Rozdział 12.

78 9 10
                                    

Selina; przed schroniskiem, godzina 01:35 - 6 godzin do świtu

🦋DECYZJA, KTÓRA ZAPADŁA NA PODSTAWIE WASZYCH WYBORÓW: SCHOWAJ SIĘ W KOSZU NA ŚMIECI

Selina puściła na chwilę swoją przyjaciółkę, po czym otworzyła klapę od kosza i oznajmiła:
  — Pomogę ci wejść, szybko!
Lila bez słowa skorzystała z pomocy Kyle, dzięki czemu znalazła się w środku nowej kryjówki. Tuż po niej, weszła jej sojuszniczka, która zamknęła za sobą klapę. Siedząc tak na dnie, Pitts spytała szeptem:
  — I co, będziemy tu tak siedzieć?
  — Nie. Mam pewien pomysł — odpowiedziała tajemniczo Selina, szepcząc.
Lila już na to nie odpowiedziała. "Kicia", która wpadła na plan w tym samym momencie, w którym podeszła do kosza na śmieci, odbezpieczyła rewolwer, podniosła się, a następnie uniosła leciutko klapę i zaczęła obserwować nieznajomego, znajdującego się już na zewnątrz. Obcy rozglądał się zdenerwowany, desperacko szukając dziewczyn. Selina uspokoiła się, a potem wymierzyła w kostkę zamaskowanego. Po chwili, pociągnęła za spust. Rozległ się odgłos strzału, a nieznajomy przewrócił się i skulił z bólu, a Kyle strzeliła jeszcze raz, tym razem w okolice klatki piersiowej. Jęki ustały, w tym samym momencie, ciało obcego zastygło bez ruchu. Dziewczyna wyprostowała się, tym samym otwierając kosz.
  — Jasna cholera... — wymamrotała.
  — Zabiłaś go? — spytała Pitts.
  — N-nie wiem...
Przyjaciółki wyszły ze swojej chwilowej kryjówki i podeszły do ciała zamaskowanego. Nie poruszyło się.

~🦋~

O drugiej piętnaście na miejsce dotarli MJ, Jacob i Geralt. MJ wraz z Seliną się wyściskały, a Lila opowiedziała co się stało z Padmé.

O trzeciej przyszli Rio i Steve. Obaj przytulili się z resztą. Gdy dowiedzieli się o śmierci Amidali, od razu zmarkotnieli. Chwilę potem, cała gromada opuściła teren schroniska i pojechała w kierunku komisariatu policji, znajdującego się w mieście nieopodal góry.

Policjanci przeszukali schronisko, wieżę radiową i kopalnię połączoną z jaskinią.

~🦋~

César Gandia został skazany na dożywocie.

~🦋~

Rio oddał się komputerom, aby zapomnieć o całej sytuacji. Od roku nie wychodził z pokoju.

~🦋~

Jacob nadal nie powiedział przyjaciołom, że wiedział o prawdopodobnym powrocie trójki morderców. Wyjechał do Nowego Yorku, gdzie otworzył piekarnię.

~🦋~

MJ nie została skazana za niejakie przyczynienie się do śmierci jednego z obcych. Odkąd sprawa związana z górą Lightwood została zamknięta, wraz z Seliną przeprowadziła się do Europy.

~🦋~

Padmé została pochowana w swoim rodzinnym mieście. Jej rodzina popadła w żałobę, tak samo Anakin.

~🦋~

Selina otrzymała miesiąc odsiadki za zamordowanie jednego z nieznajomych. Po tym jak wyszła, wraz z MJ wyemigrowała do Europy.

~🦋~

Steve wyprowadził się do Kanady, gdzie zaczął grać w baseball. Dostał się do drużyny reprezentującej kraj.

~🦋~

Geralt zerwał kontakty z resztą grupy i zaszył się gdzieś w Egipcie. Nie wiadomo, co stało się z nim dalej. Kontaktu nie było z nim przez dwa lata.

~🦋~

Lila po pogrzebie Padmé zaginęła. Nie odnaleziono jej do dziś. Nie wiadomo też, co się z nią stało.

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

Witajcie przyjaciele. Dziś, nadszedł oto finał tej gry. Przedstawiłem Wam też to, co się stało z bohaterami po aferze w schronisku. Co prawda, mogło to wyglądać nieco inaczej, gdyby nie śmierć Amidali. Ale cóż. To wy napisaliście taką historię.

Nie odchodźcie jeszcze. Jak obiecałem, przygotowałem dla Was bonus.

Nim wstanie słońceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz