11

298 34 5
                                    

Prudce jsem se otočil a viděl jsem svoji noční můru. Polknul jsem už nechci by u něho, už ne. Přede mnou stál Jean a jeho parta. Levi jsi mě schoval za sebe a chránil mě vlastním tělem. Jean se začal smát. Seskočil z zadního auta a šel k nám.

,,Ale, koho to tu máme. Kurvičku a trpaslíka." řekl Jean ze smíchem na rtech.

,,A ty musíš být ten debil co ublížil Erenovi."

Jean se najednou přestal smát a díval se na něho vraždícím pohledem. Já jsem se díval okolo jestli je tu nějaká úniková cesta. Byla tu jen jedna. Museli bychom skočit z mostu. Ale byl tu háček. Nevím jestli je voda dost hluboká a nebo jestli tam jsou ostré kameny.

,,Chci se dohodnout, dáš my zpátky Erena a já tě nechám v klidu odejit. řekl.

,,A když ti ho nedám?" zeptal se Levi.

Jean pokynul hlavou na své muže a ty vytáhli zbraně. Eren hlasitě polknul. Nechce aby se Levimu něco stalo. Neměl na výběr, musel jít s ním.

,,Já půjdu s tebou ale nikomu nesmíš ublížit." řekl jsem.

,,Erene! Ne! Nechamtě odejít." chytnul mi ruku a přitáhl jsi ho sobě.

,,Levi nechci by se ti něco stalo."

,,Neboj...Věř mi...Ano.." zeptal se mě.

,,Dobře...Budu ti věřit." řekl jsem.

Černovlásek se otočil na toho koně. A usmál se. Nazvedl ruku a ukázal mu prostředníček. Chytil hnědovláska za ruku a běžel s ním na kraj mostu. Usmál se a hnědovláska a skočil z ním dolů. Dole byla řeka. Oba dva se nadechli a čekali kdy se namočí. Netrvalo to dlouho a už byli ve vodě.

Jean byl totálně nasraný, řekl svým mužům ze se jeden zpátky. Kašle na to. Nikdo to nemohl přežít takový pád. Hlavně když tam jsou ostré kameny. Odjeli pryč. Hnědovlásek a černovlásek se vynořily a nadechli se. měly štěstí. Voda byla hluboká. Nechali se chvíli nes proudem.

Oba dva začaly plavat ke břehu. Lehli si na kraj a na chvíli si musely odpočinout. Plavat proti proudu bylo náročné. Hnědovlásek si sedl. Nechápal to, proč to udělal. Proč ho nenechal jít. Proč se o mě tak stará. Hnědovlásek měl plno otázek ale žádná odpověď.

,,Proč si mě nenechal jít. Proč jsi skočil se mnou z mostu.Pr-."

Nenechal mě domluvit, protože měl jsem jeho rty na těch mích.

Další kapitola....Omlouvám se za chyby a zatím ahoj...💻📖😃

APOKALYPSA {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat