Měl jsem jeho rty na těch mích. Nevěděl jsem co dělat. Byl jsem totálně mino. Nakonec jsem začal spolupracovat. Cítil jsem jak se usmál do polibku. O táhnul jsem a díval jsem se do těch jeho očí. Byla v nich touha, vášeň i možná víc. Měl jsem po otevřené rty.
Černovlásek stál a podal hnědovláskovy ruku. Hnědovlásek se usmál a ruku přijal postavil se po dvou. Byli hodně daleko ani nevěděli kde jsou. Ale nejhorší na tom bylo že se začínalo stmívat. Museli si najít úkryt.
,,Bude se stmívat. Měly bychom si najít úkryt." řekl jsem.
,,Máš pravdu, tak jdeme." řekl Levi.
Vyrazili jsme podél řeky. Možná něco najdeme. Šly jsem asi 3 hodiny a rychle se stmívalo. Bál jsem se. Neměli jsme nic. Byli jsme bez zbraních. Levi nejspíš vyčistil a chytl mě za ruku. Usmál jsem se, byl jsem v klidu. Podíval jsem se před sebe. A zahlédl jsem starý dům.
,,Hele" a ukázal jsem na barák.
,,Dobře jdeme tam." řekl.
Byli jsme jen kousek od toho baráku. Začínala my být zima. Klepal jsem se. Levi jsi mě přitiskl k sobě. Aby my nebyla takoví zima. Došli jsem až k tomu baráku. Byl starý, ale lepší než nic. Stoupli jsem dovnitř bylo tu prázdno.
,,Počkej tu, rozlehnu se tu." řekl a šel to prozkoumat.
Stál jsem u prostře obýváku. Nic tu nebylo. Jen prach a pavučina. Usmál jsem se. Ani nevím z čeho. Jestli z toho polibku a nebo že ne nechal odejít. Po chvíli přišel Levi.
,,Je to tu prázdné, ale nahoře je jedna postel."
,,A co teď budeme dělat." zeptal jsem se a čekal na odpověď.
,,Nejdříve jsi vyspíme. Ráno vše probereme co a jak dál." řekl.
,,Dobře" začal jsem se klepat byla mi zima.
Levi mě táhl nahoru do pokoje. Šli jsem chodbou, jak jsem říkal všude prach a pavučina. Levi nebyl moc nadšení.
,,Nemam rád pavučinu a prach." řekl.
Já jsem se usmál. Došli jsem do pokoje. Pokoj byl skoro prázdný. Byla tu jen postel. Podíval jsem se na Leviho a ten se začínal sundávat oblečení. Cítil jsem jak zrudnu. On se na mě podíval úsměvem na tváři.
,,Sundej si mokré oblečení pověs je někam. A pak si lehni na postel, zahřeju tě." řekl
Začal jsem si sundávat mokré věci jsem dal na dveře. Lehnul jsem si. Leví ke mě přišel, lehnul jsi vedle mě a obejmul mě. Díval jsem se na něho jako on na mě. Nevím co se to děje ale chtěl jsem víc. A on řevně taky. Přibližoval se ke mě a políbil mě a já jsem rád zapojil.
Další kapitola...doufám že se vám to bude líbit....Omlouvám se za chyby...Pro zatím ahoj...📖💻😃
ČTEŠ
APOKALYPSA {Ereri/Riren} ✔
AcakCo se stane když se svět zhroutí. Co se stane s lidmi co chytí virus.