o sözlerden sonra sadece gülümseyebildim "ya sen beni seviyormusun" dedi bende onun taktiğini kullanarak "belki" dedim ve gülümsedim kayalıklara çıktım ardımdan kayrada çıktı "belki ha bu bana biyerlerden tanıdık geliyor " dedigöz kırptı ve sırıttı. yürüdüm arkama baktığımda kayra pamukşeker alıyordu güldüm önüme döndüm. hemen arkamdan geldi "bu pamukşeker size hanfendi" "teşekkür ederim bayım" diyip gülümsedim. çok özlemişim yemeyi saldırdım ve adeta pamukşekerle imtihan veriyordum. kayra bana bakıp kahkahalarla gülmeye başladı "ne var neden gülüyorsun" "burnun" dedi elini burnuma uzatıp o koca pamukşekeri alıp ağzıma götürdü. kızardığım söylenebilirdi "utanmana gerek yok güzelim her türlü güzelsin " dedi ve dahada utandırdı gülümsedimve önüme döndüm bizim sokağa girmiştik hava biraz kararmıştı kayra "istersen çadırkurabiliriz yani beraber olabiliriz pek üzülmüş gibisin ayrıldığımıza" "belki biraz oda sadece mutlu ettiğin için canım" dedim . "takip et beni sahilin kızı" diyip kahkalarla güldü elimden tuttu ve eve girdik dekor güzeldi yukarı çıktı etrafa bakınırken geri geldi. " bu gece beraberiz " dedi elindeki küçük çadırı gösterdi "bana farketmez" dedim ve gülümsedim dışarı çıktık çadırı kurmaya başladı. "benim pijama giymem lazım yoksa uyuyamam" dedim alay eder gibi baktı "sen bilirsin" dedi. koşarak eve girdim odama çıktım. pijamalarıma baktım hepsi çocuksu napabilirdim onlardan hoşlanıyordum. sade renk birşey seçtim. giyindim ve saçlarımı iki taraftan balık sırtı ördüm. çok şeker olmuştum yarım saat geçmiş aşağı indim. onun bahçesine girdiğimde çadırım fermuarı kapalıydı el fenerini yakmış fermuarı açtım. bana bakıp gülümsedi. içeri girdim fermuarı kapattım oturdum "benim uykum var yalnız nasıl sığıcaz biz buraya" dedim ."sarılarak uyucaz" dedi ilk önce şaşırsamda kabul ettim. kafamı onaylar bir şekilde salladım ve uzandım yanıma uzandıışığı kapattı dışarıdan ışık vuruyordu. birbirimizi görebiliyorduk. sarıldı sarıldım her zaman ki gibi kokunu içime çektiğimde huzur buluyordum. yorgundum uykum gelmişti. gözlerim kapandı.
KAYRADAN
bir insanın suratı ancak bu kadar kusursuz olabilirdi. melek gibiydi onu izlemek varken uyumak aklıma bile gelmiyordu. onu sevdiğimi sözledim o ise bana belki dedi bana eskisi gibi soğuk değildi acaba beni seviyormuydu sevse söylerdi ayrıca yakın davranırdı. ben ilk defa birini bu kadar çok seviyordum. Aşkın ne olduğunu ben edada anladım. o sahildeki bakışı gülüşü ilk görüşte aşkmı belki. uykum kaçmıştı saate baktığımda saat 4 tü eda birşeyler mırıldanıyordu. "kayra bırakma beni söz verdim ama seviyorum seni " gerçekten eda seviyormuydu beni uykum gelmişti uzandım... sabah kalktığımda edanın nefesini hissedebiliyordum. gözümü açtığımda o kadar güzeldi ki "kirpiklerine kadar seviyorum seni " diye fısıldadım. hafiften kıpırdadı gözleri açıldı. ellerim onun belinde onun elleri omzumda birleşikti "günaydın" dedim "günaydın" dedi "rüyanda konuştuğunu biliyormuydun " dedim gülümseyerek biraz geri çekildi ve "ne dedim" "beni sevdiğini" "yalan söylüyorsun kayra" "neden yalan söyliyeyim ki beni bırakmasöz verdim ama seni seviyorum kayra " dedin suratı bembeyaz oldu bacaklarını kendine çekti .
EDADAN
onu sevdiğimi söylemiştim naptım ben öğrendi diye düşünürken " kime ne için söz verdin" dedi. "üzülmemek için kendime söz verdim ya sana bağlanırsam ya beni bırakırsan zaten boktan hayatım var ya serra beni hayata döndüremezse " " seni bırakmicam güzelim bana bir şans ver seni çok mutlu edicem" nasıl kabul edecektim ya gerçekten mutlu ederse ya bu şansı elimin tersiyle itersem kafam çok karışık napıcam ben ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA VERİLEN SÖZ
ChickLitsizce mutsuzluğun içindeki mutluluk aydınlatabilecek mi çevremizi aşka dair verilen söz tutulabilecek mi ? Tüm hakları bende saklı sjdsjdsj :D