אוקיי.
קודם כל. אני רוצה להגיד תודה רבה על יותר מ 1000 קוראים לספר! זה באמת ממש מרגש אותי ולא חשבתי שזה עומד להיות כל כך הרבה.
אז אממ כע. השלטון בשני המקרים הוא מטומטם.
האלים הם חארות. פשוט חבורה של יצורים אנוכיים ומגעילים.
הם לא מתייחסים לילדים שלהם. הם מתעלמים ממה שקורה בעולם אלא אם כן זה מסכן אותם אישית.
האלים חושבים שהכל מגיע להם. שהם יכולים לעשות הכל ושלכל השאר אין שום זכויות. הם חושבים שאנשים צריכים לחשוב על האלים לפני שהם חושבים על עצמם.
אבל הם חזקים. הם מאוד חזקים אז במקרה של סכנה הם יכולים להגן ובמקרים נדירים הם באמת מגינים.
הם גם קצת חכמים. רק קצת אבל מספיק בשביל לפעמים לעשות דברים טובים.
יש להם הרבה ניסיון. הם חיים במשך אלפי שנים וצברו הרבה ידע.משרד הקסמים הוא מטומטם. פשוט חבורה של קוסמים טיפשים.
אבל... לפחות אכפת להם מאנשים. הם רוצים לעשות טוב לעולם.
הם קצת כזה חולי שליטה. כאילו שרי הקסמים מאוד מלאים בעצמם.האלים הם משפחה. יש להם קשר של משפחה נוראית, לא מאוחדת ומגעילה, אבל עדיין יש תחושה קטנה של משפחה.
במשרד הקסמים זה לא ככה. זה הכל נשאר קריר ומקצועי.אני חושבת שיש הרבה הבדל בין שניהם כי משרד הקסמים זה כאילו עבודה. אבל האלים זה לא עבודה, זה מה שהם. הם לא בהכרח בחרו להיות אלים והם גם לא ממש יכולים להתפטר.
עוד משהו, משרד הקסמים מקבל. כאילו אם אתה רוצה אתה יכול לעבוד שם.
האלים לא. אם מישהו רוצה להיות אל האלים היו צוחקים לו בפרצוף.
גם אם האלים היו נותנים לך להיות אל אתה בחיים לא תהיה חלק מהאולימפים. אף אחד שם לא יוותר על הכס שלו בשביל מישהו אחר.האולימפים חיים ברמת חיים הרבה יותר גבוהה. יש להם בית ענקקקק, חצרות ומלא דברים טובים
משרד הקסמים צריך כסף וכזע בשביל לגדול. הם צריכים לשלם משכורת והם מתנהגים יותר כמו אנשים רגילים. יש להם משרד קטן יחסית לאולימפוס והם הרבה יותר אנשים.
לדעתי זה ממש ממש שונה אחד מהשני.
אלים
או משרד הקסמים
מי יותר חזק? האלים. פי מיליארד
מי יותר נחמד? לדעתי משרד הקסמים
מי פחות טיפש? לדעתי האלים
מי יותר אנוכי? האלים
מי יותר מגניב? לדעתי האלים
למי יש יותר ניסיון? האלים. וגם כאן פי מיליארד
מי מנהיג יותר טוב? זאת כבר שאלה קשה. תלוי מה ההגדרה של מנהיג. מה יותר חשוב, שיהיה לו אכפת מהאנשים, או שהוא ידע להגן עליהם?
כי עם יותר חשוב שיהיה אכפת מהאנשים, אז משרד הקסמים מנצח
אבל אם יותר חשוב הכוח, וההגנה אז האלים מנצחים.
אני אישית חושבת שצריך איזון. צריך גם וגם. מה שאין לאף אחד מהם.
האלים חזקים, אבל לא אכפת להם מאנשים.
משרד הקסמים אכפתי, אבל הוא לא מספיק חזק.
אז בעצם אף אחד מהם לא שלטון טוב מספיק. אולי איחוד של שניהם יהיה טוב.
מקווה שנהנתם היה כיף לכתוב את הפרק הזה!
💭אם אהבתם תעשו כוכב⭐️ ותכתבו בתגובות
YOU ARE READING
הארי פוטר נגד פרסי ג׳קסון
Non-Fictionאז... אני לא יודעת מה אתם חושבים כשאתם רואים את השם של הספר. אבל זה לא עוד סיפור כזה על זה שהארי ופרסי נפגשים. זה ממש לא כזה. אם אתם רוצים לדעת עוד אזזז תקראו.