שיפים!

832 58 275
                                    

אז קודם כל, לבורים שביניכם, שיפים זה זוג, שני אנשים שאתם רוצים שיהיו זוג או שהם כבר זוג. השיפ הכי טוב זה סוקיף (סופי וקיף) משומרת הערים האבודות.

שיפים בהארי פוטר:

רונמיוני:

רון והרמיוני הם חמודים. אבל... הם לא מתאימים ביחד. זה היה צפוי במשך כל הסדרה אבל... אני אף פעם לא אהבתי את זה. זה פשוט כזה... אממ... לא יודעת איך להסביר את זה. הם פשוט לא הכי מתאימים.

היני:

הארי וג׳יני גם חמודים. אבל לא ממש. ג׳יני היא חמודה ממש אבל הארי הוא... די מעצבן. לג׳יני מגיע יותר טוב.

הארמיוני:

הארי והרמיוני הם לא מתאימים כזוג. אני חושבת שהם חברים טובים וצריכים להישאר ככה.

נווילונה:

נוויל ולונה הם גם לא מתאימים כזוג. הם צריכים להיות bff אבל לא זוג. זה פשוט לא מתאים להם.

ליני:

לונה וג׳יני זה נראה לי השיפ האהוב עליי בהארי פוטר. הם פשוט כל כך חמודות והן ממש מתאימות. אני חושבת שהן צריכות להיות ככה וג׳יי קיי רולינג סתם פחדה לעשות לסביות.

דרמיוני:

אממ... דראקו והרמיוני.... זה חמדמד. יותר טוב מהארמיוני ורונמיוני.

דרארי

דראקו והארי זה שיפ מזעזע לדעתי. כאילו... הם הכי לא מתאימים שיש. הם היו יריבים מאז שהכירו והם אף פעם לא באמת השלימו. אז... אני לא אוהבת אותם

שיפים בפרסי ג'קסון

פרסבת׳:

פרסבת׳ זה שיפ מושלם. פשוט מושלם. זהו אין לי עוד מה להגיד. זה פשוט מושלם.

פריסקו:

זה נוראי. לא רק שפרסי וניקו ממש לא מתאימים זה מפריד 2 משלושת השיפים הכי טובים שיש - סולאנג'לו ופרסבת׳

רייצ'בת':

בעיקרון אני חושבת שזה חמדמד כי אני מאוד אוהבת את רייצ׳ל ואת אנבת׳ והן ממש חמודות ביחד. אבל... זה מפריד את פרסבת׳

כריס וקלאריס:

אני לא ממש מכירה אותם (כאילו בקושי מדברים על כריס) אבל בעיקרון הם נשמעים חמודים.

תאלוק

לא. תאליה היא ציידת. פשוט לא.

לוקבת':

יש לי מילה אחת. איכ. אני לא מבינה איך אנשים יכולים לשפפ את לוק ואנבת׳. זה מגעיל. ולא רק כי זה מפריד את פרסבת׳. זה מגעיל כי לוק גדול מאנבת׳ ב7 שנים. נגיד שהם משופפים כשהם הולכים למחנה החצויים ביחד. זה מגעיל. בואו נתעלם שניה מלוק. אנבת׳ היא בת 7! **** 7! היא לא אמורה להתאהב באף אחד. והיא ולוק ביחד זה נוראי. זה לא כמו שני ילדים קטנים בני 7 שמחליטים שהם זוג. זה ילדה בת 7 ונער בן 14! זה **** פדופיליה!

פרייצ'ל-

פרסי ורייצ׳ל הם לא מתאימים כזוג, הם צריכים להישאר חברים טובים, וזה מפריד את פרסבת׳.

דפנובר-

הם חמודים ממש! משפפת לגמרי.



פרק חדש! הוא ממש קצר אבל מקווה שנהנתם.

אם יש לכם עוד שיפים שלא הוספתי כאן תגידו לי ואני אוסיף.

אני מתנצלת אם אמרתי ששיפ שאתם אוהבים הוא לא טוב. אל תיקחו את זה אישית כתבתי את דעתי.

ואם אהבתם ואתם מסכימים איתי אז תעשו כוכב⭐️

ביי👋

הארי פוטר נגד פרסי ג׳קסוןWhere stories live. Discover now