Bölüm 2

80 3 0
                                    

 Hayatımızda kendimize sözler vermez miyiz zaten peki bunların kaçını tutabildik bunların hepsi sözlerde kaldı ama gerçek hayat düşlerimizdeki gibi değil. Aşk da bunlardan biri ona verdiğim sözlerden hiç birini tutamadım eğer kayra için sözümü  tutamazsam  aşkım yalan mı olur ? kayranın sesiyle düşüncelerimden uzaklaştım “numaranı versene “ karşımda 1 adet öküz duruyordu . “iyide seni hiç tanımıyorum dedim” ancak tabii ki de kabullenir mi  “tanıştık ya yetmez mi “ demesiyle ağzım açık kaldı “yüzsüz” diye fısıldadım duymuş olmalı ki “bence yanlış düşünüyorsun amacım sadece sana yakın olmak “ dedi. Edebiyat mı yaptı bu bana ? “ben senin gibileri bilirim işi bittikten sonra bırakanlardan” bir an koca teyzeler gibi söylendiğimin farkına vardım. “ben herkese benzemem” dedi. Gözlerimi devirdim ve serayı sürükleyerek yürüdüm Serra ile yollarımız ayrıldı . eve doğru yürüdüm kısa bir sürede eve geldim . kapıdan adımımı atar atmaz telefon çalmaya başladı baktığımda arda arıyordu oflayarak açtım telefonu “nasılsın sevgilim “ dedi bu çocuk gerçekten kıt mıydı  kendi kendime söverken cevapladım “ sen gerçekten anlamıyor musun ? biz ayrıldık ben artık seni sevmiyorum “ “ama” dedi ancak ben dinlemek istemediğimden telefonu suratına kapattım. Bu çocuğun gerçekten sorunları vardı odama çıktım telefonu yatağa fırlattım o anda telefon çaldı bu telefon gerçekten susmayacak mıydı ! baktım Serra arıyordu açtığımda çığlık çığlığa bağıra bağıra “eda noldu bilemezsin “ dedi “evet Serra bilmiyorum söylersen öğrenicem” dedim. “ben burakla tanıştım ve bana çıkma teklifi etti beni çok sevdiğini anca şimdi cesaret edebildiğini söyledi “ dedi bende “Burak “ dedim sorarcasına “ya sevdiğim çocuk “ dedi. Bende” iyide daha çocuğu tanımıyorsun bile” dedim “olsun seviyorum “ diye çığırdı “sen bilirsin “ dedim “ama yarın sinemaya gidiyoruz itiraz yok kesinlikle “ dedi o öyle derse tabii ki de itiraz edemezdim “tamam” dedim ve kapattım mesaj sesi geldi Serra’dan tabii ki  “yarın birde alırım seni güzel giyin baak “ şapşal beni güldürebiliyordu . baya acıkmıştım aşağı inip emine teyzeye yemek olup olmadığını sordum yine harika sarmasından yapmış yumuldum tabii ki obur olduğum söylenebilir . ağzımda bir melodi merdivenlerden çıktım odama girdim içerisi biraz havasızdı camı açtım odamın deniz manzaralı olması ayrı güzel saat erken diye kitap okumaya karar verdim ne kadar süredir okuyorum bilmiyorum ama saat 00:25 ti kafamı koydum yastığa uyuyakalmışım … sabah Serranın  çığlıklarıyla uyanmak acı vericiydi “eda kalk bak çok güzel kıyafetler seçtim “ gözlerimi ovuşturdum bu kız baya süslenmiş ve bana kıyafet seçmiş etek üstüne askılı etek siyah fonun üstüne renkler saçılmış gibi üstümdeki askılı kıyafet ise buz mavisi ayakkabı ise siyah converse  Serranın  zevki kesinlikle güzeldi kalktım yüzümü yıkadım içeri girdiğimde koltuğuma uzanmış gülerek biriyle mesajlaşıyordu elbiseleri alarak kıyafet odasına girdim çabucak giyinip saçlarımı açık bıraktım eyeliner sürdüm serrayıda alıp bizi aşağıda bekleyen salim amcanın yanına indik salim amca kapımızı açtı bindik… sonunda alışveriş merkezine geldik heralde seraya gülümseyen  çocuk Burak olmalıydı Serra koştu ve sarıldı yanındaki kişi kayramıydı ben mi yanlış görüyordum biraz yürüdüm arkamdan gelen ses ardanındı şaka olmalıydı herhalde yüzümü ona dönmemle dudaklarıma yapışması bir oldu gözlerimi açtığımda kayra bana bakıyor gözleri adeta ateş saçıyordu.

 2.bölümle karşınızdayııım yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar eleştirin beğenmediklerinizi sizin ne düşündüklerinizi merak ediyorum şimdiden teşekkürler  

AŞKA  VERİLEN SÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin