Dışarı çıkıp hava almak uzaklaşmak bana iyi gelmişti.Uzaklaştığımda pek söylenemez.Merdivenlerden çıkarken bir anda bir el belimden tutup yanımda yürümeye başladı.Kİm olduğuna bakmak için kafamı kaldırdığımda Doğu olduğunu görünce içim rahatladı.'Ezgi seni zorla aldı yanımdan nerde o?' diye sordu yapmacıktan sinirli görünmee çalışırken.Poyraz'la.. 'Sınıfta yaa ben hava almak istedim de yanına gidiyodum zaten şimdi.' dşye geçiştirdim.'Anladım güzelim.Sen iyimisin bir şeymi oldu?' Diye sorarken sesi endişeliydi.Nasıl anlatabilirimki..'Yok ya biraz karnım ağrıdı da ondandır.'Dedim.'İstersen revire gidelim yada gel eve gidelim sen uyu olurmu ben sana yicek falan hazırlarım ya.' Doğu..'Aa yok canım yaa gayet iyiyim hem akşam parti var asla ekemem!'konuşurken sınıfa gelmiştik zaten.Ezgi sınıfta değildi Poyraz aynı yerde,tek başına ve gözleri bizim üzerimizdeydi.Başımı hafif öne eğerek sıramıza geçtik. İlk tennefüsümüz 40 dakika olduğu için 2 saatlik arasız biyoloji dersimiz vardı.Çok uzun ve zor geliyo.Sıramız arkalarda olduğu için rahat rahat uyuyabiliyodum.Hoca görmüyordu görsede bir şey demiyordu zaten.Hocanın deneme yapması şansıma geldi.Daha rahat,daha sessiz ortamda uyuyabildim.Doğu cevapları birilerinden alıp bana işaretlerdi ben uyurken.Gözlerimi kapatırken yanlışlıkla gözüm Poyraz'a kaydı.Bizden 1 sıra geride çaprazımızdaydı.Bize bakıyordu kasılmış çenesiyle.Hemen kaçıp gözlerimi yumdum.Annemi düşündüm.Sesi kulaklarımdan siliniyodu yavaş yavaş,unutuyordum.Hafızamdan akıp gidiyordu.Zihnimi kararttım ve annemi düşünerek uykuya daldım...
Doğu'nun elimi tutup okşaması ile uyandım.Bana eğilmiş endişeyle bakıyordu.İstemiye istemiye gözlerimi açtım."Çağla?iyimisin.Kötü bir şey gördün sanırım anlat bana.Hızlı hızlı nefes alıp veriyodun,korktunmu?" Diye endişeyle bana bakıyordu."Yok yok iyiyim.Nefessiz kaldım da sıcak oldu.Ben bir elimi yüzümü yıkayıp gelicem hemen." diye kapıya doğru kalktım."Bende geliyimmi" diye sordu.Hayır anlamında kafamı salladım.Poyraz'ın sırasına hiç bakmadan çıktım.Görseydim daha kötü olurdum.Rüyamda karanlık odadaydım.Annem,ben ve biri daha vardı.Annem tekrar gidiyordu.Ben kim olduğunu hatırlamadığım kişiye koşup sarılıyordum.Sabahki duyguları yine hissetmiştim.Lavoboya doğru yürürken Poyraz erkekler tuvaletinden çıkıyordu.Göz göze geldik.O da endişeliydi.Ne var bu yüzümde benim?!Kafamı çevirip yanından giderken tedirgin bir şekilde "İyimisin?" diye sordu.Onun pürüzsüz sesine karşı sesim çok pürüzlü çıkarak "Evet" diyip devam ettim.Kapı ardımdan kapandı.Aynaya bakınca haklı olduklarını anladım.Sanki can çekişiyormuşum gibi...Bembeyaz olmuşum.Ellerim buz gibi hatta parmak uçlarım hafiften morarmıştı.Enseme elimi götürünce hafif ürperti hissettim.Yüzümü yıkayıp kapıya doğru yürüdüm.Açıp çıkacakken çıkamadım..