אוקע. אז תודה לכל מי שאמר לי לעשות את הפרק הזה. הוא היה נחמד לכתיבה.
זה יהיה פרק די דומה לפרק של אנבת׳ והרמיוני.
אז... כמו שהרמיוני ואנבת׳ הן הדמויות החכמות בסדרה, לדעתי גרובר ורון הם הפחדנים של הסדרה
(אני לא אומרת שהם פחדנים וזע אבל אני חושבת שזה מה שהם אמורים להיות)
אני חושבת שרון יותר אמיץ מגרובר. הוא הקריב את עצמו הרבה פעמים. אבל גם גרובר מאוד אמיץ. בצורה שונה.
אישיות
נאמנות:
אוקיי. אז שניהם נאמנים. מאוד. אבל הם נאמנים בצורה שונה מהארי ופרסי. לא יודעת איך להסביר את זה.
אוקיי - אז אני אזכיר את זה כמה פעמים כנראה בפרק הזה - לגרובר יש מטרה. יש לו משהו שהוא מנסה לעשות כל הזמן. זאת המטרה שלו בחיים. הוא רוצה למצוא את האל פאן.
והוא נאמן למטרה שלו. הוא עושה הכל כדי להשיג אותה והוא מצליח.
(לא כל נאמנות חייבת להיות דווקא לאנשים מסויימים. זה גם נחשב נאמנות)
ורון... רון נאמן לחברים שלו. הוא... אממ, הייתי אומרת סוג של חסר עמוד שדרה. אבל זה לא קשור.
פזיזות:
וואו. לא נראה לי שאף אחד מהם פזיז. אבל - כמו שכבר אמרתי הרבה - גרובר יותר פזיז כי זה יותר מתאים לעולם שלו.
שחצנות:
הם לא כל כך שחצנים, אף אחד מהם.
אני אפילו לא יכולה להגיד מי יותר כי שניהם ממש לא שחצנים
אולי רון יותר.
אבל אני לא ממש יודעת
נחמדות:
אממ. בואו נראה. גרובר לדעתי הרבה יותר נחמד. זה פשוט בטבע שלו. אבל רון לא ממש נחמד. הוא מעצבן, ולא כל כך מתחשב.
אמיצות
שניהם בהתחלה לא אמיצים. ממש לא. אבל בהתפתחות של הסדרות שניהם נהיים יותר אמיצים. אני חושבת שגרובר יותר אמיץ - אפילו מי שהיה רע כל הסדרה אמר לו בסוף שהוא הסאטיר הכי אמיץ שהוא מכיר. רון הוא לא כל כך אמיץ, כן הוא הסכים להקריב את חייו כמה פעמים במהלך הסדרה וזע אבל אני לא יודעת אם זה נחשב אמיצות... זה יותר אמיצות מחוסר ברירה.
אוקע, אז חברה שלי כתבה קטע קצר על חיי האהבה של רון ואני רוצה לשים אותם:
זה לא מצליח לי לתייג אותה, אבל תלכו לחפש אותה, יש לה ספרים טובים:
Uzomaky Fangirl
אוקיי, ככה-
YOU ARE READING
הארי פוטר נגד פרסי ג׳קסון
Non-Fictionאז... אני לא יודעת מה אתם חושבים כשאתם רואים את השם של הספר. אבל זה לא עוד סיפור כזה על זה שהארי ופרסי נפגשים. זה ממש לא כזה. אם אתם רוצים לדעת עוד אזזז תקראו.