Gözlerimi açtım. "Kayra ağlama neden ağlıyorsun?" dedim. Bana baktı gülümsedi "Önemli değil güzelim önemli değil." dedi ve sarıldı. "Sen dur ben doktoru çağırıp geliyorum." dedi. "Tamam" diye fısıldadım. Biraz sonra Serra, Burak, Kayra ve doktor sandığım beyaz önlüklü kişi odaya girdiler. Çok yorgundum. Gözlerimi kapattım, uyumuşum. Gözlerimi açtığımda normal bir odadıydım. Boyunluk takılıydı. Kayra yanımdaki koltuktaydı. Kitap okuyordu. Gözlerimi yavaşça açıp "Su getirir misin Kayra?" dedim. Bana baktı "Tabii ki prenses" diyip muzipce gülümsedi. Suyu doldurup getirdi. "Bana prenses deme." diyip gülümsedim. Suyu içip bardağı uzattım. Arkama yaslandım. Serra odaya girip "Oo benim güzel kardeşim uyanmış" dedi. Bu serra fazla mı şekerdi ne? "Gel öpücem seni." dedim. Geldi eğildi, öptüm. O da beni kemiklerim kırılana kadar sıkıca sarıldı. Hep beraber gülüştük. Akşama doğru taburcu olurmuşum. Kayra yanıma yaklaşıp "Kesinlikle bir hastane anımıza dair fotoğraf lazım." diyip yanıma oturdu. Retricayı açıp açıp gülümsedi. Bende gülümsedim. Çok şekerdik bence. Serra şapşal şapşal bize bakıyordu. Ne bakıyorsun der gibi kafamı salladım ve gülümsedim. Akşam olduğunda Serra ile Burak gittiler. Bende yaramazlık yapıp Kayra dan bana masal anlatmasını istedim. İlk şaşırdı, sonra gülümsedi. Yanıma oturup ayaklarınu uzzattı. Kolunu omzuma attı "Ne anlatmamı istersin?" dedi. "Bilemicem orasını sen karar ver." dedim ve muzip bir şekilde gülümsedim. Gözlerine baktım. Çok güzeldi. Gözleri kahverengi ama çok farklıydı. Öylece birbirimize bakıyorduk. Kapı açıldı. İçeeri polis girdi. Kayra yanımdan kalktı "Kafetaryaya gidiyorum birşey ister misin Eda?" dedi. "Kahve güzel olur" dedim. Gülümsedi, göz kırptı ve çıktı. Polis sorgu için gelmişti. Sorduklarını cevapladım imza attıktan sonra polis çıktı. Çok uykum gelmişti gözlerim kapandı. Sabah kalktığımda odada serra vardı . Kıyafetlerimi giyindim beni arabaya götürdü daha sonra Kayra ve Burak geldiler. Uzun bir yolculuktan sonra eve döndük... Odam gibisi yoktu. Pek iyi bir tatil geçirdiğim söylenemezdi. Yatağıma uzandım. Yolculuk baya uzun sürmüştü.uykum vardı uyudum. Sabah kalktığımda kendimi her zamanki gibi yalnız hissediyordum. Tayt üstüne bol kısa kollu giyindim. Sahile indim kayalalıklara oturduğum denize baktığımda aklıma annem geldi onu gerçekten çok özlemiştim kaza olduğu gece rüyamdaydı. Dayan kızım dayan dedi, kayboldu gözlerim dolmuştu yanıma birinin oturduğunu farkedip o tarafa dödüm Kayra ydı gözlerim dolmuş bir şekilde hafiften bir gülücük attım. "Bana ihtiyacın var galiba küçük hanım." "Beni bu halde güldürdüğüne göre başarılısın." dedim. "Oldukça." dedi. Gözümden yaşların akmasına engel olamadım. "Seni sümüklü. Biraz daha ağlarsan seni denize atarım." "Bu durumda bile mi?" dedim. O da "Sözümde durduğumu bilirsin." dedi. Gerçekten engel olamıyordum. Ayağa kalktı. Bende kalktım. Napıcak merak ediyordum. Belimden tuttuğu gibi itti ve yine denizdeydim. Beni çıkarması için elimi uzattım. Elimi tuttu, aşağı çektim. O da sudaydı artık. Kahkahalarla gülüyordum. O da güldü. Yaklaştı, öptü beni dudağımdan. Ne yapacağımı bilemedim. "Kendini bana bıraksan, iyi gelicem sana, unutturucam herşeyi. Ama izin vermiyorsun ki. Bu arada çok güzel gülüyorsun. Sevmeden edemedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA VERİLEN SÖZ
ChickLitsizce mutsuzluğun içindeki mutluluk aydınlatabilecek mi çevremizi aşka dair verilen söz tutulabilecek mi ? Tüm hakları bende saklı sjdsjdsj :D