1

611 47 11
                                    

Hnědovlásek se procházel se tichým městem. Všude byla rezavá auta a samé stromy. Město se hodně změnilo a rozpadalo se.

Chodil uličkami, až zahlédl jednu budovu.

Hnědovlásek jsi to tu prohlížel, musel si dávat bacha na Zombie. Je jich tu hodně. Naštěstí jsou pomalí.

Šel do té budovy, měl jsem u sebe zbraň nůž a batoh z vodou a jídlem. Jídlo mu docházelo a voda též.

Byl to obchodní centrum, takže to znamená pár věcí. Jídlo a vodu a nějaké věci na přežití. Jídlo bere jen co je trvanlivé, takže plechovky.

Musel být hodně opatrní, nevíte co za rohem může číhat. Kouknul jsem se za roh.

,,Nikdo nikde, super."

Vešel dovnitř. Hned jsem šel do potravin. Měl  v ruce nůž. Nikdo tu nebyl, oddechnul si.

Vzal jsem si konzervy a dal je do batohu. Podíval jsem se ven.

,,Už se stmívát." řekl hnědovlásek.

Hnědovlásek šel nahoru po schodech až jsem se dostal až na vrchol budovy. Vyndal jsem si dalekohled a vyhlížel jsem nějaké přeživší.

Nikoho neviděl. Položil jsem svoji sniperku a z batohu jsem vytáhl vodu a jídlo.

Klidu jedl a pozoroval oblohu. A přemýšlel jsem jestli jsou tu nějaký lidé. Už je to 14 dní co putuje sám, a nikoho jsem zatím neviděl a nepotkal.

Měl jsem dva kamarády ale. Ty ale dostali virus a odvezli je někam do neznáma. Takže nevím kde jsou. Hnědovlásek měl jeden cíl. Jít do hor, kde je les. A proč tam chci jít.

Má tam chatu, která je dobře ukrytá. Dostal to od svých rodičů. Smutně se usmál.

Zavřel oči. ,,dnes tu přespím." Měl dva důvody proč se mu nechtělo pokračovat.

Za 1) je strašně unavený. Za 2) noci vůbec nechodí ven kvůli monstram.

Vyndal si deku a přikryl se. A poslouchal jsem. Bylo ticho jako vždy. Nastal večer a hnědovlásek chtěl jít už spát. Chtěl mít sílu na zítřek. Zavíral oči.

Když jsem najednou uslyšel zvuk. Ne zvuk. Spíš hlasy.

Tak je to tu...Doufám že se vám to bude líbit....A omlouvám se za veškeré chyby a gramatiku...🙏😊💗

APOKALYPSA {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat