13

301 30 3
                                    


🔞⚠☣

Probudil jsem se krásným a příjemným pocitem. Díval se na člověka kterého zahřívá zvím vlastním tělem. A musím říct že jsem si v včerejšek užil. Usmál jsem se a díval se na něho jak krásně spí.

Flashback

Černovlásek ho začal líbat, hnědovlásek se i hned zapojil. Bylo to tak krásně a příjemně. O táhnul se aby mohli oba dva nadechnout vzduchu. Černovlásek si na něho sedl díval se na něho. Naklonil se znovu ho začal líbat. Hnědovlásek si užíval jeho přítomnost.

O táhnul se a začal o pečovávat krk. Hnědovlásek vdychnul, byl tam citliví. Černovlásek se usmál a kousnul ho pořádně do krku, kde mu sál krev. Olíznul ho na krku a jel níž a začal o pečovávat bradavky. Hnědovlásek mohl je vzdychat a dělal se mu problém v boxerkách.

Kousnul do bradavky a následně olíznul jako omluvu. Podíval se na něho. Byl celý rudý a zadýchával se. Usmál se znova zaútočil na jeho rty a sundával mu boxerky. Hnědovlásek si to užíval a cítil jak jeho chlouba byla v pozoru. Černovlásek ho nepřestával líbat a jednou rukou začal dráždit špičku jeho chlouby.

Hnědovlásek měl zavřeně oči užíval si to, bylo to jiné, příjemné, jemné. Otevřel oči a podíval se na něho prosbou. Černovlásek se usmál a jel až k jeho chloubě. Olízl ho po celé délce, hnědovlásek vdychnul. Černovlásek mu lízal, cucal a pusinkoval jeho žalud.

,,Levi...prosím."

,,O co prosíš." zeptal se mě.

,,Prosím vykuř mi." řekl jsem.

Černovlásek se usmál a vzal si ho do celého do pusy. Hnědovlasé vdychnul. Černovlásek začal jezdit nahoru a dolů, dal mu jeden prst do otvůrku. Hnědovlásek se prohnul v zádech. Černovlásek přidal další prsty a roztahoval ho. Cítil že hnědovlásek bude, taky že jo. Po chvíli se udělal do jeho úst, vše polykal.

Sundal si boxerky, hnědovlásek se trochu zděsil, když viděl co má mezi nohama. Černovlásek se k němu na klonil.

,,Neboj, budu opatrní, udělám to rychle...ano." řekl

,,Dobře." usmál jsem se.

Černovlásek se usmál a naklonil se a políbil ho a na jeden příraz do něho vznikl. Hnědovlásek chtěl za křičet, tlumil ho černovlásek svým polibkem. Černovlásek čekal až si zvykne, dál mu čas. Hnědovlásek přikývl na znamení že může. Černovlásek se začal pomalu pohybovat a pak časem přidal na rychlosti a přirážel rychleji a hlouběji. V domě bylo slyšet vzdychy.

Černovlásek se udělal do něho nitra. Vylezl z něho. Lehnul si vedle něho a obejmul ho. Obou dvou bylo krásně teplo a příjemně vedle sebe usnuli.

Konec Flashback

Chtěl jsem se posadit. Ale ucítil jsem ostrou bolest s mě zadnice. Syknul jsem a zase jsem si lehnul. Vedle jsem uslyšel tichý smích. Podíval jsem se na něho vražením pohledem a pak se usmál.

,,Dobré ráno." řekl

,,Dobré." řekl jsem na zpět.

,,Tak co bolí prdelka."

,,Hmmm...budeš mě nosit." řekl jsem

,,To se ví že tě budu nosit."

,,Jak to teda mezi námi je?" zeptal jsem.

Leví se objevil nade mnou, políbil mě a rád jsem se zapojil.

,,Miluji tě Erene." řekl a mě se rozbušilo srdce.

,,Já tebe taky." řekl jsem a přitáhl jsem si ho do znova polibku.

Další kapitola...Omlouvám se za chyby...a zatím ahoj...😃💻📖

APOKALYPSA {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat