"Hei Hei Sitten Idiootit"

57 6 0
                                    

Kävelin käytävää pitkin kirjastolle päin. Odotin tapaamista Dracon kanssa, en ollut kertonut Ronista hänelle ja pelkäsin pojan reaktiota.

Saavuin kirjaston oville ja avasin painavat ovet. Kävelin suoraan tapaamis paikkaamme ja näin blondin pojan istumassa. Kävelin suoraan pojan luokse ja halasin häntä vaivalloisesti takaa. Poika naurahti kömpelöille liikkeilleni selkäni takia. Naurahdin pojan ilmeelle ja istuin hänen viereen. Nauroimme ilta myöhään penkeillä ja juttelimme. Ajattelin kertovani pojalle Ronista.

"Öhh eilen Ron kävi mun kimppuun. Se suuteli mua väkipakoin ja satutti mun selkää. Mut älä suutu sille opettajat hoitaa sitä jo!" Sanoin nopeasti.

"Vai että se vitun  idiootti satutti sua?! Mä en enään tätä anna anteeks sille." Huudahti Draco.

"Eiei älä tee mitään tyhmää! Oo mieluummin mun tukena!" Sanahdin nopeasti.

Sanottuani sen syöksähti Draco luokseni ja nosti minut varovasti kainaloonsa. Istuimme siinä monia minuutteja. Silmäni alkoivat sulkeutua ja päässäni heitti. Nukahdin nopeasti pojan pehmeään syliin. Tunsin nukkuessani kuinka poika silitteli pörröisiä hiuksiani.

Heräsin huutoon. Kuulin kuinka Pansy huusi Dracolle joka nukkui vieressäni. Poika vieressäni huusi Pansylle jostain.

"Tuo idiootti pyörtyi en voinut tehdä mitään! Olin vain lukemassa ja sitten se pyörty tohon!" Kuulin Dracon huutavan.

"Miks sä sit nukuit siin?!" Pansy huusi kiukkuisena.

"Nukahdin siihen ku oli pitkä päivä." Draco huusi.

Katselin heitä ja keräsin tavarani, keppini sekä pergamenttini ja lähdin kirjastosta.

"Hei hei sitten idiootit." Huikkasin pojalle ja tytölle.

Lähdin nilkuttamaan kirjastosta ja kuulin kuinka heidän huuto jatkui. Kävelin käytävällä keppien kanssa hitaasti ja kuulin kuinka Ginny juoksi takaani. Tyttö halasi minua takaa ja hymyili leveästi.

-Noh onkos jotain syytä hymyillä?! Kysyin naurahtaen.

-Öääää emmä tiiä Harry on nii ihana! Tyttö kiljaisi innokkaasti.

Katsoin tyttöä pitkään ja halasin häntä uudelleen. Olin onnellinen hänen tilanteesta. Katselin hänen hiuksia ja vetäisin yhden hiuksen hänen naamaltaan. Katselimme pitkään toisiamme hymyillen ja päätimme jatkaa matkaa rohkelikkojen torniin.

***

Olimme istuneet sohvilla monta tuntia nauraen Ginnyn kanssa. Olin iloinen saadessani nauraa tytön jutuille. Puhuimme aivan kaikesta. Paitsi Dracosta. Mielessäni kummitteli salailun tunne. En olisi jaksanut salailla ihanaa tunnetta sisälläni. Olin onnellisempi kuin koskaan. Miksen voinut näyttää sitä?

Tyttö huomasi oudon katseeni lattiassa ja naurahti hieman kiusaantuneena.

-Sinulle taitaa olla hieman outoa tää on mun ja Harryn juttu? Tyttö naurahti.

-Eih ei ollenkaan. Tietäisitpä vain mitä minulla on mielessäni! Mutta en voi vielä paljastaa.

-Eiii Mione tiiät että mulle ei voi jättää tälläsii ärsyttävii odotuksen aiheita! Tyttö mankui lapselliseen tyyliin.

Naurahdin ja pyöräytin silmiäni. Katselin ikkunasta ulos nähden kuinka pöllö lensi ikkunasta sisään. Pöllö laskeutui polvelleni ja avasin kirjeen.

Hei kulta!

