Byla to kouzelná chvíle, ale to by nebyla moje karma kdyby to nepřerušila. Někdo začal zvonit na zvonek jak pominutej. Ač nerada slezla jsem z Tonyho a nechala ho ať tam dojde. Vrátila jsem se na balkon a znovu si zapálila a zcela nečekaně přemýšlela. "Bee nezajdem ještě s jednim mým kamarádem na oběd?" zněla věta co mě vytrhla z přemýšlení "Jo jen se dojdu převlíknout." odpověděla jsem a šla. Opravdu v obýváku seděl kluk podobného věku jako já. Koukal na mě pohledem který mě svlíkal a proto jsem se rozhodla pro tepláky a volný triko s krátkým rukávem. Než jsem tam došla slyšela jsem rozhovor "Jsi se nepochlubil, že tady máš takovou kost." zněl dost nadrženě "Na tu šáhneš a zlomim ti obě ruce a ona tě vykastruje." zavrčel vztekle Tony. Pousmála jsem se nad tím a vešla do místnosti "Jdeme pánové? Jinak jsem Beáta. Pro většinu lidí Bee." zdvořilost velí "Jo. Jsem Vladimír, pro všechny Vláďa." potřásly jsme si a šli. Je to vcelku fajn týpek. Tony si mě majetnicky držel u sebe, což mi nebylo dvakrát příjemný. Ale nějak jsem se to snažila ignorovat. Zašli jsme do Chodova do asijského bistra a pak se ještě chvíli procházeli. Mě došlo, že za hodinu mám tu soutěž. Proto jsem oba opustila a dala jim adresu kde se to bude konat. Došla jsem do šatny co zde byla a ve vzduchu ucítila soutěživost. Nebyla jsem tady abych vyhrála, ale abych si to znovu zkusila. Vzala jsem na sebe doslova mini-šaty a neonově fialovou paruku. Na oči jsem dala ještě čočky, protože mi nebyly příjemné ty pohledy a šuškání. Pak jsem jen čekala. Porota se s tím moc nemazlila co si budem. Čím blíž to bylo, tím hůř jsem se cítila. Pak vyvolali moje jméno. Došla jsem tam a pohledem vyhledala v davu Tonyho, opíral se o stěnu a usmíval se. Najednou mě jakákoliv tréma opustila a já čekala na první tóny písničky. Začala hrát písnička Jay Sean ft. Pitbull - I'm All Yours. Na tu jsem nejčastěji tancovala i v klubu. Užívala jsem si to. Mega moc. Nebylo nic jiného, jen já, tyč a hudba linoucí se z repráků. Dost jsem improvizovala. Spolu i s koncem písničky jsem se dostala zpět do reality. Pohledem jsem našla Tonyho, stál s otevřenou pusou a koukal přímo na mě. Porota mi poděkovala a já šla zpět do šaten a převlíkla se. Jediné co na mě zůstalo z mého "kostýmu" byly čočky. Vyšla jsem a hned jsem skončila v jeho náruči. "Byla jsi úžasná." vydechl s úžasem "Děkuju, ale nemyslím si. Mohlo to být miliardkrát lepší a..." "Prosim tě nemel, bylo to úžasný." přerušil mě a políbil. Ještě chvíli jsme stáli venku než se blížilo vyhlášení. Už vyhlásili 3. a 2. místo, ani na jednom jsem nebyla, ale pociťovala jsem radost společně i s výherkyněmi. Najednou na mě, ale přišel šok "A na prvním místě se nám umístila dáma, která dlouhou dobu nikde nevystupovala a bylo vidět, že byla ve svém živlu. První místo nám obsadila Beáta Aston." hned jak to moderátor dořekl jsem se rozbrečela a vyšla na podium. Nemohla jsem tomu uvěřit. Schytala jsem pár nenávistných pohledů od jiných holek, ale nevšímala jsem si jich. Prostě jsem tomu nechtěla uvěřit. Bylo mi řečeno ať se potom ještě stavím za porotou. došla jsem tam "Dobrý den slečno Aston." "Dobrý den." "Máme pro vás nabídku." dobře tohle mě začíná zajímat "Jakou?" "No jedná se o nabídku práce jako instruktor tance u nás ve studiu v Strakonicích." dlouho mi trvalo než mi došlo o co mě žádaj "Jo to by asi bylo možné." byla jsem uvnitř mega nadšená "Fajn, mi vás teda bereme a prosíme abyste se dostavila příští týden v pátek na tuto adresu." řekl onen "hlavní" poradce a podal mi kartičku. "Dobře mockrát vám děkuju." odpovím, rozloučíme se a já jdu tu novinu oznámit Tonymu. "Mám pro tebe novinu." bafla jsem na něj "Fuj jsem se lek. Jakou?" jen jsem nad jeho první větou protočila očima a mluvila dál "Dostala jsem nabídku na práci jako instruktor v dance studiu v Strakonicách." vypísknu nadšeně a skáču jak malí dítě. "To je úžasný, to se musí jít oslavit." na to jsem už jen kývla a vyrazili jsme domů. Doma se vytáhl jak jinak než alkohol, plus nějaký ty brambůrky a tak dále. Však to znáte. Nakonec jsme šli spát asi ve dvě ráno.
Zase kapitola "normální" délky :p
ČTEŠ
MY LOVESTORY {DOKONČENO}
FanfictionBee [:bí:], dívka s nehezkou minulostí... Tony... mladík mnoha tváří... Ti dva byly přátelé.... Může vzniknout z dlouholetého přátelství láska? Třeba jo....