19

210 22 3
                                    

Pohled Leviho

Měl jsem velmi speciální misi. Najít nějakého kluka jménem Eren. Víme jméno ale nevíme vypadá. Prý má v sobě protilátku. Jak to víme. Máme jeho otce. A kdo jsme. Jsme tajná organizace pod názvem Titan. Na tuhle tu misi mě přihlásil můj šéf. Prý jsem jeden z nejlepších.

Tu misi jsem radostí přijal, ale jen pod jednou podmínkou. Musel jsem na tu misi jít sám. Souhlasili, vzal jsem si na sebe jen černé tričko a mikinu, černé kalhoty a pár věci sebou. Byl jsem připravení, prý se mam nahlásit až najdu toho kluka. Přikývl jsem a odešel jsem z tábora.

Šel jsem tak 3 dny než jsem narazil na město. Došel jsem do města musel jsem si dávat bacha. V jedné uličce jsem potkal Erwina a Hanji byla těhotná. Zeptali se my jestli jen nevyvedu z města. Jestli chtějí jen tohle, tak fajn. Měli jsme namířeno do obchoďáku ale po cestě jsme potkali monstrum.

Utíkali jsme, někdo vystřelil, šlo to z obchoďáku. Šli jsme za ním až nahoru, na střeše byl kluk na nejmíň 15 let. Byl hezky, měl krásné zelené oči, hnědé vlasy a mírně vypracované tělo. každý jsme se přestavili a pak se přestavil on. Zarazil jsem se když řekl své jméno. Eren.

Nemusel jsme ho dlouho hledat, škoda takového kluka ale práce je práce. Musel jsme se s ním nejdříve kamarádit Povedlo se to rychle. Eren měl na mířeno do nějaký hor nebo co? Erwin a Hanji měli zas planu do nějaké tábora.

Další den jsme vyrazili, museli jsme jít k mostu. Aby jsme se dostali a tak musíme projít před jednu vesnici. Přišly jsme tam a přespali jsme v domě, asi pozdě večer jsme uslyšel rámus ze sklepa šel jsme tam. Na Erena začal utočit monstrum zabil jsme ho. Další den jsme museli přespat v Lese a to jsem netušil co se stane.

Eren si mě namáčkl o strom protože kolem nás prošel monstrum a já jsem měl problém v kalhotách, Eren no nejspíš ucítil a pomohl mi začal mi ho kouřit. Takovou kuřbu jsem v životě nezářil. Museli jsme se vrátit. Další den jsme byli u mostu, z dálky jsme zaslechli auta Eren se běžel schovat do autobusu.

Zeptal jsem se co se stalo a on mi vše řekl. Obejmul jsem ho a dál mu mírnou pusu, odešel jsem ven. Eren taky vystoupil a za námi byli nějaká parta. Eren by se vzdal ale já nemohl. Chytil jsme ho za ruku a oba jsme skočili do vody co byla pod námi. Přežili jsme a vylezli jsme z vody. Eren se ptal proč jsme to udělal ale á jsem umlčel polibkem.

Stali jsme a museli jsme najít ukryt našli jsme starý barák, šel jsem to prozkoumat nic tady nebylo, až na postel. Řekl jsme to Erenovi šel jsem nahoru a on za mnou, začal jsem se svlékat byla zima, Erenovi jsme to tady řekl. Udělal to lehnul si na postel.

Já jsme si lehnul vedle něho, otočil se ke mě a dívali jsme se do očí. Nejednou jsme ho políbil a prožil jsme tu nekrásnější noc mém životě. Ráno jsem se probudil. Eren byl taky vzhůru a já jsme mu řekl že jsme pár.

Promiň Erene že ti lžu ale nemám na vybranou.

Oblékli jsme se a šli na most pro věci. Eren uslyšel pláč dítěte. Eren ho šel hledat a já taky. Eren ho našel ale i našel Erwina Hanji mrtvé, předstíral jsme pláč. Pohřbili jsme je a šly dál. Uběhl týden a já jsem nahlásil že jsem našel Eren vedu ho do cíle. Museli jsme projít před řeku. Přiběhli jsme před kmene stromu a utíkalo jsme. Řekl jsme Erenovi že se jdu po rozhlédnout.

Ale ve skutečnosti jsme šel za šéfem. Popovídali jsme si a řekl jsem jde je. Šli jsme tam ale Eren tu nebyl byl tu jen mrtví zombie. Musel utéct a nebo mě hledal a našel mě jak si povídám z šéfem. Šéf my to nevyčítal a jednotka ho šla hledat. Omlouvám se ti Erene že jsme ti lhal. Musíš mě za to nenávidět. Ale myslím si že se ještě potkáme.

Takže tady máme pohled Leviho...Když tak se omlouvám jestli tam není vše...Nechtělo se mi to cele psát...Za chvíli vydám poslední kapitolu...Když tak se omlouvám za chyby...💓💻😜

APOKALYPSA {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat