Ve yine her zamanki gibi önceki gecenin tamamen aksine hiç bir şey olmamış gibi,her şey yolundaymışçasına hazırlanmak için uyuya kaldığım masa başından sersem bir halde duşa doğru yol aldım.Okula geç kalmiyacağımı bilsem sıcak suyun altından hiç çıkmak istemem.Hemen eteğimi ve üzerine bi crop giyip hızlıca bir şeyler atıştırıp aynanın karşısına geçtim.Açık söylemek gerekirse fazla makyaja ihtiyacım olmaması büyük bir şansım fakat biraz daha güzellikten zarar gelmez.Fırça tenime değdiği zaman kendimi biraz daha şımartmak için parfümü odaya ve kendime boca ettim tabi gülücükler atmayı ihmal etmeden.Farkettimki hayattaki en iyi arkadaşım,dotum,sevgilim,her şeyim kendimim..
Ilık esen rüzgar tenimi okşarken okula Yiğit'le beraber girdik.Gece Ezgi'nin 1 aydır çalıştığı ve heyecandan geceleri uyuyamadığı dev partisi vardı.2 senedir tanıdığım Ezgi,Burak'la ayrıldığında girdiği depresyondan sonra içindeki tüm genç kızlığı,heyecanı,hazzı kaybettiğinden korkardım ama iyiki yanılmışım.Yiğit'le sınıfa adım attınca masasına dayanmış Doğu'nun yanına doğru ilerledim.Yaklaşınca beni belimden kendine doğru hafifçe çekerek sıkıca sarılıp boynumdan öptü.Buna alışsamda her defasında midemde kelebekler tekrar uçuşuyor..Karşısında ona yaslanarak durarken eliyle bacağımı okşuyordu.
'Güzelim akşam hazırlanıp sana gelirim birlikte gideriz çıkışta da bende kalırsın,yalnız kalma.Hem gece biraz erken çıkarız sahilde dolaşırız bi-' cümlesini tamamlıyamadan edebiyat hocası sınıfa o nemrut yüzüyle girdi.Elini tutup sıktım,evet,anlamında.Ön taraftan Doğu'ya uzatılan kağıtları sınıftan adını bilmediğim bir kız dolaşarak toplamaya başladı.Evet,bugünde ödevlerimi yapmamıştım.Ve Doğu bunu tahmin ederek her zamanki gibi arkamı toplamıştı.Son 5 yılda olduğu gibi..Hoca hiç bilmediğim bir dilde ders anlatıyormuş gibi onu dinliyorduk.Ve dayanamıyıp başımı sıraya yasladım.Doğu ellerini saçlarımda gezdirirken onunla geçirdiğimiz zamanları düşündüm.Onu seviyordum.Ve daha da önemlisi ona bağlanmıştım..Aramızda garip ama bana göre mükemmel bir ilişki vardı.Birbirimizin her şeyi olabiliyorduk her zaman ve bunun için ona minettardım.Her zaman,herkese karşı benim yanımda olduğunu hep hissedebiliyordum.Zilin çalması bu duygu selini durdurdu.