Přestalo pršet, a mohli jsme dál vyrazit. Do našeho cíle, zbývalo asi tak tři dny. Levi nesl tašky a zbraně. Já jsem zase nesl jednu tašku a dítě. Spalo my v náruči. Usmál jsem se na tím. Šli jsem do kopce aby jsme měli lepší rozhled kde jsme. Levi zastavil a já jsem zastavil vedle něho.
Levi někam koukal, a já jsem se taky podíval a byl problém. Pod námi byli zombie. Byli tu kolem stovky. Polknul jsem a podíval jsem se na Leviho.
,,Co teď." zeptal jsem se.
,,Počkej, podívám se." řekl a z batohu vytáhl dalekohled.
Díval se, jestli by to nešlo obejít. Cítil jsem jak malíčky se probouzí. Dobré načasovaní. Dal jsem batoh na zem a vytáhl lahev. Levi si toho všiml a šel ke mě.
,,Pro jistotu ho i přebalíme." řekl Levi.
Přikývl jsem a začal jsem ho přebalovat. Jo měl tam překvapení a ten malí uličník se tomu ještě směje. Musel jsem se usmát.
,,Tak hotovo." řekl jsem.
,,Dobře, Max taky umí dobře si to načasovat." řekl Levi.
Vzal jsem láhev a začal jsem ho krmit. Levi vytáhl mapu a kouknul se do ní. Jediná cesta kterou jsme mohli projí a kde bylo málo zombie.
,,Nejbezpečnější cesta která tu je, je jít před řeku." řekl Levi.
,,Dobře, odpočineme si a pak vyrazíme." řekl jsem.
Levi přikývl, sedl si a vytáhl jídlo a i pití. Podal mi to a začal jsme jíst. Uplynulo týden co jsme pohřbili Hanji a Erwina, Levi to tak chtěl, chtěl pohřbít své přátele a jsem mu pomohl. Zakopali jsme je kousek u mostu. Z větvích jsme udělali jsme kříže a na to jsme vyryli jejich jména. Po modlili jsme se a vyrazili jsme dál.
A přesně to je týden, co jsme odešli z toho baráku. Zatím na štěstí přálo. Max se najedl a po chvíli usnul.
,,Takhle to bude lepší."
,,Tak jdeme Erene. Než zapadne slunce." řekl Levi.
Přikývl jsem, vše jsme sbalili a šli jsme směr řeka. Doufám že vše bude pohodě.
Další kapitola...chtěla bych vám něco říct...Tahle ta knížka bude brzo končit...Ale hodně jsme přemýšlela že bych udělala další část Apokalypsa 2 a něco...Takže můžete my to napsat do komentářích... Omlouvám se že je tak kratší kapitola a i za chyby a zatím Ahoj...🖤💥💞
ČTEŠ
APOKALYPSA {Ereri/Riren} ✔
RandomCo se stane když se svět zhroutí. Co se stane s lidmi co chytí virus.