Dalga görevinden sonra naruto gendini geliştirmek için sensei ve takım arkadaşlarının yanına koşar.
Naruto : güneydin kakashi sensei " gülümseyerek söyler.
Kakashi : güneydin Naruto " sakince öğrencisine bakar.
Iki hakim arkadaşı onu görmezden gelir.
Naruto: sensei bana eğitim konusunda yardım edermisiniz?" Gülüm seyerek sorar.
Kakashi : üzgünüm naruto ama çok önemli bir isim var bu hafta yokum " ordan ayrılır .
Naruto tek kadını kaldır ve iki arkadaşına bakar.
Sakura : beki sas-kun bilik te çalışmak ister misin?" Gozkeyo yıldız şekilde söyler.
Sasuke: hm" emo tarzıyla söyler ve ikisi ordan ayrılır.
Naruto tek kaldığı için ne yapacam o düşünürken onları aynı yöne gitini için takip etmek ister .
20 dakika sonra iki arkadaşını ve sensei anterman sahasında çalışırken bulur.
Naruto:(neden onları eğitiyor?)"sinirle düşünür
Uzaktan onları izlerken dedikleri duyar .
Kakashi: peki çocuklar doğal yakınlık larınızı çalışacak " sakince söyler ve onlara bakar.
Sakura: hai sensei eminim naruto-baja asla birşey öğrenemez " onu aşılayıcı şekilde söyler.
Sasuke: dabe ise yaramaz biri , bir uchiha dağa üstün olduğunu zanneden aptalın teki " soğuk şekilde söyler.
Bu sözler içinde öfke uyandıran naruto kendi takımı olan nefretiydi . Ordan öfkeyle uzaklaştı .
Naruto:(beceriksiz ve ise yaramaz olan sızınız, kendini birşey sanan emo , pembe kaltak ve sapık maskeli adam)" yolda öfkeyle onları anarken içinde bunu ilgiç bulan biri vardı.
???"( hmm bu nefret çok güzel, devam velet )" gülümser.
Naruto öfkeyle kendi geliştirmek için gitini yerde gider . Orda onları olan nefreti atamadıhı için nefreti artırır .
Kyuub buna Gülüm ser ve yavaca çakra dışarı akar ve naruto bunu varkeder .
Naruto: lanet tilki şimdi sen başlama " sinirle söyler.
Kyuub :( hmm bu öfke kulana bilir aslın da çok gaydali olur )" gülümser.
Kyuub mührü olduu yerde ayağa kalkar ve sesini yükseltir.
Kyuub : dinle velet o ihraç insanlara ihtiyacın yok , sadece beni serbes bırak ve seni en güçlü kişi yanayım " onu başararak söyler.
Naruto onu duyar ve bunu düşünmeye başlar bütün hayatı boyunca asakanmak ve küçük düşürülmek bıktığı için kabul eder .
Naruto: peki tilki ne yapmalıyım?" Ona sorar . Kyuub Gülüm ser.
Kyuub: hehe asit sadece odaklan ve yanım da olduğunu farzet " sakince söyler.
Naruto dedini yapar ve kısa sürede zihnine geçer orda kyuub tutan mührü görür ve devasa tilkiyi .
Kyuub : ne güzel muhafızın beni görmeye gelmiş " gülümseyerek söyler.
Naruto: beki tilki anlaşman ne ?" Soğuk şekilde sorar.
Kyuub kıpırdar.
Kyuub : basit velet sadece serbes kalmak istiyorum sonra seni eğitirim " gülümseyerek söyler .
Naruto onu dinler ve sesini yapar mührü kaldır ve kyuub ona kiliti açmayı öğretir. Mührü tereddüt etmeden onu serbes bırakır ve Kyuub mührü yok olduğu zaman rahatlıkla güler.
Kyuub : hehehe tesekur ederim velet ve -?" Naruto aniden değişen saçını görür. " velet sen ?" Şokla söyler.
Naruto ne demek istediğini anlamadığı ve yere bakar orda saçını hızla kırmızı dönüştüğünü görür ve gözleri kırmızı ve ici fe bir tomurcuk oluşur.
Naruto: ne oldu?" Merakla kyuub sorar .
Kyuub : beki serbes bırakınca galiba uzumaki kanı devreye girdi ve annenin iğrenç uchiha kısmı da aynı şekilde oldu " öfkeyle söyler .
Naruto: bekle uzumaki ve uchiha mı?" Şokla sorar.
Kyuub : evet velet sen yarı uchiha ve uzumakisin ayrıca baba tarafında başka bir şey ama onu zamanı değil şimdilik bu gücü kotrol için seni eğitmen lazım ve sakın ama sakın sharingan beni kotrol etmeyi düşünme" öfkeyle ona bahadı.
Naruto : peki " korkarak söyler .
Kyuub : güzel şimdi dinlen akşam oldu " sakince söyler .
Naruto: ne ? Ama daha az önce güneş teknedeydi?" Dikran söyler.
Kyuub : zihninde zanan farklı şeyler ama merak etme seninle dışarda iletişim geçebilirim eğitimin yayın başla yacaz" sakince söyler .
Naruto kabul eder ve değini yapmaya hazır şekilde başıyla onaylar .
=================================
Devam edecek ......