlamıyorum ki" " Sevilmeyecek gibi misin boncuğum şu tatlılığına bak"