( bu bölüm limon içerir ve ilk limon denemem)
Köye yapılan istiladan sonra naruto evine giti . Evde karin kızarak oturduğu görür ve bunu umursamaz çünkü çok fazla çakra harcamıştı bu yüzden uykuya ihtiyacı olduğu için erken yatacağını söyledi .
Karin ayağa kalkar ve gergin olorak onu izler biraz sonra o onun odasına gider . Içerde naruto uyumak üzere olduğu fark eder .
Naruto: karin ne yapıyorsun burda?" Soğuk olrak söyler.
Karin : s- şey bende yorgun olduğunu fark etim bu yüzden seninle uyuya bilirmiyim diğe merak ediyorum?" Cok kızararak söyler.
Naruto: olur ama ben kıyafetlerini giyemesek bekle " cevaplar .
Karin : gerek yok bense geliyorum " soyunarak söyler .
Naruto onu ne yaptığını görünce şok olur . Karin önünde soyunur ve çıplak olorak yanına geçer. Naruto bunu görmezden gelmeye çalışır ama karin onu aldıracak şekilde davranır .
Naruto arkasını dönerken karin onu çevir ve kolunu kendi göğüslerinin yakın tutar ve naruto ona çok yakındı. Ne yapacağını bilmeden altı karine yavaşça yaklaşır ve onu deline yakın kalır.
Karin : hmm bune ?" Sakince söyler .
Naruto: hiç bir şey " hergin olrak söyler.
Karin : öylemi o zaman neden sıkın arkama yapışık yoksa bana taciz etmeyi planlıyorsun " sınırlı gibi söyler.
Naruto: h- hayır karin üzgün bunu yapmak istedim kazara oldu ben seni-" bitiremeden karin onu tutkulu şekilde öper.
Naruto ne olduğu anlamaz ana karin öpücüğünü katılır. On dakika sonra ikisi ayrılır ve azizjarinda onları birleştiren bir tükürüp ipi çıkar.
Naruto: b- bu ne içindi?" Merakla sorar.
Karin : çünkü seni seviyorum ve senle olmak istiyorum bunu için sana bekaretimi verecem " onu aletinize mastürbasyon yapar.
Naruto: ahh ka- karin emin mısın sadece 6 gündür tanışıyoruz ve bana çok güveniyordum " ona bahar şöyle.
Karin: sensen tabi Sonuç ta bana yardım eden tek kişisin bu yüzden kocam olmanı istiyorum " âleti kendi delinin üstününde geziyor.
Karin yavaca iner ve naruto aletini içinde görmeye başlar. Tamamen girdiğinde karin kanı gelmişti ve naruto bunu fak eti .
Naruto: karin iyimisin ?" Endişeyle söyler.
Karin : evet sadece devam et "yavaşça hareket ederek söyler.
Karin 32 uzunluktaki sıkın üstünde ilk sever olan sevk tadını çıkarırken Naruto onu dağa hızlı yapar.
Karin : çok büyük beni öldüreceksin daha hızlı yap " acı ve sevkle söyler.
Naruto: tamam sen istedin " karin hızla asena indir
Onunla üstüde gelip çok hızlı şekilde becermeye başlar. Karin büyük şili yüzünden çok fazla inler ve naruto hersever dağa derin sokar.
Karin : d- devam et rahmimi parçala yacaksın " zevkten kendini kaybetmiş halde söyler.
Naruto: beki karin bundan böyle sen benimsin" boşaltmaya hazır.
Karin : evet ben sizinim naruto-sama " gözleri içinde kalp le söyler.
Naruto cevaplayan sonra onu içine boşaltır ve karin ilk sever olmasına rağmen dolmuştu ve karnı büyümeye başlar . Sonra geri kalan döler içinde tutamadın için çıkmaya başlar.
Naruto sıkı hala büyük olduğu için karin arka deliğine sokar ve karin ikinci sefer şevki alır. Naruto onu iki kolunu arkaya çeker ve kendi üstünde zıplar sonra karin arkaya döner Naruto onu bilik te ikisi uzun bir öpücük verir .
Öpücük devam ederken naruto yine boşaltmak üzereydi. Karin daha fazla hareket eti ve naruto onun içine boşaltı.
Karin içine sosakriktan sonra ikisi yorgun olorak karin naruto üstünde uzanır.
Karin : ah çok iyidi " hala nefes nefese söyler.
Naruto: evet ama citen bundan böyle benimsin ve bu anlamı istediğim zaman bedenin benim olacak " karin vücuduna dokunarak söyler.
Karin : hehe tamam ama yinede dikat etmeliyiz dağa 12 yaşındayım ve beni hamile bırakacaksın " gülerek söyler.
Naruto: yinede denemelerimiz olması demeyiz " onu yine öper.
Karin: seni seviyorum naruto-kun " uyumasan önce söyler
Naruto : bende seni karin " ona sarılarak uyur .
======================================