başka bir uzumaki

235 19 7
                                    

Naruto sasuke iyice batakla dıktan sonra giti yolda arkasında çıkan yılan kadınıma konuşur.

Naruto: ne istiyorsun yılan?" Soğuk şekilde söyler.

Anko : bakireliğimi alman " gülüm seyerek söyler.

Naruto : olmaz " cevaplar önüne döner.

Anko : eminmisin bu vücut köydeki bütün erkeklerin beşinde koştuğu bir tanedir " naruto kafasını göğüslerini aracına koyar der.

Naruto: cevap hayır,  üstelik sen benden yaşlısın ve zaten bakire değilsin " cevaplar.

Anko : aslın da öyleyim " Naruto bile şaşırtır " eğleneceğini  söylediğin her erkeyi işkence etim ve hala içime bir tane almadım ve senin tek olacak " ona yaklaşarak söyler.

Naruto : işte iyice tuhaf oldu " kendine hakim olmak ve soğuk olorak söyler.

Anko : peki tatlım bunu sonra konuşuruz akşam yatağı kıranadek yaparız ama önce bir şey için lazımsın,  geçen gün ölüm ormanında yarı ölü olan terk edilmiş bir kız buldum ve ilgiç olan vicudunda senin sınavda olduğu Gibi o ısırık izleri vardı ve -" naruto onu böler.

Naruto : onun bir uzumaki olacağından süpelisin değilmi" sorar .

Anko : evet " cevaplar .

Naruto: beki beni götür ona birde ben bakayım " söyler.

Anko : önce ödülümü ver " azgın bir tonla söyler .

Naruto: hmm?" Ona bakar .

Anko : bana bir öpücük ver ama dudaktan " ona yaklaşarak söyler .

Naruto: ne ?" Kafasında bir terle .

Anko : belki onu ölüme terk edebilirsin " yana bakar söyler.

Naruto: grrr beki " sinirle söyler.

Anko gülümser ve ona yaklaşır azından bir öpücük alır naruto istemsizce onu verir ve Anko onun azının her yerini keşfetmesini dur duramı yordu .

Naruto:tamam yeterli devam edersen en sonunda içten beni öldürürsün " kızararak söyler.

Anko : hmm hiç vena deyil beki beni takip et gidelim küçük aşkım " onu çeker söyler .

Naruto:( ölsem iyidi )" sinirle düşünür.

Kyuub :( hehehe sakın ol velet pek bir şey olmaz sadece uzun bir gösteri bizi bekleyecek)" gülümseyerek söyler.

Naruto cevap sinirlen sede boş verir şu an hic havasında değildi .

Anko bilikte ölüm ormanındaki ağar yaralı kızın olanların götürüldü hastaneye gidiyorlardı. Naruto yürürken önüne bakmayan sarışın saçlı olan kızı görür .  Neden bu kadar dalgın olduğunu bilmiyordu ama yürümeye devam eti .

Diğer yönde ino hala soktu nişanlısı hiç  beklemediği biriydi ve ne yapacağını düşünürken karşı sında onu görür ve ne yapacağını düşünürken yanında sınav yönet menlerinde birini görür . Neden bilmiyordu ama içinde büyüyen bir kıskançlık hepsi artmıştı .

Ino:( o kim oluyorda eşime yakın)" öfkeyle düşünür .

Ino dediğini fark eder ve tamamem kızarır.

Ino :( b- ben ne dedim ? Naruto aşık oldum , neden böyle hisediyorum ?)" Endişeyle düşünür.

Diğer tarafta naruto ise hastaneye varmıştı ve Anko bilikte söylediği hastanın yanına gelmişti.  Kızıl saçlı kızın önüne durdu ve onu incelemeye başlar.

Naruto : Kızıl TilkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin