Naruto diğer uzumaki aldığından beri bir kaç gün geçti ve kız haka uyanmadı onun için endişeliydi . Kızın sağlık durumu kötü gidiyordu .
Bir süre böyle sürdü kız yaraları bir çok gitmişti ve bandajları yenileyip onu geri bıraktı . Durumu şimdilik iyidi ve uyanması ihtimali karşılığı ona kıyafetler ve onu bulduğunda ona uyacak bir çift gözlük vardı.
Senju-uzumaki yerleşiminde naruto gendini geliştiri yordu ve kyuub sayesinde 5 elementi öğrenmişti . Bununla bilikte genjutsu ve ninjajutsu en üst düzey başardı ve bijuu modunu 6 kuyruk kadar kullanmayı öğrendi .
Şimdilik sınavın üçüncü aşamasına dört gün kalmıştı ve o yüzden naruto anbu işleriyle ilgileniyordu. Köyün en tehlikeli ve güçlü olduğu için her klan ve sıvıler ona görevler vermek besin deydiler En üste danzo .
Onda kendi evindeki bilgileri çalması istemişti ama uzumaki mührü sadece yapan kişiyi çıkara bileceğini biliyordu bu yüzden redetti.
Ondan sonra diğer klan liderlerin istediği yaptı ve son olorak hokage emritdi tam bir dört gün uyumadan yaptı ve evinde uyumak için gitmişti. Şu ana kadar anbu olorak yaptığı görevler:
9-S seviyesinde ve 30-A seviyesinde vardı bir kactanede b ama kimse umursamaz onları . Görevlerde biri öldürmekten bıktı bu yüzden izin istedi ve evinde uyumaya gitmişti.
Odasında geçip kıyafetlerini çıkardı ve sakın bir şekilde yatağa geçti . Uykuya daldığı anda arkasında bir hareketlenme oldu. Arkasına döndü ve onunla bilikte aynı şekilde ona dönen kızı gördü.
Naruto : uyandın'mı?" Kıza bakar .
Kız şoktu çünkü önünde hiç tanımadığı çocuğu gördü ve onu çıplak görünce bahardı . Naruto onu azını kapari ve kız ona vurmaya başkası.
???: seni sabık ne yapıyorsun?" Sinirle ona vurur .
Naruto : bunu sana sormalı bu benim odam seninki yan odaydı ve hayır sabık değilim sadece biraz dinlenmem lazım" onun yumrularında hiç bir şey hissetmeden söyler.
Kız biraz düşünür ve haklı olduğunu fark ede kendi evi değildi çok daha güzeldi ve çocuğu dağa iyi incelediğinde tuhaf hissetmeye başlar.
???: s- şey özür dilerim " üzgün şekilde söyler .
Naruto: önemli değil Sonuç ta bende şaşırdım nerdeyse 3 haftadır baygınsın seni iyileştirme için çok çabaladım ama hala yaraların çocuğu duruyor . Bu arda ben naruto, uzumaki naruto " Cevap lar.
Karin : ben karin uzumaki... bekle sende mi uzumakisin?" Şokla söyler.
Naruto: tam olrak " cevaplar.
Karin : daha vazka aile " nerdeyse ahlayar söyledi.
Naruto: peki rahatla yanındayım sana bir şey olmasına izin vermek " onu rahatlaya çalışır .
Karin : teşekkür ederim " göz yaşını sileri söyler
Naruto: önemli değil ama citen uyumalıyız " saçını okşayarak söyler .
Karin : beki ben odama gideyim " kızararak söyler.
Karin kalmaya çalışır ama ağrı yüzünden durur ve kazara bandajları açar . Naruto onu vücudunu görünce dondu. Karin en dişeyle göğüslerini saklar.
Karin : u - üzgünüm " tamam kızararak söyler.
Naruto: önemli değil aslın da yaşına göre baya güzel birisin " Gülüm ser.