15

260 28 4
                                    

Přede mnou leželi Hanji a Erwin. Oba mrtví. Měli díry po kulkách. Hanji je měla ze vzadu aby chránila své dítě. A Erwin je měl na břiše a na hrudi. Začali my téct slzy. Hanji držela v náruči miminko. Kouknul jsem se na Levi který stále hledá. Zvednul jsem ruku aby si mě všiml. Otočí se. Všiml si mě šel ke mě.

,,Erene naše-" zarazil se.

Uviděl své přátele mrtvě. Padnul na kolena a po tváři mu tekly slzy. Neznal jsem se je dlouho ale vím že byli dobří přátele. Dál jsem mu ruku na rameno aby věděl že jsme s ním. Podíval se na mě. A pak zpátky na své přátele.

Z batohu jsem vytáhl malou dečku a vzal opatrně dítě do náruče. Byl to kluk. Usmál jsem se na toho prcka. A on se začal smát. Kleknul jsem si vedle Levi. On nazvedl hlavu a podíval se na toho kluka. Mírně se usmál a pohladil ho.

,,Ahoj Maxi." řekl.

,,Max?"

,,Jo, ty dva měli už dávno rozhodnuté jméno." řekl

,,Aha, Ahoj Maxi rád tě poznávám." řekl jsem.

Začal jsem ho pomalu houpat, usmál jsem se. Miminko začínalo pomalu usínat. Levi klečel na těly vsích přátel.

,,Levi, je my to líto ale musíme jít brzy bude tma." řekl jsem.

,,Jasně." řekl

Stál a podíval se na miminko, pohladil ho po hlavičce. Vzal věci a vyrazili jsme šli jsme zpátky k starému domu. Levi byl mimo, ani se mu nedivím ztratil přátele a možná i rodinu. Došli jsem k baráku. Šel jsme do ložnice a malého jsem položil na postel.

Vzal jsem batoh a podíval se dovnitř co tam mám. Pokoušel jsem najít něco aby jsem mohl malého nakrmit. Ale byl tu jeden problém. Nevěděl jsem jak se starat o dítě. Do ložnice přišel Levi a měl lavičku.

,,Kde si to vzal?" zeptal jsem se.

,,Měl jsem to u sebe pro případ nouze." řekl.

Vzal si malého do náruče a začal ho krmit. Sledoval jsem ho. Šlo mu to dobře.

,,Chceš si to zkusit." řekl.

,,Můžu."

Levi my dal malého a ukázal jak ho má držet. Mály znova začal jíst. Usmál jsem se, nikdy jsem nic takového necítil ani neprožil.

,,Jde ti to." řekl a políbil mě.

Začervenal jsem se. Mále se najedlo a v klidu usínalo. Já jsem si taky lehnul a Levi též. Mály spál v známi v posteli. Přikryl jsem ho dečkou a hladil ho po hlavičce. Levi se usmál.

,,Spi, budu hlídat." řekl.

,,Dobře,"

Zavřel jsem oči, a v klidu se usínal. Zítra se musím podívat do mapy, jak jsme daleko od cíle. Příjemným pocitem jsem usnul rychle.

Další kapitola...Omlouvám se za chyby a zatím ahoj...💻📖💕

APOKALYPSA {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat