- 15. kapitola -

87 6 0
                                    

Když jsem se probudila čekalo na mě nemilé překvapení. Nikdo vedle mě nebyl. Co si budem trochu mě to rozesmutněl, ale nemyslela jsem na to a šla si udělat ranní hygienu. Celkem i s rychlou sprchou mi to zabralo půl hodiny. Přišla jsem do kuchyně a co nevidím, Agnes se snaží zlechtat Tonyho. Což se jí nepovede, není lechtivej snad od malička. Jen se nad tím obrazem usměju a pozdravím "Dobré ráno." "Dobré ráno. Jaktože není lechtivej?" hned na mě Agnes vypálí otázku kterou jsem čekala. "No, on není lechtivej snad od dětství co si pamatuju." pak jsem si vzpomněla "Ale je jedno místo." škodolibě jsem se usmála a Tony měl smrt v očích "Kde. Kde. Kdeee." "Tak pojď já ti to pošeptám." hned ke mě přiběhla a Tony mě pražil pohledem. Jediný kdo tady nebyl je Marin, divný, ale co už. Když sem ji to řekla, taky se zlomyslně usmála a dosti velitelským tonem řekla "Pojď se mnou!" chvíli to trvalo, ale nakonec zvolil a šel s ní. To jsem už neřešila a šla si udělat snídani.

- pohled Tonyho -

"Pojď se mnou!" řekla velitelským tonem a připomněla mi Bee. To malý stvoření je strašně hyperaktivní. Chvíli jsem váhal, ale nakonec jsem šel. Táhla mě za ruku do Bee ložnice. Docela zajímaví jak je někdy panovačná na to že jí je 5 skoro 6. Pak na mě vypálila otázku "Tobě se Bee líbí že?" jak na to přišla není nějak moc chytrá? "No, možná proč?" "Protože vidím jak na ní koukáš. Mám 2 starší sestry, něco málo vím o tom jak se na někoho koukáš když se ti líbí." ona je jinak chytrá. Chtěl jsem něco říct, ale vyrušil nás zvonek, asi dobře. Šli jsme se podívat kdo to je. Dle podobnosti předpokládám že to je mamka toho zvířátka. "Pojď zlatíčko, pojedem domů." ale zcela evidentně se ji nechtělo protože mě chytla kolem pasu "Nepůjdu, mě se tady líbí. Mamí prosíííím, já chci být tady." bylo to i celkem roztomilí "To si ale musíš nejdřív domluvit s Beátkou." "Prosím Bee. Prosííím." "No, jo proč ne, bude sranda." "Fajn, kdy si pro ni mám přijet?" "Já ji dovezu, stejně pojedu do Prahy jeden den." "Dobře tak zatím ahoj, a nedělej blbosti." jen kývla řekla ahoj a Bee celkem rychle zavřela dveře. "Takže když už jste oba tady, pomůžete mi vařit." "Fajn, co budem dělat?" "Na co máš chuť klíště?" "Na tvoje gnochi se smetanovou omáčkou a špenátem." řekla Agnes a oči ji normálně zářili. "Fajn, ale v tom případě budete muset do krámu na nákup." "Beru na vědomí. Dej nám seznam a jdeme." "Dobře jen ho napíšu." řekla a odešla "Proč mě nepustíš ty klíště?" zeptal jsem se Agnes "Nechci, šel bys totiž za Bee, a o ne. Jestli ji chceš tak si tě otestuju." jen jsem se začal smát, byla fakt roztomilá "A jaký bude test?" "To ještě nevím, ale až mě něco napadne tak uvidíš." řekla "výhružně" a taky se smála "Tady je seznam a jděte už." oba jsme kývly a vyšli z bytu. cestou jsme se ještě stavili na zmrzlinu, protože proč ne a všechno nakoupili. Zouvali jsme se a všimnul jsem si jednoho páru dámských bot navíc. přišli jsme do kuchyně "Ahoj, nesem nákup." "Jee, čau tak šup ať to můžu dodělat. A jinak Dio Tony a to malí škvrně vedle něj je má sestřenka." až teď jsem si všimnul i druhé osoby "Ahoj." odpověděla Agnes a šla směr pokoj pro hosty, předpokládám vzbudit Marina a Bee někam taky odběhla. Musím se zeptat "Jsi to ty Diano?" "Jsem v celé své kráse." odpověděla mi se smíchem. "Promiň nepoznal jsem tě, docela ses změnila." "V pohodě ty taky." "Jak jste se vůbec vy dvě poznali?" "Máme stejnou práci." odpověděla tonem ze kterého jsem poznal že se o tom nechce bavit. Proto jsem to dál nerozebíral, jen jsme si pak dali všichni oběd a odpoledne šli na koupaliště. Večer jsme se zase usadili na terase a jedli zmrzlinu. Holky usnuli v zajímavé sestavě. V klíně mi ležela Bee a z druhé strany mi na ruce usla Agnes. Byly roztomilí, ale nevěděl jsem jak je odnýst aniž by se jedna nebo druhá vzbudili. Nakonec to dopadlo tak že jsem taky usnul a všichni jsme spali na terase, ještě že je v noci relativně teplo a Bee tam má deky. 



Ještě chvíli si počkáme a bude to tady :D

MY LOVESTORY {DOKONČENO}Kde žijí příběhy. Začni objevovat