Meillä on ikävä sinua! Tai noh siitä mistä minun kuului kirjoitaa...
Sain kuulla juuri isäsi olleen suhteessa Syren Parkinsonin kanssa... Rouva Parkinsonilla sekä herra Parkinsonilla on lapsi nimeltä Pansy...

Sain selville että Parkinsoneilla on toinenkin lapsi... Tytön nimi on: Seiren Parkinson. Hän siis on puolisiskosi. Sillä isäsi on Seirenin isä...  Olen hyvin pettynyt isääsi, yritämme selvittää tilannetta mutta siskosi on tulossa tylypahkan ensi viikolla. Hän on 15 vuotias, hän opiskeli Beauxbatonsissa. Mutta hänet siirretään tylypahkaan, lajittelu on klo 14.00.

Yritän selvitä rakkain terveisin:Äitisi <3

Kirkaisin kovaa ja aloin kiljumaan. Tyttö vieressäni otti ranteetsani kiinni ja pysäytti katseellaan huutamiseni.

-Mitä on tapahtunut?! Tyttö kysyi huolestunut ilme kasvoillaan.

Kerroin kaiken kirjeessä kerrotun ja heitin kirjeen Ginnyn polville tämän lukeakseen.
En voinut uskoa omistavani siskon ja vielä PANSYN KANSSA! En halunnut uskoa olevani sukua tuon pirun siskolle.

-Kai mun pitää mennä kattoo ku Seiren lajitellaan. Toisaalta oon aika varma et se joutuu luihuiseen. Sanoin nopeasti.

-Joo mäki haluun nähä! Tyttö vieressäni kiljaisi.

Harry sekä Ron kävelivät yhtäkkiä taulusta hämmästyneinä ilmein. Aloin selittämään tilannetta poikien kauhistellessa tilanteelle. Ron vieressäni irvisteli vihaisena kuulleessaan olevani Pansyn siskolle sukua. Katsoin poikaa tuimasti, en halunnut kenenkään tuomitsevan siskoani. En tosin vain voinut käsittää miksi puhdasverinen kaunis nainen aloittaa suhteen jästin kanssa?!

-Mut miten puhdasverinen kaunis nainen päätyy syhteeseen jästi miehen kaa?? Kysyi Harry nopeasti kuin lukien ajatukseni. Ehkä hän lukikin?

-Ehk ne oli kännis. Naurahti Ginny ivallisesti.

Katsoimme toisiamme ja repesimme nauruun yhdessä.
Tuntui kuin Ron olisi unohtanut kaunansa minua kohtaan. Nauroimme kuin ennen kaikkea vaikeaa. Olin onnellinen ystävieni seurassa. Ainoa mitä tästä puuttui oli Draco... Mutta häntä en koskaan voisi tänne tunkea.

***

Päätimme lähteä Ginnyn kanssa nukkumaan ja kiipesimme makuusaliime. Tyttö harjasi nopeasti hiuksensa ja vaihtoi päällensä vaaleanpunaisen pyjaman. Itsekkin Nousin sänkyyn ja puin päälleni punaisen topin sekä keltaiset shortsit. Kaivoin sängyn alta kirjan jota päätin lukea. Avasin kirjan sivun ja toivotin hyvät yöt Ginnylle.

Yhtäkkiä tuntui kuin luomeni olisivat painaneet kiloja. Suljin silmäni ja nukahdin.

Istuin Dracon sylissä kukkaniityllä. Olin onnellinen halatessani poikaa. Katselin kauaksi pois kunnes kuulin tytön naurua. Käänsin katseeni ja näin kauniin tytön kävelevän luoksemme puna hiuksisen pojan kanssa. Tyttö suuteli pojan huulia ja katselin heitä yökäten.

Tyttö sekä poika häipyi ja jatkoin pois päin katselemista.

-Tuun rakastaa sua aina! Poika kuiskaisi korvaani.

-Mä tuun rakastaa sua aina ja ikuisesti! Kuiskasin tälle takaisin.

                  Aina ja ikuisesti.

Kiitos yli 100 luku kerrasta!!! En ois ikinä uskonu et tätä mun väkerrystä ois luettu ees näin paljoo! Mut täst teille 10 luku <3. Hope you like!

Guilty of love. /Dramione Where stories live. Discover now