?אנבת׳ או הרמיוני

617 48 189
                                    

סליחה שלא העלתי פרק חדש כבר כל כך הרבה זמן. וואו. נראה לי שעברו איזה שבועיים וחצי. הייתי קצת עסוקה, סליחה🙃

אוקיי, זה פרק קצת שונה. הפרקים הקודמים היו או על הארי ופרסי אישית או על משהו שלא בהכרח קשור אליהם. הפרק הזה קשור אישית לאנשים אחרים - אנבת׳ והרמיוני.

אז אני אכתוב על האישיות, כוח ובכללי.

אז אנבת׳ והרמיוני שתיהן הדמויות ״החכמות״ בסדרות.

אז... נתחיל בזה.

אני לא חושבת שהרמיוני מאוד חכמה. היא כן יודעת הרבה, אבל זה רק דברים שהיא קראה, לא דברים שהיא באמת למדה. זה יותר לדעת לשנן מלהיות חכמה.

אנבת׳ לעומת זאת... היא חכמה. היא הבת של אתנה! היא יודעת איך לחשוב בצורה חכמה. היא לא רק משננת.

אני חושבת שהחוכמה היא תכונה משמעותית בדמויות שלהן ואנבת׳ מנצחת בגדול. אז... נקודה לאנבת׳!

עכשיו האישיות:

אז כמו שאמרתי אנבת׳ יותר חכמה. אבל זה לא בהכרח משפיע על האישיות.

אז אני אעשה את זה דומה למה שעשיתי אם פרסי והארי.

נתחיל בנאמנות.

אז כן, שתיהן נאמנות מאוד לחברים שלהם. הן לרוב עושות הרבה מאוד בשביל החברים שלהן. אני חושבת שגם הרמיוני וגם אנבת׳ לפעמים בוגדות במטרות הקבוצה.

פזיזות.

אממ. פזיזות. זה האמת ממש דומה למה שכתבתי עם הארי ופרסי. אנבת׳ היא הרבה יותר פזיזה מהרמיוני אבל אצל אנבת׳ זה יותר מתאים.

שחצנות

גם הרמיוני וגם אנבת׳ ממש ממש שחצניות. אבל אני חושבת שכאן הרמיוני מנצחת את אנבת׳ וזה לא בהכרח טוב. למרות שהפגם ביסוד של אנבת׳ זה שהיא חושבת שהיא יכולה לעשות יותר טוב מכולם (כן... אני יודעת שזה לא בדיוק נכון...) אבל בכל זאת, הרמיוני מתנשאת על כולם, אומרים את זה במפורשות. על אנבת׳ אף פעם לא אמרו שהיא שחצנית.

נחמדות

אני מאוד אוהבת את אנבת׳, לדעתי היא ממש נחמדה. היא אולי לפעמים קצת גסת רוח אבל כשהיא רוצה היא יכולה להיות מאוד נחמדה.

הרמיוני לא. פשוט לא.

היא מתנהגת מגעיל מההתחלה (זה משהו שאני לא אוהבת בספרים, הרמיוני היא דמות ראשית בצורה שבהתחלה היא צריכה להיות נחמדה בשביל שנתחבר אליה)

אמיצות

אז כן... אנבת׳ מנצחת. אנבת׳ ממש אמיצה.

אני חושבת שיש דבר כזה לחשוב יותר מדי. זה מה שהרמיוני עושה.

אבל אנבת׳ חכמה, היא יודעת מתי כדי לה לאלתר ומתי כדי לה לתכנן.

הרמיוני לא, הרמיוני תמיד מתכננת, והיא מתכננת יותר מדי. היא לא יודעת איך לקפוץ לסכנה.

הארי פוטר נגד פרסי ג׳קסוןWhere stories live. Discover now