Her zamanki gibi sahildeyim yine tek başıma arda evet o yok yanımda onunla neden birlikteyim bende bilmiyorum titredim hava iyice soğumuş hatta yağmur tek tek atmaya başlamıştı. Montumu gerip iyice yürümeye başladım . yoldan bir taksi çevirip arabaya bindim . telefonum çalıyordu sera arıyor açtım her zaman ki gibi gülüyor “ eda nerdesin kızım sen “ diye o cırtlak sesiyle bağırdı. Eve gidiyorum Serra dememe kalmadan “15 dakika sonra sizdeyim “ dedi ve kapattı dışarıya baktığımda eve gelmiştim parayı verip indim . yağmur iyice hızlanmıştı … hemen içeri girip kıyafetlerimi değiştirip rahat bir şeyler giymeyi tercih ettim. Aşağı indiğimde ailem tabiî ki de sözde ailem yemek yiyordu kapı çaldı koşarak kapıya gittim. Serra hemen içeri girdi beni odama sürüklemeye başladı. “sakin ol Serra “ dememi takmadan odaya girdik çok mutluydu belikli güzel bir şey olmuştu “noldu neden mutlusun” dedim sevdiği çocukla çarpışmış çocuk seradan özür dileyince baya sevinmiş saf arkadaşım bende önemli bir şey oldu sanmıştım. Kendi kendime iç geçirirken telefonumun sesini duydum “arda” efendim diyerek açtım telefonu “yarın napıyoruz ?” diye sordu “arda bak böyle olmuyor yani ben devam edemiyorum” diyip kapattım cevaplamasına izin vermeden Serra şaşkın şaşkın bana bakıp “az önce sen ardadan mı ayrıldın” diye çığırıyordu. “evet” demem yeterliydi heralde. Bu sefer seranın telefonu çalıyordu arayan annesiydi tamam tamam dedi ardından “ben gidiyorum edacım görüşürüz ben seni ararım” dedi . öptüm ve onu kapıya kadar geçirdim. Baya yorulmuşum yatağa uzandığım an uyumuşum . gözlerimi açtığımda güneş çoktan odamı aydınlatıyordu .dün ki yaz yağmurundan sonra normal telefonu elime aldım yarı gözüm açık bir şekilde saate baktığımda saat 11:30tu. Ne bir mesaj nede biri aramış kalktığımda banyoya doğru ayaklarımı sürterek yürüdüm. Aynaya baktığımda dağılmış topuzum şişmiş gözlerim yüzümü yıkadım ve merdivenlerden aşağı indim içimde bir huzur vardı doğru mutfağa gidip kendime bir sandviç yaptım acele acele yedim yukarı çıkıp dişlerimi fırçaladım. Mavi kot şort üzerine bisiklet yaka tişört giydim saçlarımı yandan ördüm kulaklığımı alıp aşağı indim kulaklığımı tam taktım Serra arıyordu “efendim Serracım” “eda arkana bak” arkamı döndüğümde 1adet Serra gördüm .telefonu kapatıp cebime koydum Serra koşarak yanıma geldi. Biraz yürüdük ve sahile geldik evimin sahile yakın olması iyi bir şey neyse Serra bir şeyler anlatıyor ama dinlemiyorum “çok tatlı bir köpek var orda gidip sevmeliyiz” dedi ve beni sürüklemeye başladı köpek gerçektende tatlıydı sevdimde sahibi GOSH ! çocuk acayip yakışıklı ama bana bakmaz hem baksa kendime söz verdim diye ben düşünürken “ben kayra” elini uzatmış piç gülüşüyle bana bakıyordu “bende eda” dedim elimi uzatarak. Bu yakışıklı çocuk benimle tanışmak istemişti ben verdiğim sözü ne kadar tutabilirdim ki ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA VERİLEN SÖZ
ChickLitsizce mutsuzluğun içindeki mutluluk aydınlatabilecek mi çevremizi aşka dair verilen söz tutulabilecek mi ? Tüm hakları bende saklı sjdsjdsj :D